Страница 2 от 3

Публикувано на: 03 Окт 2011 19:05
от slowtraveler
Късно е - натиснах спусъка laugh.gif

За избора оказа влияние и наблюденията върху експлоатация от колега на Добло в наши условия (1.3/75к.с.) в продължение на 2г. И информация от същия този ЕКОНТ.
Не мисля, че поддръжката е някакъв фактор - 3г имаш само масла и филтри, и то през 30х.км..

Публикувано на: 03 Окт 2011 19:22
от Kiki
slowtraveler написа:Късно е - натиснах спусъка laugh.gif

За избора оказа влияние и наблюденията върху експлоатация от колега на Добло в наши условия (1.3/75к.с.) в продължение на 2г. И информация от същия този ЕКОНТ.
Не мисля, че поддръжката е някакъв фактор - 3г имаш само масла и филтри, и то през 30х.км..
Нали е за служебна?!
Ти защо си купи Мазда, а не Фиат? laugh.gif

Публикувано на: 03 Окт 2011 19:35
от slowtraveler
Кики, въпроса е отново в конкретните приоритети при избора (написал съм ги по-горе)...
Затова и пуснах тази тема - оказа се, че тук на пазара няма конкурентна японска машина, съответстваща на тези приоритети.
Следващия лично/служебен автомобил няма да е фиат със сигурност. Но конкретната машина ме впечатли като функционалност, а точно това търся в момента.

Публикувано на: 04 Окт 2011 08:38
от baba_metca
Бих се радвал ако напишеш нещо за колата, след някой и друг месец . Предполагам, ще го направиш във форума на Фиат, но пусни един линк и тук, за да видим как се държи "Хладилника" от първа ръка. Все пак като няма японски продукти от този клас тук, поне да видим другите как се справят. Дано да слушка и честито.

Публикувано на: 04 Окт 2011 18:46
от slowtraveler
Струва ми се, че част от колегите няма да приемат един такъв коментар тук laugh.gif
Но ако има интерес - ще пиша с удоволствие...
Днес машинката премина КАТ, сложих и един BLAUPUNKT Toronto 410BT (с блутут за да е по-удобно разговарянето по време на работа). Комплектовах я с аптечка/пожарогасител, и вече може да бъде пусната в бойни действия laugh.gif
Вътре се чувстваш почти като в микробус - наистина мястото между шофьорската и пасажерската седалка е голямо. Също така разстоянието до вратата е доста голямо...

Публикувано на: 04 Окт 2011 18:59
от TATI
Е, не можаха ли поне един кастфон да турят. Винаги ме е дразнело това, че го водят екстра.
Айде допълвай подписа и пиши като имаш наблюдения

Публикувано на: 04 Окт 2011 19:34
от slowtraveler
Можеха да сложат CD с MP3 и блутут за скромната сума от 1300+лева (733лв за СД с МП3 и 643 за блутут), ама нещо не ми се понрави laugh.gif
Подписа няма да го променям, защото колата ще я дам на служител.
Но за впечатленията - разбира се че ще споделя.
Първите впечатления от 20-30км врътнати днес:
Известен потенциален ергономичен проблем - дръжката за отваряне на вратата по форма и по начин на действие (повдигане нагоре) силно наподобява поставения пред нея бутон за стъклото на пасажерската врата. Дано някой по навик да не дръпне този лост вместо бутона за стъклото...
Поведение (все пак не съм свикнал много с дизел): първата предавка не е много удобна... По принцип съм свикнал да тръгвам от ниски обороти и бензинката ме изстрелва, докато дизела засега е умрял. В очакване да се развърти турбото с изненада усещаш, че оборотомера бързо е свършил в баавно ускорение. На втора нещата съвсем не са така - след около 2300-2500об/мин усещаш сериозно и уверено ускорение..
При около 100км/ч започва известна нервност в поведението, но не е чак толкова дразнещо.
Колата все още е в някакъв режим на разработване (стои на дисплея буквичката 'Н', което след около 200-300км щяло да изчезне).
Полезна функция е командване на DRL от менюто на борд-компютъра - светват специалните крушки на габаритите с 2 жички. Фаровете ги видях в един подземен паркинг - изглеждат доста добре. Според познавачи - имало много добри фарове, защото като цяло колата е висока, и фаровете са доста високо поставени.
От бордовия компютър се командва автоматичното заключване на вратите, изключване на еърбега на пасажера, сигнал за лимит на скорост, мерни единици (мили/км), проверка колко километра имаш до ТО и доста други гъдели. Иначе колата си е доста бедна като оборудване, но това което го има е много практично. Например радиоподготовката - има 6 колонки в предните врати и задната част на колата (на най-задната греда). Свързването на новото радио бе елементарно - включване на куплунга и антената. И се появиха всички функции - автоматично тръгване и спиране на радиото, възможност за работа на радиото и без да си дал контакт (стартира за 1 час, но това е функция на радиото)...
В завой не се накланя много - явно ширината, задното мултилинк окачване, и навярно по-твърдите като цяло пружини създават усещане за комфортно преминаване на завои...

