kak taka shocka vliza v gumata?

ti otpred imash mcpherson sturts, ot dolu se darji na dva golemi bolta, pak ot gore s 3 gaiki, chestno kazano ne vijdam kak te biha se razkachili. da se schupi samia strat sashto mnogo ne go vijdam. ta bili otochnil kakvo tochno imash predvid pod
'shoka vleze v gumata'.
btw, prednia kapak kat go otvorish, ot vatreshnata mu strana triabva da ima niakade edin malak bial sticker na koito pishe VIN-a na kolata. sashto taka i vseki fender triabva na raba da ima po edin takav sticker. ti imash li gi vsichkite?
inache za maintenance. na 90K mili bih smenil:
maslo na dvigatelia(to e iasno de, nali e na vseki 3K)
trasmisionno(ti kat gledam si s rachni skorosti, ta ne e koi znae kolko fatalno kolko chesto go smeniash, no 30K mili e dobar interval, ako te marzi, moje da go smeniash i na 50-60K mili, tai kat ne znaesh do sega dali e smeniano, smeni go)
coolant(na vseki 30K mili ili 2 godini, sloji chervenia na Toyota)
air filter(zavisi kolko e mrasen vazduha det karash, no vseki 30K mili zvuchi ok)
pcv valve(vseki 30K)
sveshti(ti si s iridium spark plugs, tiah gi davat za 100-120K mili, no az bih gi smenil na 90K mili)
pogledni kak sa spirachkite, ako sa ok, pochisti i regulirai zadnite
imash drive belt(engine belt), ako e napukan ili izglejda prekaleno suh, ili pak ako izdava gadni zvuci, znachi e za smiana. obtegacha det e na toz remak, ima kato edin malak shok, ako izglejda che e izliazlo maslo ot nego, smeni go i nego
pogledmi i dali ne teche maslo ot optegacha na adrenajnata veriga, ako teche, napravo go smeni, toi ne e skap, okolo $40 za chasta