Има ли Тойота удобен ван - баничарка?
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Късно е - натиснах спусъка laugh.gif
За избора оказа влияние и наблюденията върху експлоатация от колега на Добло в наши условия (1.3/75к.с.) в продължение на 2г. И информация от същия този ЕКОНТ.
Не мисля, че поддръжката е някакъв фактор - 3г имаш само масла и филтри, и то през 30х.км..
За избора оказа влияние и наблюденията върху експлоатация от колега на Добло в наши условия (1.3/75к.с.) в продължение на 2г. И информация от същия този ЕКОНТ.
Не мисля, че поддръжката е някакъв фактор - 3г имаш само масла и филтри, и то през 30х.км..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Нали е за служебна?!slowtraveler написа:Късно е - натиснах спусъка laugh.gif
За избора оказа влияние и наблюденията върху експлоатация от колега на Добло в наши условия (1.3/75к.с.) в продължение на 2г. И информация от същия този ЕКОНТ.
Не мисля, че поддръжката е някакъв фактор - 3г имаш само масла и филтри, и то през 30х.км..
Ти защо си купи Мазда, а не Фиат? laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кики, въпроса е отново в конкретните приоритети при избора (написал съм ги по-горе)...
Затова и пуснах тази тема - оказа се, че тук на пазара няма конкурентна японска машина, съответстваща на тези приоритети.
Следващия лично/служебен автомобил няма да е фиат със сигурност. Но конкретната машина ме впечатли като функционалност, а точно това търся в момента.
Затова и пуснах тази тема - оказа се, че тук на пазара няма конкурентна японска машина, съответстваща на тези приоритети.
Следващия лично/служебен автомобил няма да е фиат със сигурност. Но конкретната машина ме впечатли като функционалност, а точно това търся в момента.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Бих се радвал ако напишеш нещо за колата, след някой и друг месец . Предполагам, ще го направиш във форума на Фиат, но пусни един линк и тук, за да видим как се държи "Хладилника" от първа ръка. Все пак като няма японски продукти от този клас тук, поне да видим другите как се справят. Дано да слушка и честито.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Струва ми се, че част от колегите няма да приемат един такъв коментар тук laugh.gif
Но ако има интерес - ще пиша с удоволствие...
Днес машинката премина КАТ, сложих и един BLAUPUNKT Toronto 410BT (с блутут за да е по-удобно разговарянето по време на работа). Комплектовах я с аптечка/пожарогасител, и вече може да бъде пусната в бойни действия laugh.gif
Вътре се чувстваш почти като в микробус - наистина мястото между шофьорската и пасажерската седалка е голямо. Също така разстоянието до вратата е доста голямо...
Но ако има интерес - ще пиша с удоволствие...
Днес машинката премина КАТ, сложих и един BLAUPUNKT Toronto 410BT (с блутут за да е по-удобно разговарянето по време на работа). Комплектовах я с аптечка/пожарогасител, и вече може да бъде пусната в бойни действия laugh.gif
Вътре се чувстваш почти като в микробус - наистина мястото между шофьорската и пасажерската седалка е голямо. Също така разстоянието до вратата е доста голямо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Е, не можаха ли поне един кастфон да турят. Винаги ме е дразнело това, че го водят екстра.
Айде допълвай подписа и пиши като имаш наблюдения
Айде допълвай подписа и пиши като имаш наблюдения
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Можеха да сложат CD с MP3 и блутут за скромната сума от 1300+лева (733лв за СД с МП3 и 643 за блутут), ама нещо не ми се понрави laugh.gif
Подписа няма да го променям, защото колата ще я дам на служител.
Но за впечатленията - разбира се че ще споделя.
Първите впечатления от 20-30км врътнати днес:
Известен потенциален ергономичен проблем - дръжката за отваряне на вратата по форма и по начин на действие (повдигане нагоре) силно наподобява поставения пред нея бутон за стъклото на пасажерската врата. Дано някой по навик да не дръпне този лост вместо бутона за стъклото...
