Страница 2 от 3

Публикувано на: 02 Ное 2011 21:08
от axl
Ужас си е .
Утре сутринта отивам и ги правя пепел ..
Писна ми честно .. не сам им платил няма и да им ...
Взимам си колата и е карам в някои сервиз на Toyota да ми е правят .
Може ли колата да ми седи там 4 дена ,а влезна за ролки ремъци и масла .. Не знам како правят честно ...Да кажат не можем ..
А те думи много за 4 часа колата е 6.. станаха 4 дена ..
Кръвно вдигнах честно ..

Публикувано на: 02 Ное 2011 21:11
от KiLLeR
Гледам, че си от Асеновград, къде я закара?

Публикувано на: 02 Ное 2011 21:18
от axl
По добре да не казвам че е приятел.
Не искам да се разчува..
Но честно колега кръвно вдигнах..
Добър сервиз .
Имам 15 приятеля които си карат колите там .
Много са доволни..
Влизат всякакви коли виждал сам и доста скапи и са доволни ,но какво се случи с моята НАПРАВО НЕ ЗНАМ sad.gif

Публикувано на: 02 Ное 2011 22:47
от zi_zi_top
Тези са като д-р Куин Лечителката. Видиш ли такъв шарен сервиз, БЕГАЙ ДАЛЕЧЕ! :censored:

Публикувано на: 03 Ное 2011 09:17
от rumenmitev
Не се вкарвай в излишни разходи колега, вече наколко колеги ти казахме, че така си палят.

Публикувано на: 03 Ное 2011 12:51
от axl
Мерси :thumbsup:

Публикувано на: 03 Ное 2011 18:26
от LEXUS
Какво стана накрая?

Публикувано на: 04 Ное 2011 07:42
от axl
Ами сменихме и семерингите на скоростната кутия .Не можем да намерим оригинални.Вчера от София ни изпратиха.
Единия изби . Днеска ще ходя да е взимам от сервиза .
Колата не е карана от много време .
Дано не избие още нещо.
А за паленето ще пробвам с нов акумулатор да видим дали не е от това .
По принцип върти здраво ,а може и да е от стартера както каза от тук един колега.
Абе филм ... wacko.gif

Публикувано на: 04 Ное 2011 09:02
от moloko
Да направя малка корекция.
По-скоро БЕНДИКСа отколкото СТАРТЕРА. Много добре си спомням как протекоха събитията. Паленето - от 4, 5 оборот. Малък акумулатор за този мотор и един ден миналата зима при -10 градуса една събота окончателно отказа да запали. Комшия ми даде ток, запалих, отидох веднага и си поръчах една БЕРГА, като там ми дадоха оборотен акумулатор докато го доставят. След три дни бях с нов акумулатор с две г. гаранция . Чак след това БЕНДИКСА започна да "превърта" можеби в следствие на новия по силен акумулатор. В Пловдив има един арменец - близо да Бриколаж , говорили сме по тази тема - спец по стартери и бендикси . Закарах я и - мисля че беше 70 лева - смяна на бендикса и проблемите с паленето изчезнаха. Като ти чета темата обаче е много възможно проблема да е комплексен и да не е само в "стартовата система". И ти като мен за съжаление си попаднал на прекален измамник- автоджамбазин. Пожелавам успех и дано невите ти издържат докато колата тръгне както трябва.

Публикувано на: 04 Ное 2011 17:50
от axl
Днеска отидох да си я взема . Казаха ми 1000 лева ти струва ремонта .
Студена пот ме изби .И като размислих по добре да бях я закарал на Карловско шосе в Тoyota..Пак толкова пари ще ми кажат,но да знам че са майстори.Тук ми счупили една свеж и парчето остана вътре .
Сега карам така до понеделник .Ще свалят дюзата и от там щели да го вадят . Е на тези вече може да се каже че са МАЙСТОРИ .По принцип съм спокоен човек,но не ми издържаха нервите.
Много нерви ама много ..
wacko.gif

Публикувано на: 07 Ное 2011 17:04
от whitefang
1000 лв за всичко ,смяна на ангрежен ремък и ролки ,обслужващи ремъци,реколки, масло,въздушен,маслен,горивен и на купето филтри + подгревни свещи + някакъв семеринг на скоростната кутия ли ти е сметката (в тая сума и труда).
Ако е така е нормална ако са ти оригинални консумативите. Смяната на ангренажния ремък е доста като време процедурата , и се разколачва доста неща. Т.ч. За 4 часа и напълно наясно да си с процедурата и да имаш всички инструменти е много съмнително да ти ги подменят(За сравнение в Тиксим дават 8 часа, по други сервизи гледам и до 6 часа труд докарват)
Иначе за паленото. Ако върти здраво как тогава ще е стартер, нали точно той върти,ако бендикс стартера ще прави "фиу" а двигателя няма да се върти защото не се е зацепил със маховика, съвсем други са симптомите на стартер и чаркълъците му. Принципно на D4D им трябва известно време да качи налягане в рейката ГНП-то,та колегата killer ти е казал правилно че палят по-бавничко. При мен също и трябва известно време въртене и преди да запали ,ако отпусна ключа и на последващото завъртане запалва на мига. Ако нещо не е наред то е някъде по клапани SCV или там каквито други има по common rail-a. Ама ако са те, не само няма да пали бързо ами и няма да върви. Смяната на подгревни свещи във все още топлото време не ще реши проблема. Тия свещи са просто нагреватели и си има проста процедура да проверят дали не са изгорели, с омметър :) Ако не са изгорели не е необходима смяна. Това не са "запалителни" свещи на бензинка. Дори и да са изгорели и без тях ще пали :).

ПС: Пиши кой е тоя сервиз пловдивчани да не си водим никога там тойотките ohmy.gif

Публикувано на: 07 Ное 2011 19:23
от dimpex_01
Да се намеся отново. И моята мислех че върти доста преди да запали. Въобще и не помислях за стартер, бендикс, а си мислех за калпава нафта и прословутите клапани. проблема е че това познато ни "фиууу" при проблем със стартера не се чуваше. В началото на септември нещата станаха много зле. имаше случаи когато пали от първият път, но по някога палеше от 10 и пак без фиуу. Мислейки си за клапаните, като нямаше накъде ги купих и смених, лошото беше, че проблема остана. Вечерта се замислих и достигнах до извода, че щом след като запали и върви (не губи мощност или нещо подобно), значи проблема ще да е в запалването. На сутринта излязох да тествам. от 10 опита запали 8. тогава реших да ходя на майстор на стартери. Отидох, ремонтираха ми го за 90 лева и проблема с бавното палене изчезна. От тогава и добавки не съм слагал. Другият ми симптом беше, че от време на време когато завъртах да паля. Като почнеше да върти в един момент все едно някой дръпваше "+" кабел и спираше да върти, следващото въртене всичко беше ок.
До колегата пуснал темата. Старите ми клапани са у мен, ако иска да тества с тях съм на разположение.

Публикувано на: 07 Ное 2011 20:36
от jim_beam
преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!когато обаче беше загряла,въртеше винаги няколко оборота,докато запали.явно всеки двигател си има особености,на мен ми се струва,че не е причина за притеснение.

Публикувано на: 07 Ное 2011 21:03
от LEXUS
jim_beam написа:преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!
Така палят старите тойоти. Много се кефя точно на това. Палят като кибрит. rolleyes.gif

Публикувано на: 07 Ное 2011 21:22
от jim_beam
интересното беше,че не гореше грам масло-железен бус!
сори за офтопика! :whistle: