Страница 2 от 2
Публикувано на: 02 Окт 2006 20:40
от LEXUS
maggkrabar написа:пък аз получих информация че ОМВ хич не е това, което трябва - зареждали горивото си от Лук Оил. Така правили и почти всички - т.е. навсякъде горивото е на Лук Оил, но втора или трета ръка. Било по-добре да купуваш от първа ръка - затва зареждам предимно от Лук Оил и нямам проблеми

Не,всички зареждат от Нефтохим Бургас,но Лукойл не слагат добавки докато ОМВ-да!

Публикувано на: 06 Окт 2006 22:14
от alekangg
колата има някви пробеми с автоматичния смукач и с самия карбуратор, някой майстор е пипал... някои може ли да каже свястен майстор към варна?

Публикувано на: 07 Окт 2006 08:59
от gringo359
Има 1 елконаджия, Георги, с гараж на ъгъла на "Селиолу" и "Кирил Шиваров" (отсреща беше "клуб 33").От него съм много доволен.
Публикувано на: 07 Окт 2006 09:18
от alekangg
мерси, ще го пратя, дано стане!!

Публикувано на: 23 Май 2008 22:00
от Zero`Cool
Колата е страхотна от година и половина карам Корола 1.3 12V и съм страшно доволен този звяр върви като бясен малко е дърта ама по нищо не отстъпва на новите един приятел има корола 1.6 16V 4х4 и неговата върви много ама аз го дърпам и на дълго и на отсечки просто е невероятна но имам малък проблем с водната система разпределителят след водната помпа ми се спука и не мога да го намеря никъде ... на народни цени а не ми се иска да го поръчвам ако знаете къде мога да я намеря около Пловдив таз тръба че съм като болен вече 1 седмица колата седи при майстора а аз съм като сакат ... направо съм болен с жигулката на баща ми

Ще съм ви много благодарен ще се опитам да оправя старата но ме е страх да не прегрея колата ... Благодаря ви предварителко
П.С. Форумът е страхотен браво на клуба кажете как мога да стана член на този клуб.
м/у другото какво ще кажете за авенсис 2000г 1.8 двигател че сега се чудя какво да си взема със сигурност ще е тойота авенсис ама незнам каква точно ако може дайте ми съвет ...

Публикувано на: 23 Май 2008 23:07
от gringo359
maggkrabar написа:и аз карах подобна корола по едно време, но следващият модел - ЕЕ90, 12v 1.3 с AISAN карбуратор - тиктакаше като часовник. газ, бензин, все тая - върви като изоглавено - особено като я вкараш в обороти. вози като лимузина, много стабилна, по окачавнето нищо не строших мого време, за 2 години из Софийските дупки един шарнир съм сменил. Двигателят е добър, но е малко кекав - много обича оборотите, тогава му идва силата, но не е добре да се вкарва в обороти, няма да издържи дълго. и да почне да погорва масло, няма да се плашиш - само гледай винаги да има достатъчно. единственият проблем е ръждата, но тва е при всички японки над 15год
Кво ще рече "да го вкараш в обороти"?Може би >6000.Ако е така си прав,абсолютно.В сервизната книжка пише да не се кара с >120 км/ч на трета предавка.

т.е. с >6000 об/мин.
Публикувано на: 24 Май 2008 19:27
от Toyota_DX
ей ама то кат мойта королка ве , само така
гледам че доста колеги са карали или карат този модел количка и искам да попитам , понеже не съм сменял и чистил карбуратора , въздушния филтър трябва ли да го сменя и как да почиста карбуратора от нагара и ако го сменя само ше има ли някакъф ефект или трябва да ходя на майстор за да го оправи
Публикувано на: 24 Май 2008 20:15
от gringo359
Toyota_DX написа:ей ама то кат мойта королка ве , само така
гледам че доста колеги са карали или карат този модел количка и искам да попитам , понеже не съм сменял и чистил карбуратора , въздушния филтър трябва ли да го сменя и как да почиста карбуратора от нагара и ако го сменя само ше има ли някакъф ефект или трябва да ходя на майстор за да го оправи
Питай патило-да не ти се налага да го сменяш,че ще ти се завие главата от цифромания.Чикай на дърво!
А случайно да си виждал филтър (за каквото и да е) да не се сменя?
Така че първо го поизтупай,докато стигнеш до магазина,че с тоя скъпия бензин...а филтъра е 10-12 лв.
Ако иначе върви добре,няма засечки и не хаби много-не го барай,най-много с 1 присадка на 1 резервоар и толкоз.Догодина пак

Публикувано на: 24 Май 2008 20:38
от Toyota_DX
ок аз ще го изтупам докато стигна до магазина ама като го махна трябва ли да почистя там кадео е бил или само го поизтупвам без нищо да пипам и после да го сложа
Ако иначе върви добре,няма засечки и не хаби много-
какво ще значи това ?
Публикувано на: 24 Май 2008 20:57
от gringo359
е,удари 1 парцал,ама при изключен мотор,че да не падне нещо по-навътре.Със сигурност ще имаш прахоляк,поне малко.Иначе рани мушички остават на филтъра.Ефекта от чистия филтър е че се вкарва повече въздух и така се подобрява горенето,а от там разхода.При каране на газ е още по-критично-в 1 момент не можеш да изкачиш малък баир на 1ва.Но каране на газ на тоя модел е най-голямата простотия,колкото и да е скъп бензина.При мотор в прилична кондиция,сменен филтър,ако не вдигаш >120-130 извън града -5.5/100 км.(моя е на 240'000 км)
Публикувано на: 24 Май 2008 21:24
от Toyota_DX
ок утре ще го поизтупан ще позъбърша" легълцето " му и ще отида да ми купя нов
иначе мойта е на 161.336 км извън градско ми гори 5.5/6 л-100км със скорост от 100/150км/ч
Публикувано на: 15 Мар 2012 23:49
от dido5
zdr kolegi kagete mi edin dobur maistor na tozi vid karburatori ,stava vupros za AISIN na corolla 1.3 12valve,4e moiat prekusva ne6to i niama tiaga na visoki oboroti.na gaz vurvi otli4no.blagodaria predvaritelno.az sum ot Shumen.