Поведение (все пак не съм свикнал много с дизел): първата предавка не е много удобна... По принцип съм свикнал да тръгвам от ниски обороти и бензинката ме изстрелва, докато дизела засега е умрял. В очакване да се развърти турбото с изненада усещаш, че оборотомера бързо е свършил в баавно ускорение. На втора нещата съвсем не са така - след около 2300-2500об/мин усещаш сериозно и уверено ускорение..
При около 100км/ч започва известна нервност в поведението, но не е чак толкова дразнещо.
Колата все още е в някакъв режим на разработване (стои на дисплея буквичката 'Н', което след около 200-300км щяло да изчезне).
Полезна функция е командване на DRL от менюто на борд-компютъра - светват специалните крушки на габаритите с 2 жички. Фаровете ги видях в един подземен паркинг - изглеждат доста добре. Според познавачи - имало много добри фарове, защото като цяло колата е висока, и фаровете са доста високо поставени.
От бордовия компютър се командва автоматичното заключване на вратите, изключване на еърбега на пасажера, сигнал за лимит на скорост, мерни единици (мили/км), проверка колко километра имаш до ТО и доста други гъдели. Иначе колата си е доста бедна като оборудване, но това което го има е много практично. Например радиоподготовката - има 6 колонки в предните врати и задната част на колата (на най-задната греда). Свързването на новото радио бе елементарно - включване на куплунга и антената. И се появиха всички функции - автоматично тръгване и спиране на радиото, възможност за работа на радиото и без да си дал контакт (стартира за 1 час, но това е функция на радиото)...
В завой не се накланя много - явно ширината, задното мултилинк окачване, и навярно по-твърдите като цяло пружини създават усещане за комфортно преминаване на завои...
Подписа няма да го променям, защото колата ще я дам на служител.
Но за впечатленията - разбира се че ще споделя.
Първите впечатления от 20-30км врътнати днес:
Известен потенциален ергономичен проблем - дръжката за отваряне на вратата по форма и по начин на действие (повдигане нагоре) силно наподобява поставения пред нея бутон за стъклото на пасажерската врата. Дано някой по навик да не дръпне този лост вместо бутона за стъклото...
Поведение (все пак не съм свикнал много с дизел): първата предавка не е много удобна... По принцип съм свикнал да тръгвам от ниски обороти и бензинката ме изстрелва, докато дизела засега е умрял. В очакване да се развърти турбото с изненада усещаш, че оборотомера бързо е свършил в баавно ускорение. На втора нещата съвсем не са така - след около 2300-2500об/мин усещаш сериозно и уверено ускорение..
При около 100км/ч започва известна нервност в поведението, но не е чак толкова дразнещо.
Колата все още е в някакъв режим на разработване (стои на дисплея буквичката 'Н', което след около 200-300км щяло да изчезне).
Полезна функция е командване на DRL от менюто на борд-компютъра - светват специалните крушки на габаритите с 2 жички. Фаровете ги видях в един подземен паркинг - изглеждат доста добре. Според познавачи - имало много добри фарове, защото като цяло колата е висока, и фаровете са доста високо поставени.
От бордовия компютър се командва автоматичното заключване на вратите, изключване на еърбега на пасажера, сигнал за лимит на скорост, мерни единици (мили/км), проверка колко километра имаш до ТО и доста други гъдели. Иначе колата си е доста бедна като оборудване, но това което го има е много практично. Например радиоподготовката - има 6 колонки в предните врати и задната част на колата (на най-задната греда). Свързването на новото радио бе елементарно - включване на куплунга и антената. И се появиха всички функции - автоматично тръгване и спиране на радиото, възможност за работа на радиото и без да си дал контакт (стартира за 1 час, но това е функция на радиото)...
В завой не се накланя много - явно ширината, задното мултилинк окачване, и навярно по-твърдите като цяло пружини създават усещане за комфортно преминаване на завои...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хаха, благодаря за поздравленията....
Иронията и ехидността в случая е неуместна - това е работен инструмент...
