Страница 2 от 2
Публикувано на: 16 Яну 2012 16:57
от zi_zi_top
moloko написа:В момента търся масло за моя автомобил. Тъй като количеството е 7 литра ....
В грешка си! Аз съм със същия ДВГ и побира 6 л. със смяна на филтъра.

Виж си Ръководството на потребителя.
Публикувано на: 16 Яну 2012 17:15
от moloko
Zi Zi
Благодаря за опита да ми спестиш някой лев , но по книжката която има аз пише със смяна на филтър 6.4 литра. и понеже няма как да купя половин литър за тези 400 гр. трябва да взема цял и стават 7 литра.
D4D 2.0 1CD-FTV
Публикувано на: 16 Яну 2012 19:56
от moloko
А ето и данни от Autodata 3.18
Публикувано на: 16 Яну 2012 20:44
от zi_zi_top
Извинявай! Моят е малко по-нов и вероятно има промени в картера, въпреки че е същата сигнатура.
Публикувано на: 16 Яну 2012 23:16
от Japanese_fever
Добре, къде е сега Мечо да ми обясни защо 5W30 не било добро за БГ и какво значи не било добро?
Публикувано на: 17 Яну 2012 06:15
от Japanese_fever
moloko написа:...
Второ - всички мои познати , занимаващи се с авто услуги на въпроса защо всички го продават тоя Кастрол и оригинален ли е еднозначно отговарят - "В българия всимки масла са ПРЕРАБОТЕНИ, т.е. втора употреба.
Това може и за САЩ да важи донякъде, особено тези комерсиалните сменячници на масло като Jiffy Lube, където с един маркуч-помпа ти пълнят новото масло от незнайно какъв варел.
Май само синтетиката ти я пълнят от бутилирано масло.
Отделно Валволин вече има на пазара официaлно бутилирано рециклирано минерално масло:
http://valvoline.com/products/consumer- ... or-oil/124
50% Recycled Oil
Имат и MAx Life за двигатели над 120 000 км:
Също така имат рециклирано с вискозитет 10W30, 10W40, 5W20.
Ако видите Валволин NextGen в зелени шишета значи е рециклирано, но то си пише на него.
Публикувано на: 17 Яну 2012 07:46
от slowtraveler
Купувал съм синтетика масло за дизел (май бе Мобил) във варели...
Цената бе смешна на фона на предлаганите в други упаковки...
Така, че ако са коректни служителии в сервиза - не виждам проблем (при тая цена на маслото собственика едва ли би тръгнал да прави 'мушенгии', защото той ще си е доста напред само от разликата в цената, дори и да го пусне доста по-евтино от другото масло)....
Публикувано на: 17 Яну 2012 07:52
от Japanese_fever
Разбира се, че пластмасовото шише с цветен етикет малко или много оскъпява продукта.
Много ми е интересно къде карат всичкото отработено масло и какво правят с него. Тук в САЩ, особено, сигурното тонове на ден извозват.
Публикувано на: 21 Яну 2012 16:01
от whitefang
Как къде?! В рафинерията,за рециклиране. Вместо да ползват нефт за базово масло ,ползват използвано масло. Това съсвсем не значи че при правилна дестилация ,получения продукт отстъпва на такъв за ,чието получаване е ползван нефт. Дали е във варели или в тубички с шарени етикти също не е показателно за качеството. Дефакто в рафинерията варелите са още по-големи. laugh.gif laugh.gif laugh.gif -направо цистерни.