Разход на Авенсис 2.0 d4d 126 к.с. комби
Re: Разход на Авенсис 2.0 d4d 126 к.с. комби
Аз имам Авенсис 2011 D4D 126 кс седан и градския разход е около 8-9. Не бих повярвал този тежък автомобил да гори 5 в града.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 03 Сеп 2011 21:29
- Местоположение: София
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 03 Сеп 2011 21:29
- Местоположение: София
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Nikolos
Старай се да "галиш" педала когато набираш след светофар.Nikolos1976 написа:Е нали с тия дизели чета средни разходи от по 6 на сто?????????
Превключвай скоростите на 2100-2200 оборота.
Ще падне поне с един литър. Девет на 100 е много.
Все пак не вярвам, че караш непрекъснато и само в задръстваниятя в центъра на София.
И не зареждай на Шел.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 03 Сеп 2011 21:29
- Местоположение: София
Nikolos
Превключвам само до 2500 макс. Карам на доста ниски обороти. Не съм попадал в големи чак толкова задръствания. Шел VPOWER зареждам. Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата. Днес сипах от новото скъпо дизел гориво на лукойл да видим как ще е ......
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Nikolos
И що си мислиш че този дизел е японски? Аз залагам че е френски ... HUD9 ако не се лъжа.saho написа:Дизела не е силна страна на японците. Изпатих с едно сузуки 1,9тд 2001 година
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Nikolos
Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
Аз специално зареждам вече 190 000км само от скъпата нафта на ОМВ и мямам никакви проблеми и не съм виждал на компа разход градско по-голям от 8.00, въпреки, че се завирам постоянно в големите задръствания в центъра на София. Обикновено е 7.5.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 03 Сеп 2011 21:29
- Местоположение: София
Re: Nikolos
Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа:Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
1.4 D-4D много добър мотор !
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Nikolos
А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа:Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.Nikolos1976 написа: Но не мисля че чак толкова разлика има в горивата.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: Nikolos
Елементарно Уотсън,просто на тези колонки пистолета е с много по-голям дебит понеже камионите и автобусите не сипват по 20-50л а по 300л до 1000л и със стандартен пистолет ще стане задръстване докато се напълни !Kiki написа:А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!Kiki написа: Оооооо, разлика специално в нафтата има и то голяма.
В началото на септември бах в Турция. Там в бензинастанциите на "ВР"
има два вида нафта, като на едната има знак-камион и автобус.
Имам чуството, че тук в повечето бензиностанции ни продават от онази за камиони и автобуси.
.
1.4 D-4D много добър мотор !
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Nikolos
Аз бях взел пистолета да зареждам и не видях никаква разлика с другия.stivi написа:Елементарно Уотсън,просто на тези колонки пистолета е с много по-голям дебит понеже камионите и автобусите не сипват по 20-50л а по 300л до 1000л и със стандартен пистолет ще стане задръстване докато се напълни !Kiki написа:А ти щом си толкова знаещ, ни обясни защо не е подходяща за леки автомобили? Сигурно защото е по-чиста, защото има по малко парафин, защоно цетановото й число е по-подходящо, или защото всички скъпи леки дизелови автомобили зареждат от нея?stivi написа:
Не е зле първо да разбереш какво означава този знак и после да се изказваш неподготвен ! Да не мислиш че тия дето имат транспортни фирми и камиони за по 300-400 000лв ще им наливат някаква нафта второ качество каквато мислиш че е тази на колонките със знака !!!

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Колега, според мен си притеснил нещо за дюзите, и все на там го въртиш. Разхода се влияе от много фактори, един от който е задръстен въздушен филтър, който те съветвам да провериш, тъй като освен всичко друго скъсява и живота на турбоината (а тя е скъпа). Иначе, зареждай си от най-обикновената нафта на ОМВ или Лукойл (само не на Шел), карай и се радвай на хубавото време, че живота е кратък.
П.С. Със "скъпата" нафта на ОМВ, моя аве спира да върви и започва да харчи.
П.С. Що се отнася до колонките, колегата е прав, че обозначените за ТИР колонки са с по високо дебитни помпи.
П.С. Със "скъпата" нафта на ОМВ, моя аве спира да върви и започва да харчи.
П.С. Що се отнася до колонките, колегата е прав, че обозначените за ТИР колонки са с по високо дебитни помпи.
TOYOTA AVENSIS 2.2 D-4D
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
... и по широк пистолет, който не влиза в гърловината на леките автомобили. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта