Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Ное 2011 10:29
от dimpex_01
Казаха че практиката им е да сменят всичко или нищо, тъй като щом има проявление значи е оказало въздействие и на свързаните детайли.
Публикувано на: 13 Ное 2011 10:37
от nowyaris
Продай я.
Публикувано на: 13 Ное 2011 10:44
от dimpex_01
и за колко. До момента съм сменил съедините, SCV клапани, предни дискове, обслужена е. Прави сметка колко да й искам и колко ще ми дадат?
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:02
от nowyaris
Няма значение голямо за колко-иначе набутвация.Тези неща които си сменил могат само да и повишат цената (евентуално).Аз съм правил сметка,не за твоята кола,и може би в случая една скоростна кутия втора ръка ще ти спести доста пари и нерви.Ако си късметлия,естествено.Ако се разтърсиш,не може да не намериш нещо подходящо.Иначе-на пазара.
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:56
от zi_zi_top
Ако не я ремонтираш скоро ще отвориш подобна тема:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18933
Публикувано на: 13 Ное 2011 18:56
от LEXUS
Отиди в ТМ Ауто на диагностика за второ мнение. Така не се продава кола-заради едно мнение.
Особено като я тестват и му клати лоста на 5-та ще иска да му свалиш от цената или пък няма да я вземе. Това е моето мнение.
Публикувано на: 17 Ное 2011 00:04
от мехаННика
Ама вярно ли така ти казаха дългогодишните квалифицирани механици на питстоп? Че синхрона е причина ама трябва да се смени всичко? Възможно е, само дето синхронизатора не е причина.А иначе може да си отрежеш един авточеп,с който да си подпираш лоста за да не ти изтръпва ръката.
Публикувано на: 17 Ное 2011 10:29
от nowyaris
Колега,или махай цялата кола,или търси СК втора употреба.Иначе става разказ с неочакван край по тези сервиаи.Или пък се свържи с механника,той изглежда е наясно как да отстрани проблема.
Публикувано на: 17 Ное 2011 16:25
от ufer
Това е само началото на процеса, който може да трае дори година-две! Зависи колко караш. И при мен започна така с MR2 AW11. В началото започна да трепти, после лостът се движеше напред и назад само при подаване на газ. Сега вече 5-та скорост се изключва сама и на магистралата я държа. Хубавото е, че не е нужно да се цепи цялата кутия, а само сектора за 5-та скорост. Лошото е, че е малко трудно и рисковано, ако не се направи както трябва (хубави инструменти и много внимание). И понеже не е сигурно, първо се набавят частите и после се разглобява. Аз вече почти съм ги осигурил, но не са всичките. Много са скъпи. Много е вeроятно да е и синхронизаторът, но е възможно да е вилката (FORK, 5th SHIFT), която е алуминиева, както и трансмисионните колела (HUB, TRANSMISSION CLUTCH, NO.3 и SLEEVE, TRANSMISSION HUB, NO.3), лагерът или зъбното колело на самата 5-та скорост (GEAR, 5th). Другото лято ще я оправям. Но това е при моята кола - скоростната кутия е С50. Това е тяхната болест: 5-та скорост!!!
Публикувано на: 17 Ное 2011 16:30
от ufer
Допълнително качвам малко нагледен материал.
Публикувано на: 17 Ное 2011 16:35
от ufer
И още нещо.
Публикувано на: 26 Ное 2011 09:38
от dimpex_01
Едно допълнение към проблема: Преди да започне да трака усещах леки вибрации в лоста, когато съм на пета. отдавах го на годините и километрите на колата. За съжаление е било време да потърся консултация, но уви. Тъй че ако има колега с подобни вибрации на петата, би могъл да потърси помощ от колегата мехаННика.
За проблема: В сряда я оставих на колегата мехаННика, той я е разглобил и опитал да елиминира проблема (болест на АВЕНСИС 1 - развиване фиксираща гайка на пета, в следствие на което се скапват шлици на з.колело), за съжаление само частично, тъй като има и необратими последствия. Ще трябва да се сменят части за пълно отстраняване на проблема.
Публикувано на: 28 Дек 2011 19:42
от dimpex_01
Сега развръзката:
Разбрах се с колегата мехаННика, много коректен. Той ми извади необходимите части за смяна, поръча ги от колегата toyota forever и накрая отремонтира пета предавка и вече всичко е ОК.