Страница 2 от 5

Публикувано на: 13 Дек 2011 22:36
от LEXUS
Japanese_fever написа:За мен не е вярно, защото, както съм писал по-горе зимните ми гуми са с 2.3 кг по-леки на гума, от летните. Мерил съм ги на кантар, както и си пише на сайта, от където съм ги купил.

Това според теб какво значи?

п.п.
Не се казва високо, а голямо съпротивление.
Това да не ти е жица?!? wacko.gif
Говориш за гумите ти, или за гумите по принцип.

А защо да не се казва високо съпротивление, обясни ми , ако обичаш.
biggrin.gif

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:10
от Japanese_fever
С теб диалог не може да се води!

Когато ми задаваш въпроси, аз ти отговарям,
а когато аз ти задам, ти ми отговаряш с въпрос. wacko.gif

Не разбрах за ламелчетата и повечето каучук?

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:17
от LEXUS
Japanese_fever написа:С теб диалог не може да се води!

Когато ми задаваш въпроси, аз ти отговарям,
а когато аз ти задам, ти ми отговаряш с въпрос. wacko.gif

Не разбрах за ламелчетата и повечето каучук?
Ти говориш с частния си случай, който го екстраполираш като принципен. Не се ли усещаш?

Задавм ти въпрос да се усетиш колко неправилна забележка направи. Въпросът ми не е свързан с темата, а с правоговора, понеже ти наклони натам темата.

За каучука и ламелчетата. Ламелите 100% са много повече. Всеки отделен ламел създава свое съпротивление с настилката. Каучукът по пътя на логиката е повече при истинските зимни гуми. Погледни колко е дебелината на грайфера на зимната гума.

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:31
от Japanese_fever
LEXUS написа:
Ламелите 100% са много повече.

.... Погледни колко е дебелината на грайфера на зимната гума.
Аз как да съм сигурен, че 100% са повече или ти не си фантазираш?
Дай ми някакво доказателство.

Колко е контактна повърхност с асфалта на по-дебелия каучук? (това пак не е вярно за по-дебелия каучук на зимната, ама го оставяме настрана)

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:40
от LEXUS
Japanese_fever написа:
LEXUS написа:
Ламелите 100% са много повече.

.... Погледни колко е дебелината на грайфера на зимната гума.
Аз как да съм сигурен, че 100% са повече или ти не си фантазираш?
Дай ми някакво доказателство.

Колко е контактна повърхност с асфалта на по-дебелия каучук? (това пак не е вярно за по-дебелия каучук на зимната, ама го оставяме настрана)
Първо разбери какво значи ламел, после погледни колко хиляди ламели има една зимна гума, сравни това нещо с плоския грайфер на лятната гума и тогава пиши тук. Ти не знаеш елементарни неща, а си седнал да спориш чак.

Второ- Естествено,че зимната гума има по-дебел грайфер, съставен от каучук. Ти виждал ли си зимна гума, или караш на всесезонни? Малко по-сериозно, ако обичаш.

Публикувано на: 13 Дек 2011 23:43
от Japanese_fever
Аз съм си постнал и летните, и зимните гуми в темата за зимните гуми.
Върви да ги гледаш!

А, ако кажем, че каучука на лятната гума е пресован и тежи повече?
Както и лятната има повече каучк в профила на гумата, страничната стена?

Публикувано на: 14 Дек 2011 00:01
от LEXUS
Mоже и така да е, нека чуем повече мнения.

Публикувано на: 14 Дек 2011 08:25
от NIXON
LEXUS написа:
Japanese_fever написа:
kaki написа:Нали трябва разхода да се повишава?
"зимните са по-меки и при тях съпротивлението при търкаляне е по-високо."
А контактната им повърхност с асфалта дали е по-голяма от на летните?

И друго, какво им е теглото спрямо летните?
По-тежки са според мен. Отделно имат по-добро съпротивление с асфалта от летните.
Може би имате предвид "сцепление", а не съпротивление?

Публикувано на: 14 Дек 2011 10:40
от SFINKS
Може би сте такива Инженери всичките чеее biggrin.gif laugh.gif

Зимната гума има по-голямо съпротивление при търкаляне и по-малко сцепление при спиране . Причините са едни и същи и за двата ефекта

Публикувано на: 14 Дек 2011 18:17
от Japanese_fever
Нека LEXUS-a да обясни за ламелчетата? biggrin.gif

Публикувано на: 14 Дек 2011 22:42
от Nixter
Зимните гуми имат понижено съпротивление на търкаляне. От там идва основно теоретичният понижен разход. А тук гледам, че май не е само на теория. Моя разход не се променя. Естествено, ако карате градско, няма как да ви падне разхода.

Публикувано на: 14 Дек 2011 22:45
от Nixter
kaki написа:Нали трябва разхода да се повишава?
"зимните са по-меки и при тях съпротивлението при търкаляне е по-високо."
Toчно обратното е! По-ниско е съпротивлението на търкаляне на зимните гуми - това го пише в научната литература. Даже имам чувството, че като сменя гумите и със зимни по-лесно въртя волана на място.

Публикувано на: 14 Дек 2011 23:23
от Japanese_fever
Nixter написа: Даже имам чувството, че като сменя гумите и със зимни по-лесно въртя волана на място.
+1

Абсолютно, както и завиването изисква по-малко усилие!

Публикувано на: 15 Дек 2011 10:15
от SFINKS
Nixter написа:
kaki написа:Нали трябва разхода да се повишава?
"зимните са по-меки и при тях съпротивлението при търкаляне е по-високо."
Toчно обратното е! По-ниско е съпротивлението на търкаляне на зимните гуми - това го пише в научната литература. Даже имам чувството, че като сменя гумите и със зимни по-лесно въртя волана на място.
laugh.gif дай да я видим тази научна литература

Това какво чувство имаш ти си го запази за теб .. cool.gif
Въртят се лесно на място защото са като гъба , ама айде карай с тия гъби на магистралата да видим как стоят нещата

Публикувано на: 15 Дек 2011 18:32
от kaki
не разбрах каква е истината