Страница 2 от 2
Публикувано на: 05 Окт 2011 00:08
от Japanese_fever
ALTEZZA не ти каза да ги разменяш бобините, а само да ги вадиш от кънектора и после пак да я ръкаш обратно, за да разбереш коя ти прави проблем.
Ако ти пречи въздушния вилтър го махай, тя може да работи и без него, само гледай да не падне някакъв боклук в дросела.
Публикувано на: 05 Окт 2011 08:09
от diesel_power
Никой не казва да ги разменяш докато работи мотора.
Просто ако сложиш бобината от тази свещ която се зацапва и не работи добре на друга то трябва да се зацапа другата.
Публикувано на: 05 Окт 2011 08:17
от Japanese_fever
Абе не му обясни точно това, ама айде.
АЛТЕЗА-та му каза, докато работи двигателя да вади кънектора на всяка свещ (бобина) поотделно и така да разбере коя е пробелмна (той е обяснил по какво ще се познае), а не да ги разменя при загаснал или пуснат двигател.
Публикувано на: 05 Окт 2011 08:23
от ALTEZZA
kolata ne e sigurno dali che raboti bez kutiata za vazdushnia filtar, tai kat na neia nai-veroiatno ima zakachen MAF sensor. ama ako moje pone da ia otmestish malko, kolkoto da mojesh da dostignesh konektorite na bobinite.
drugia variant e bez da pipash nishto da razberesh koi e vinovnia cilindar, no togava shte triabva da vzemesh na zaem skener, toi shte si kaje dali e P0301(cilindar 1), P0302(cilindar 2) ili P0303(cilindar 3). sled tova triesh greshkite, razmeniash bobinite(triabva da gi belejish koia kade e bila) i karash do kat lampata svetne otnovo i sas skenera gledash dali koda se e promenil sashto.
Публикувано на: 11 Окт 2011 17:05
от valioval
Днес ходих на диагностика в един сервиз на Симеоновско шосе -ТЕХНОПАРТ и компютъра показа бобина на 1-ви цилиндър, купих си нова, но за голямо мое съжаление нямаше ефект колата продължава да работи лошо...диагностика въртя бобините на всички цилиндри, но пак без никакъв ефект (почна да ми обяснява как би могло да е механичен проблем, дефект във ванус системата на двигателя, запушена дюза, разтеглена верига,хидравлични повдигачи или пък компютърат на колата да е повреден)-общо взето само си загубих времето и парите,а и на всичкото отгоре си купих бобина която в случая не ми е нужна

Публикувано на: 11 Окт 2011 17:33
от LEXUS
Чуй сега, колега валиовал. Преди да си се набутал с още пари за излишни части отиди ПРАВО В ТМ АУТО за диагностика, няма да ти излезе скъпо, но там хората са врели и кипели с Тойоти само. Не се занимавай с Технопартс, Хауспартс, Дунев, Гунев и Парапунев, че почвам да се дразня като се сетя какви райбери са по разните сервизи, дето само се чешат и викат смени това, онова, онова и това и ще видиме дали ще се оправи. Само се правят на майстори, а са пълни пияници повечето! Направо се нервирах!
Публикувано на: 11 Окт 2011 20:47
от zi_zi_top
LEXUS написа:Чуй сега, колега валиовал. Преди да си се набутал с още пари за излишни части отиди ПРАВО В ТМ АУТО за диагностика, няма да ти излезе скъпо, но там хората са врели и кипели с Тойоти само. Не се занимавай с Технопартс, Хауспартс, Дунев, Гунев и Парапунев, че почвам да се дразня като се сетя какви райбери са по разните сервизи, дето само се чешат и викат смени това, онова, онова и това и ще видиме дали ще се оправи. Само се правят на майстори, а са пълни пияници повечето! Направо се нервирах!
+1

Публикувано на: 12 Окт 2011 11:10
от valioval
Записах си час за утре в ТМ веднага след като си тръгнах от този измислен сервиз...не знам и аз защо изобщо се занимавам с такива "специалисти", сигурно съм мазохист

Не ми е била идеята да пестя пари, само ми се искаше да стане по- бързо колата,а дефакто става точно обратното- по-бавно и по- скъпо, но какво да се прави- човек се учи от грешките си
Утре ще пиша какво са казали в Тойота

Публикувано на: 21 Окт 2011 20:28
от valioval
и така след диагностиката в Тойота се оказа че проблема е в дюзата на 4- ти цилиндър

Публикувано на: 21 Окт 2011 21:00
от Kiki
Добре де, а другите диагностици не можаха ли да установят, че проблема е в дюзата?
Публикувано на: 21 Окт 2011 21:19
от zi_zi_top
Kiki написа:Добре де, а другите диагностици не можаха ли да установят, че проблема е в дюзата?
Ти по доктори не си ли ходил?!?

Публикувано на: 21 Окт 2011 22:20
от TATI
zi_zi_top написа:Ти по доктори не си ли ходил?!?

хахахахах е това е лафа на вечерта. Много ме изкефи. Докторе, ти доктор по какви болести си, ако не е тайна де?

Публикувано на: 22 Окт 2011 09:19
от martod
valioval написа:и така след диагностиката в Тойота се оказа че проблема е в дюзата на 4- ти цилиндър

Ама оправи ли се след смяната и или още не си пробвал ? ..
Да не се окаже накрая, че си купил и дюза която не ти трябва ...

Публикувано на: 22 Окт 2011 18:25
от valioval
Oправда се да, сега мъника си върви еднакво добре при студен и загрял двигател ...
Относно докторите... като стане нещо всички тичаме в Пирогов,а не по кварталните доктори...така и с тойотите и ТМ
