Страница 2 от 3
Публикувано на: 14 Окт 2011 16:28
от Владислав
Колега
danny, не си съвсем прав.Има заводски ксенонови фарове без лупи.Съмнявам се, че автопроизводител като Subaru би допуснал продукта му да не е безопасен за всички.

Публикувано на: 14 Окт 2011 17:50
от slowtraveler
Темата сме я дъвкали много и продължително...
На жената взех Кашкай втора ръка, и се замислих за слагане на ксенон.
На стария модел са се опитали да сложат ксенон на рефлекторни фарове - разсейките на оригиналния рефлекторен фар с ксенон са видими, въпреки, че фара за ксенон се различава от този за халоген.
Ами заслепява си...
След което явно им е дошъл акъла и вече са с лупи...
Публикувано на: 14 Окт 2011 22:01
от PESHO OT MARS
danny написа:Колега заслепяването няма нищо общо с мъглите! Просто всеки един фар без лупа не е проектиран за такава силна светлина и стъклото дава разсейки.

Чукча писател ти четеш ли какво ти пиша, къде точно на Мерцедес Е класа моделен номер W210 видя фарове с лупи а? Пък ксенон си има.

Публикувано на: 14 Окт 2011 23:39
от mafiota
днес демонтирах ксенон , и върнах Осрам-ките.
Е няма две мнения, с Осрамките е по-добре!
Публикувано на: 15 Окт 2011 08:50
от zi_zi_top
mafiota написа:днес демонтирах ксенон , и върнах Осрам-ките.
Е няма две мнения, с Осрамките е по-добре!

Публикувано на: 15 Окт 2011 12:07
от danny
PESHO OT MARS написа:danny написа:Колега заслепяването няма нищо общо с мъглите! Просто всеки един фар без лупа не е проектиран за такава силна светлина и стъклото дава разсейки.

Чукча писател ти четеш ли какво ти пиша, къде точно на Мерцедес Е класа моделен номер W210 видя фарове с лупи а? Пък ксенон си има.

Колега не си прав! Това че някога преди 10-15години са си направили експеримент и са сложили ксенон на Е класата не значи че не заслепява. Пък и заводксия ксенон е по слаб от КИТАЙСКИТЕ! Незнам дали ти е приятно като се разминаваш с китайски ксенони без лупи??? НА МЕН НЕ МИ Е, И ВСЕКИ ПЪТ ПСУВАМ ХАРАБИЙСКИ!

Публикувано на: 17 Окт 2011 09:28
от PESHO OT MARS
Според мен е редно да си пийнеш хаповете вече.
Да наричаш фар на Хела експеримент качен на автомобил излязал в доста голям тираж от реномиран производител и то в високия среден клас е меко казано смешно и жалко.
Тук никой не коментира китайските ксенони а ти почваш да правиш някакви генерални заключения.
И да те осведомя че на W210-ката ксенона не е по-слаб от този на всяка фабрична в момента кола т.е. 4300 келвина цветна температура и 3500 лумена светлинен поток.
Публикувано на: 17 Окт 2011 12:51
от danny
КЕЛЕШ С КЕЛЕШ.......... идиоти като теб..............
Айде три дни почивка.
Uncle Dido
Публикувано на: 17 Окт 2011 16:48
от slowtraveler
Колеги, винаги може да се води нормален спор при представяне на доводи....
'Келеш и идиот' не са доводи...
Покана за пиене на хапчета - също
Ако се вгледате във фаровете на W210 ще видите, че там съвсем не разчитат само на рефлекторите, а и самото стъкло е като на едновремешните москвичи - със зони за пречупване на светлината и т.н.
Но дали са се предлагали с този фар с оригинален ксенон - кой да ти каже...
Иначе съм срещал из улиците доста W210 със ксенон с лупи... Но дали са само афтърмаркет или има и за оригинално вграждане (ако са ги настъпили по някоя евро-норма) - не знам

Публикувано на: 17 Окт 2011 17:15
от mafiota
С две думи карината със фабричните си фарове не стааа за биксенон!
И не, че ще заслепява, а просто на дълги няма почти никой.
В този ред на мисли ще пусна още една похвала за Osram Nghtbreaker. На къси светлината си е жълта, а на дълги почти бяла. Вече ги ексклоатирам около година, дори имам собственоръчен DRL (цялогодишно) и промяна в светенето не съм открил.
Но немога да кажа същото за Osram Blue Vision - абсолютни пустиняци

