Страница 2 от 2
Публикувано на: 06 Окт 2011 12:23
от stfn
Колеги, бушоните на размер са еднакви на се оказва, че там където дават контакт всъщност се и задържат за корпуса на блока за бушони. Също така дебелината на пластинката е различна и просто пробвайте, за да разберете.
Пробвах, но няма начин точно този бушон да се задържи и да прави контакт.
Публикувано на: 06 Окт 2011 16:28
от slowtraveler
Хм, аз също съм пробвал аварийно - стават без проблем.
Но както писах по-горе, малките бушончета се фиксират на място от едни зъбчета, които захапват отгоре късото бушонче.
Дългото бушонче дава контакт и т.н., но стърчи доста нагоре, и се държи на място само от 'захапаните' от контакта крачета.
Зъбчетата които по принцип захапват малките бушончета, не вършат никаква работа при големите... Не е болка за умиране при нормална експлоатация, но дразни...
Публикувано на: 07 Окт 2011 18:50
от diesel_power
Тия зъбчета ги има само на местата за резервни бушони ,защото там няма какво да ги държи.
Публикувано на: 07 Окт 2011 19:23
от slowtraveler
При мен ги има навсякъде във вътрешното табло.
Навярно защото там бушончетата са вертикално...
На външното табло не съм забелязал зъбчета