Спомнете си оная песен 'кротко жънех си аз със комбайна'
laugh.gif
http://www.youtube.com/watch?v=9cnh7H1tHXA
Иронията и ехидността в случая е неуместна - това е работен инструмент...
Спомнете си оная песен 'кротко жънех си аз със комбайна'

http://www.youtube.com/watch?v=9cnh7H1tHXA
Последно промяна от slowtraveler на 04 Окт 2011 22:31, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Да обновя малко информацията...
Колата засега 8500км е безпроблемна.
Прояви се само едно потракване отзад, регулираха насрещника на задната врата и отново настъпи тишина.
Разхода - 'красив' (среден от закупуването на автомобила - 5.88л/100км)....
Извънградско около 5л/100км при нормално 'юркане'. В града достига 6.5-7л/100км.
Въпреки малкия си обем/мощност колата уверено и безпроблемно качва баирите с 5 човека и пълна с багаж...
Изключително удобен автомобил.
Очаквах на завои да 'отскача' задницата като е празна, но явно мултилинк окачването успява да се справи и с такава голяма кошница.
В завой го няма заплашителното накланяне на купето - реактивните щанги явно са дебели...
С една дума - доволен съм.
Според момчето дето я кара постоянно - също е доволно .
Колата засега 8500км е безпроблемна.
Прояви се само едно потракване отзад, регулираха насрещника на задната врата и отново настъпи тишина.
Разхода - 'красив' (среден от закупуването на автомобила - 5.88л/100км)....
Извънградско около 5л/100км при нормално 'юркане'. В града достига 6.5-7л/100км.
Въпреки малкия си обем/мощност колата уверено и безпроблемно качва баирите с 5 човека и пълна с багаж...
Изключително удобен автомобил.
Очаквах на завои да 'отскача' задницата като е празна, но явно мултилинк окачването успява да се справи и с такава голяма кошница.
В завой го няма заплашителното накланяне на купето - реактивните щанги явно са дебели...
С една дума - доволен съм.
Според момчето дето я кара постоянно - също е доволно .
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Пореден ъпдейт:
Колата е на 15х.км...
До тук ремонтите
- смяна на дифтунги на дюзите - явно некачествен монтаж от турците - недобре затегната двойка дюзи..
И тази седмица - смяна предни биалетки. Което ме учуди - все пак е доста рано, но се преживява...
Двата ремонта - общо около 3 часа в сервиза при две отделни посещения.
Всичко - по гаранция...
Въпреки, че колата основно се кара празна, понякога се товари и с мотокар (последно - около 300кг палет и още доста кашони около нея) - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО доволен съм като практичност.
Разхода - засега средно е 6,2л/100, като това включва и тежките зимни месеци и основно градско каране.
Сега последния резервоар след като времето се постопли разхода спадна вече на около 5.6л/100км..
И новата изненада - данъка на автомобила за 2012г е 12лв?!?!!!!
Убеждавам се в правилния избор - евтин като цена и поддръжка, много практичен, и удобен за употреба работен автомобил...
Колата е на 15х.км...
До тук ремонтите
- смяна на дифтунги на дюзите - явно некачествен монтаж от турците - недобре затегната двойка дюзи..
И тази седмица - смяна предни биалетки. Което ме учуди - все пак е доста рано, но се преживява...
Двата ремонта - общо около 3 часа в сервиза при две отделни посещения.
Всичко - по гаранция...
Въпреки, че колата основно се кара празна, понякога се товари и с мотокар (последно - около 300кг палет и още доста кашони около нея) - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО доволен съм като практичност.
Разхода - засега средно е 6,2л/100, като това включва и тежките зимни месеци и основно градско каране.
Сега последния резервоар след като времето се постопли разхода спадна вече на около 5.6л/100км..
И новата изненада - данъка на автомобила за 2012г е 12лв?!?!!!!
Убеждавам се в правилния избор - евтин като цена и поддръжка, много практичен, и удобен за употреба работен автомобил...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта