Страница 2 от 4

Публикувано на: 05 Дек 2011 23:38
от Japanese_fever
Nick3 написа:Оба4е др ме тревожи в селиката тя ее много КС а е 2,0 и това товари мотора много пове4е а незнам дали са здрави :)))
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Няма нещо, което да натовари Тойота или Хонда мотор, който така излиза от завода, т.е. така е проектиран, освен неправилно поставерно и тюнвано трубо, ама то троши всеки двигател, така или иначе... rolleyes.gif

Вдигателя на Тойота-та е по-сериозен и може да се каже спортен.
Отдлено е двувалка, а на Хондата е едновалка и няма VTEC.

Публикувано на: 06 Дек 2011 00:07
от portolinko
[quote="Nick3"]
Общто зето за каране но и искам да ям по сфетофарите не да ми застане некои голф и да ме засрами а това голф да засрами ХОНДА или ТОИОТА No coment....[/quote]
Която и от двете за вземеш, за съжаление в стоковия си вариант ,ще ядеш шамари от Golf,Opel,Renault.....2,0 16v по светофарите поради простата причина,че колите си понатежават повечко.НОoo пък за сметка на това на светофара изпъкват в пъти :thumbsup:
Успех с избора!

Публикувано на: 06 Дек 2011 22:16
от LEXUS
portolinko написа:
Nick3 написа: Общто зето за каране но и искам да ям по сфетофарите не да ми застане некои голф и да ме засрами а това голф да засрами ХОНДА или ТОИОТА No coment....
Която и от двете за вземеш, за съжаление в стоковия си вариант ,ще ядеш шамари от Golf,Opel,Renault.....2,0 16v по светофарите поради простата причина,че колите си понатежават повечко.НОoo пък за сметка на това на светофара изпъкват в пъти :thumbsup:
Успех с избора!
Не мисля така. Тойотата е доста бърза.

Публикувано на: 06 Дек 2011 22:44
от Japanese_fever
LEXUS написа: Не мисля така. Тойотата е доста бърза.
На каква дистанция е по-бърза?

1/2 км
1/4 миля
1 км
или на магистралата

Публикувано на: 06 Дек 2011 23:08
от LEXUS
Не съм казал,че е по-бърза, а, че няма да яде шамари от астрички и голфчета според мен. Иначе човекът говори за светофарни дръпки.

Публикувано на: 06 Дек 2011 23:18
от Nick3
portolinko написа:
Nick3 написа: Общто зето за каране но и искам да ям по сфетофарите не да ми застане некои голф и да ме засрами а това голф да засрами ХОНДА или ТОИОТА No coment....
Която и от двете за вземеш, за съжаление в стоковия си вариант ,ще ядеш шамари от Golf,Opel,Renault.....2,0 16v по светофарите поради простата причина,че колите си понатежават повечко.НОoo пък за сметка на това на светофара изпъкват в пъти :thumbsup:
Успех с избора!
От опел GSI Може и да падна ако има тук таме несщо правено но от ГОЛФ дори и GTI Не смятам че Нито хондата ще му остане длъжна Нито пък тоиотата :)) за реното няама да говоря :)))...Но неможе6 да сравни6 ОПЕЛ,ГОЛФ.РЕНО с ТОИОТА ИЛИ ХОНДА японеца си го е измислил ;)))

Публикувано на: 07 Дек 2011 01:17
от Japanese_fever
Селик-та с 3S-GE с малки подобрения лесно може да стигне 200 коня без това да й пречи по никакъв начин.

Публикувано на: 07 Дек 2011 07:37
от dap
Здравей колега, преди време имах Прелюд 5ген. със същия мотор F20A4, отначало много му се радвах, но много бързо му се наситих и почнах да си мисля дали не е трябвало да се бръкна малко повече за х22а . Ако ще е прелюд нека да е 185 или 200 коня. Поздрави

Публикувано на: 07 Дек 2011 09:22
от Nick3
dap написа:Здравей колега, преди време имах Прелюд 5ген. със същия мотор F20A4, отначало много му се радвах, но много бързо му се наситих и почнах да си мисля дали не е трябвало да се бръкна малко повече за х22а . Ако ще е прелюд нека да е 185 или 200 коня. Поздрави
Знам че прелуда 133кс не наи правилния избор За това ако ненамера Х22а5 или а8 Си зимам селиката :)))

Публикувано на: 07 Дек 2011 11:08
от Toyko
LEXUS написа:Не съм казал,че е по-бърза, а, че няма да яде шамари от астрички и голфчета според мен. Иначе човекът говори за светофарни дръпки.
Гледайте както му викам бързи смели сръчни коя серия беше (Бързи и яростни) та там много ми хареса лафа : Its not the ride - its the rider, сиреч, зависи кой кара колата също :) А мисля , че най-бързи на светофара ще сте с електрическа кола - гледах наскоро едно състезание между такава и ламборгини - направо изяде бензина - толкова бързо разви ускорение, че ....
eto linka
http://www.youtube.com/watch?v=Rh1xMwOO54s

Публикувано на: 07 Дек 2011 12:17
от KiLLeR
Е тя тая електричка ако има 500кг пак бива :thumbsup:

Публикувано на: 07 Дек 2011 12:49
от Toyko
KiLLeR написа:Е тя тая електричка ако има 500кг пак бива :thumbsup:
ми една хонда crx не е ли 700 кг ? има една такава супер размазана пред КАТ я държаха преди .... някои се мислят за безсмъртни....

Публикувано на: 07 Дек 2011 16:08
от SLADURA
За селиката има бол части и не са супер скъпи. Един приятел има 2.0GT от 8 години и колата няма счупване .. може би една от най здравите селики е тази! Но 1.8 са доста зле да знаеш - и бегай от тях!

Разхода на 2.0гт-то е около 10-11+ ..
Прелюда също гори толкова и със сигурност е по-куц!
За частите на Прелюда не знам .. за сега съм поддържал само Сивик - там беше евтино .. сега купих едно Кончерто - ХИЧ НЕ Е ЕВТИНО! ...
За тия прелюди съм чувал доста мнения и добри и лоши, но като цяло -както каза колегата 2.0 на Хондата не си заслужава! :)

Взимай селиката и няма да съжаляваш!

Публикувано на: 07 Дек 2011 18:14
от Japanese_fever
dap написа:Здравей колега, преди време имах Прелюд 5ген. със същия мотор F20A4, отначало много му се радвах, но много бързо му се наситих и почнах да си мисля дали не е трябвало да се бръкна малко повече за х22а . Ако ще е прелюд нека да е 185 или 200 коня. Поздрави
Разира се, че това е истинският Прелюд - H22A, само че той е
DOHC VTEC. Този двигател може би е по-добър от Тойотския, но условно.

Иначе, ако искаш да си честен раЦер си вземи Корла, Стралет, или Сивик и си ги наточи със съответнич двигател. B16 и B18 серията на Хонда, не виждам как може да не бият един Голф, пък дори и той да е 2 литра.


п.п.
Ако си вземеш VTEC двигател трябва да си много бърз при превключване на скоростите! biggrin.gif

Публикувано на: 07 Дек 2011 18:28
от photon
Защо си мислиш, че най-големият голф е 2.0 GTI ? Ако те лепне някой VR6 к'во правим ?