Страница 2 от 2

Публикувано на: 29 Дек 2011 13:19
от Toyko
като стана въпрос за дизела усетих нещо много специфично, на някой ниски предавки като отпусна газта и колата продължава да върви все едно подавам много леко ?????? това предполагам не е дефект а някакъв ефект на момента на двигателя или ? се едно е набрало инерция, само дето съм на равно хм

Публикувано на: 29 Дек 2011 13:34
от scorpion
Toyko написа:като стана въпрос за дизела усетих нещо много специфично, на някой ниски предавки като отпусна газта и колата продължава да върви все едно подавам много леко ?????? това предполагам не е дефект а някакъв ефект на момента на двигателя или ? се едно е набрало инерция, само дето съм на равно хм
Не е дефект естествено. Просто дори и при ниските обороти колата си има достатъчно мощност за разлика от бензиновия двигател.
Тук колегите, далеч по-технически грамотни от мен вероятно ще дадат точните обяснения с обороти, въртящ момент и т.н.

Публикувано на: 29 Дек 2011 13:42
от lederman
Имаш и поддържане на минимални обороти. При мен е около 800.

Публикувано на: 29 Дек 2011 14:04
от Toyko
ами на 4 черти е разделено аз съм на третата на празен ход - би следвало да е 850 ???
и другото като включа климатика скача на студеното на чертата след това - 1250 ?

Публикувано на: 29 Дек 2011 14:12
от lederman
Toyko написа:ами на 4 черти е разделено аз съм на третата на празен ход - би следвало да е 850 ???
и другото като включа климатика скача на студеното на чертата след това - 1250 ?
Мисля че са 5 чертичките при мен, ще си погледна после таблото... :) но това не е съществено (грешката на всеки измерителен уред, нормално, е половината от най малкото деление. тоест 100 /125 оборота/мин. тоест 50 оборота/мин. не можем да ги видим)
Скачането на оборотите при включване на климатика си е съвсем нормална реакция :) на климатика му трябва енергия и при студен двигател се компенсира с обороти.
ама стига сме разводнявали темата на колегата ... unsure.gif