Страница 2 от 2

Публикувано на: 01 Ное 2011 07:36
от t k d4d
намажи ги с мед

Публикувано на: 01 Ное 2011 09:38
от dil
Към "бабините" методи да добавя почистване със Kinley Soda или Coca Cola :)
Много добре се почистват клемите, но после е хубаво да се мазнат с някакво масълце били моторно или WD40.

Публикувано на: 01 Ное 2011 12:53
от Атанас Николов
digitalpr написа:
Атанас Николов написа:Аз имам проблем с ел. стъклата знаетеле как се обучават ?
Спускаш до долу и държиш бутона 10 секунди, после вдигаш до горе и задържаш отново 10 секунди. Така с всичките стъкла (мисля че е зедължително да е от бутоните на вратите им, а не от шофиорската). Правих го на Сръбската граница докато чаках :D
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?

Публикувано на: 01 Ное 2011 12:59
от BIS
KiLLeR написа:Къде го продават? Има ли го по големите магазини? :thumbsup:
Във Варна съм го виждал в "Метро" и в "Бриколаж".На спрея има нарисуван акумулатор, и мисля че струва около 8 лв. :thumbsup:

Публикувано на: 01 Ное 2011 13:28
от slowtraveler
Атанас Николов написа:...
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?
Така се получава ако си изключил управлението на задните стъкла от ключето на шофьорския пулт без значение дали закачаш или откачаш акумулатора tongue.gif

Публикувано на: 01 Ное 2011 14:44
от Атанас Николов
slowtraveler написа:
Атанас Николов написа:...
За предно ляво става, но задните изобщо нито се свалят нито се вдигат никаква реакция от никъде, така ли се получава след разкачане на акомулатора ?
Така се получава ако си изключил управлението на задните стъкла от ключето на шофьорския пулт без значение дали закачаш или откачаш акумулатора tongue.gif
Ех, сега че не разбирам много си е вярно, но пък този бутон го знам sad.gif

Публикувано на: 01 Ное 2011 15:20
от digitalpr
При разкачане на акумулатора би трябвало да изгубиш автоматичната функция на стъклата (автоматично свалане до долу, или вдигане до горе), но не вдигането със задържане на бутона.

Публикувано на: 01 Ное 2011 17:52
от didak
Преди време имаше тема за възможните химии, мазила по клемите на акумулатора.
Не ми се рови сега, но едната теза беше, че каквато и смазка да се сложи върху клемите за да не окисляват, се увеличава повърхностното съпротивление.
Специално опитах да преценя като взех яриса - има ли заводски положена смазка, и определено (поне на пипане) клемите са "сухи".
Така че не прекалявайте с антиокислителните мераци...

Публикувано на: 01 Ное 2011 18:34
от Scott
didak написа:... едната теза беше, че каквато и смазка да се сложи върху клемите за да не окисляват, се увеличава повърхностното съпротивление...
Това беше позицията на Басмана ... ама той не се е появявал бая време, така че хлепайте грес на воля... tooth.gif

Публикувано на: 09 Ное 2011 19:58
от CuMo
Клемите откак съм взел колата ни съм ги цапал, ни съм ги хлепал, просто зачиствам с шкурка и няма окиси-мокиси, всичко си е слънце и до сега.

Това за Басман laugh.gif