, за една година им намаляха келвините. Това е за H4.
A за фаровете на тая Е-класа която обсъждате, мога да кажа че на около 80% от тея качамаци стъклата са им пожълтели също като на тези великите пасати от 97 година

Публикувано на: 18 Окт 2011 16:53
от PESHO OT MARS
Предлагани са точно в по-стария вариант. Така и за пръв път в Булгаристан видях ксенонови фарове на такава "четириочка".
Тези с лупите са си мисля и оригинални ги има (излизат по-късно) а и афтермаркет ги има.
Идеята беше че има фар с рефлектор и секционирано предно стъкло който е с ксенон и то на фирма като Хела. А и не споря че така наречения прожекторен фар е по-добър за ксенона.
Отделно на това си е проблема с китайския ксенон, обикновено кофти направените крушки с неточно място на дъгата във "фокуса" на фара водят до това което масово се вижда по улиците.
От личния ми опит с ксенони каращи срещу мен има рефлекторни фарове които каквото и да направиш заслепяват или самозаслепяват. Карината е сред тях според мен. Другите които се сещам са фаровете на W124-ката.
Ако гледаме хармонизирания правилник то нямаш право да ползваш ксенон в автомобилен фар който няма съответната маркировка.
Направих си труда да погледна фаровете и на всяка кола която съм карал разрешения тип осветително тяло е така написан че се чете веднага с вдигането на капака на двигателя.
Re: Bi-xenon на Carina E - заслужава ли си
Публикувано на: 08 Ное 2013 18:05
от nikolayivanovbg
Чудех се дали да пускам нова тема, но реших да изровя тази ... не е много стара, отпреди 2 години
Мненията Ви са отрицателни, но аз все пак се замислям за ксенон на Карина.
Не какъв да е, не искам евтин и заслепяващ.
Ето на какво съм се спрял:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 6#p2680476
Ходих снощи лично до човека, видях как ги прави и съм ентусиазиран.
Освен, че ще са лупи с идеален фокус, самото стъкло на фара се изпилва и полира отвътре, за да се премахнат оребренията на фокусиране, които ползват халогенните крушки, за да няма вторично разсейване оттам.
Цената не е ниска, почти 400 лв. ще излезе с монтажа, като само полирането на стъклата отвътре е 70лв. за двата фара.
Много ми се иска да си преразгледате мненията, защото вече има нова техника и тя не заслепява, лично видях снощи на стената пред колата на майстора абсолютно отрязана хоризонтална линия.
@PESHO OT MARS, благодаря за координатите предишният път, от няколко месеца съм с газов инжекцион

Re: Bi-xenon на Carina E - заслужава ли си
Публикувано на: 08 Ное 2013 18:16
от slowtraveler
Как да си преразгледаме мненията, като техниката не се е променила....
Да, от всички лоши (домашни) решения, това е най-хубавото...
Фаровете ти ще се настройват ли според натоварването на автомобила, и ще отчитат ли лошия път?
И ще имаш ли автоматично миене на фаровете?
Защото тези фактори също много спомагат за заслепяването...
Re: Bi-xenon на Carina E - заслужава ли си
Публикувано на: 10 Ное 2013 11:51
от nikolayivanovbg
Тъй като отговора и на 2-та въпроса е не, излиза, че мога да си сложа обикновен евтин ксенон в рефлекторните фарове и да заслепявам всички постоянно, а не само когато съм натоварен или с мръсни стъкла на фаровете ...
Re: Bi-xenon на Carina E - заслужава ли си
Публикувано на: 10 Ное 2013 12:05
от slowtraveler
nikolayivanovbg написа:Тъй като отговора и на 2-та въпроса е не, излиза, че мога да си сложа обикновен евтин ксенон в рефлекторните фарове и да заслепявам всички постоянно, а не само когато съм натоварен или с мръсни стъкла на фаровете ...
Не..
Излиза, че е най-добре да си прегледаш фаровете (за повредени рефлектори, помътнели стъкла), да им сложиш обикновени (може и от някои от по-специалните) халогенни крушки, да ги регулираш добре, и отново ще имаш добра видимост...