Публикувано на: 01 Ное 2011 07:36
намажи ги с мед
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?digitalpr написа:Спускаш до долу и държиш бутона 10 секунди, после вдигаш до горе и задържаш отново 10 секунди. Така с всичките стъкла (мисля че е зедължително да е от бутоните на вратите им, а не от шофиорската). Правих го на Сръбската граница докато чакахАтанас Николов написа:Аз имам проблем с ел. стъклата знаетеле как се обучават ?
Във Варна съм го виждал в "Метро" и в "Бриколаж".На спрея има нарисуван акумулатор, и мисля че струва около 8 лв.KiLLeR написа:Къде го продават? Има ли го по големите магазини?
Така се получава ако си изключил управлението на задните стъкла от ключето на шофьорския пулт без значение дали закачаш или откачаш акумулатораАтанас Николов написа:...
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?
Ех, сега че не разбирам много си е вярно, но пък този бутон го знамslowtraveler написа:Така се получава ако си изключил управлението на задните стъкла от ключето на шофьорския пулт без значение дали закачаш или откачаш акумулатораАтанас Николов написа:...
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?
Това беше позицията на Басмана ... ама той не се е появявал бая време, така че хлепайте грес на воля...didak написа:... едната теза беше, че каквато и смазка да се сложи върху клемите за да не окисляват, се увеличава повърхностното съпротивление...