Публикувано на: 04 Окт 2011 20:45
от nowyaris
Този служител ще трябва да се ползва с голямо доверие във вашата фирма.Дано да е шофьор,а не файтонджия.

Публикувано на: 04 Окт 2011 21:01
от cokata
Честито! :thumbsup:

Публикувано на: 04 Окт 2011 21:59
от nowyaris
cokata написа:Честито! :thumbsup:
Честито на служителя-този красив ван си е пичеловка отвсякъде.

Публикувано на: 04 Окт 2011 22:21
от slowtraveler
Хаха, благодаря за поздравленията....
Иронията и ехидността в случая е неуместна - това е работен инструмент...
Спомнете си оная песен 'кротко жънех си аз със комбайна' tongue.gif laugh.gif

http://www.youtube.com/watch?v=9cnh7H1tHXA

Публикувано на: 04 Окт 2011 22:23
от desSs
nowyaris написа:този красив ван си е пичеловка отвсякъде.
laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 11 Дек 2011 10:13
от slowtraveler
Да обновя малко информацията...
Колата засега 8500км е безпроблемна.
Прояви се само едно потракване отзад, регулираха насрещника на задната врата и отново настъпи тишина.
Разхода - 'красив' (среден от закупуването на автомобила - 5.88л/100км)....
Извънградско около 5л/100км при нормално 'юркане'. В града достига 6.5-7л/100км.
Въпреки малкия си обем/мощност колата уверено и безпроблемно качва баирите с 5 човека и пълна с багаж...
Изключително удобен автомобил.
Очаквах на завои да 'отскача' задницата като е празна, но явно мултилинк окачването успява да се справи и с такава голяма кошница.
В завой го няма заплашителното накланяне на купето - реактивните щанги явно са дебели...
С една дума - доволен съм.
Според момчето дето я кара постоянно - също е доволно .

Публикувано на: 31 Мар 2012 16:35
от slowtraveler
Пореден ъпдейт:
Колата е на 15х.км...
До тук ремонтите
- смяна на дифтунги на дюзите - явно некачествен монтаж от турците - недобре затегната двойка дюзи..
И тази седмица - смяна предни биалетки. Което ме учуди - все пак е доста рано, но се преживява...

Двата ремонта - общо около 3 часа в сервиза при две отделни посещения.
Всичко - по гаранция...

Въпреки, че колата основно се кара празна, понякога се товари и с мотокар (последно - около 300кг палет и още доста кашони около нея) - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО доволен съм като практичност.
Разхода - засега средно е 6,2л/100, като това включва и тежките зимни месеци и основно градско каране.
Сега последния резервоар след като времето се постопли разхода спадна вече на около 5.6л/100км..
И новата изненада - данъка на автомобила за 2012г е 12лв?!?!!!!
Убеждавам се в правилния избор - евтин като цена и поддръжка, много практичен, и удобен за употреба работен автомобил...

Публикувано на: 31 Мар 2012 18:06
от nowyaris
Той е само на 15.Кат стане на 105 ще си покаже.На моите отива близо година biggrin.gif .При теб може и да се проточи.Иначе си е голям хамбар и носи на тварене.