Re: Разход на Авенсис 2.0 d4d 126 к.с. комби
Публикувано на: 01 Окт 2011 11:00
Аз имам Авенсис 2011 D4D 126 кс седан и градския разход е около 8-9. Не бих повярвал този тежък автомобил да гори 5 в града.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Старай се да "галиш" педала когато набираш след светофар.Nikolos1976 написа:Е нали с тия дизели чета средни разходи от по 6 на сто?????????
И що си мислиш че този дизел е японски? Аз залагам че е френски ... HUD9 ако не се лъжа.saho написа:Дизела не е силна страна на японците. Изпатих с едно сузуки 1,9тд 2001 година
Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа:Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа:Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
Елементарно Уотсън,просто на тези колонки пистолета е с много по-голям дебит понеже камионите и автобусите не сипват по 20-50л а по 300л до 1000л и със стандартен пистолет ще стане задръстване докато се напълни !Kiki написа:А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа: Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
Аз бях взел пистолета да зареждам и не видях никаква разлика с другия.stivi написа:Елементарно Уотсън,просто на тези колонки пистолета е с много по-голям дебит понеже камионите и автобусите не сипват по 20-50л а по 300л до 1000л и със стандартен пистолет ще стане задръстване докато се напълни !Kiki написа:А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:
Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!