Страница 2 от 7
Публикувано на: 16 Сеп 2011 10:37
от Scott
LEXUS написа:Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.
Както се вика 'глупав коментар изисква подобаващ отговор':
Обърни внимание на параграф
Average Verified Performances и
Track, не на теоретичните изцепки:
GTI
TypeR
FocusRS
Megane R26
CupraR
AstraOPC
Mazda3MPS
S3
CooperS JCW
Няма HotHatch дето да не е по-добър от Компресора.

Въпросът е колко искаш да похарчиш и за какво ще го ползваш.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 17:23
от V35GTR
LEXUS написа:....Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
hahahahahhaahahaahahah
lol ne se bqh smql tolkova silno ot vremeto kogato oshte Japalingus_Fever posledno pisheshe vuv foruma!
LEXUS написа: такова инженерно изкуство ...Корола ТС.

Публикувано на: 16 Сеп 2011 21:09
от LEXUS
Scott написа:LEXUS написа:Но да плюеш по Корола ТС Компресор си е да си плюеш в сурата. Корола ТС Компресор е по-бърза както от Хонда Тайп Р, така и от Голф 5 ГТИ.
Както се вика 'глупав коментар изисква подобаващ отговор':
Обърни внимание на параграф
Average Verified Performances и
Track, не на теоретичните изцепки:
GTI
TypeR
Ето че и твоите данни потвърждават моите думи. Корола TS Компресор е по-добра по всички показатели от ГТИ Голф. По-бърза както 0-100км./ч. , така и 0-180 км./ч. и с по-добри доускорения. Спрямо ТайпР Королата има по-добри доускорения. Действително Тайп Р е по-бърз в ускоренията. Но ГТИ Фолксвагена виждаш времената.
Явно се оказва ,че Корола ТС никак не е изхвърляне, а си върви много. И не всички Хот хечове са по-добри от королата.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 21:12
от LEXUS
V35GTR написа:LEXUS написа:....Само германците могат да направят такава гавра.Но те не могат да направят такова инженерно изкуство като 1.8 Компресорния двигател на Корола ТС. И компенсират с цилиндри за да постигнат тази пъргавина.
hahahahahhaahahaahahah
lol ne se bqh smql tolkova silno ot vremeto kogato oshte Japalingus_Fever posledno pisheshe vuv foruma!
LEXUS написа: такова инженерно изкуство ...Корола ТС.

Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:09
от LEXUS
smb написа:LEXUS написа:Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
не искам да се заяждам, но нито тойта нито хонда имат двигатели с такива параметри

И аз не искам да се заяждам хаха, но Тойота има 1.8 VVTLi със 192 коня, айде не е 200 без 8 коня е хаха. Хонда пък има 2.0 с 240 коня пак атмосферен.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:16
от LEXUS
smb написа:
аз мога да ти кажа че powerband-а им е супер малък и на високи обороти. Изключително неудобни двигатели за всекидневна употреба. Почти всяка компания ако реши може да направи двигател с подобни характеристика, но няма смисъл... потърси колко такива двигатели са продали хонда и тойота. Ако бяха толкова велики всичките им коли щяха да са с такива двигатели....
Първо прочети болднатото и си намери отговора на въпроса ти!
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:21
от LEXUS
smb написа: Почти всяка компания ако реши може да направи двигател с подобни характеристика, но няма смисъл...
Знаеш ли колко обичам такива аргументирани мнения, висящи в околното пространство. Звучиш ми като завършен комунист, който ни убеждава в светлото бъдеще, което никога не идва.
Значи щом другите не го правели, нямало смисъл. А има смисъл да сложат по-големи и по-тежки двигатели на предната ос, така ли?
Не, просто тия японски двигатели са недостижими за германската инженерна мисъл. Германците най-малкото не могат да гарантират надеждност при 9000 об./мин.
И понеже няма никакъв смисъл от високооборотните двигатели, затова сега Lexus LFA е V10 na 9000 ob./min., пък и на Ферари двигателите все ги гледам много нискообортни бе,щото германците така казали,че е добре. Хаха
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:23
от LEXUS
smb написа:LEXUS написа:smb написа:
аз мога да ти кажа че powerband-а им е супер малък и на високи обороти. Изключително неудобни двигатели за всекидневна употреба. Почти всяка компания ако реши може да направи двигател с подобни характеристика, но няма смисъл... потърси колко такива двигатели са продали хонда и тойота. Ако бяха толкова велики всичките им коли щяха да са с такива двигатели....
Първо прочети болднатото и си намери отговора на въпроса ти!
хапчета
За теб трябват сериозни хапчета. Как ще продават много от тия двигатели като са за лимитирани спортни версии. И са велики с тия двигатели, но всичко струва пари, а и масовият потребител не търси такива спортни двигатели. Близко до акъла, но затова са ти необходими хапчета може би.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:27
от LEXUS
smb написа:LEXUS написа:smb написа:
не искам да се заяждам, но нито тойта нито хонда имат двигатели с такива параметри 
И аз не искам да се заяждам хаха, но Тойота има 1.8 VVTLi със 192 коня, айде не е 200 без 8 коня е хаха. Хонда пък има 2.0 с 240 коня пак атмосферен.
аз понеже имам опит и с двата двигателя които споменаваш, мога да ти кажа че powerband-а им е супер малък и на високи обороти. Изключително неудобни двигатели за всекидневна употреба. Почти всяка компания ако реши може да направи двигател с подобни характеристика, но няма смисъл... потърси колко такива двигатели са продали хонда и тойота. Ако бяха толкова велики всичките им коли щяха да са с такива двигатели....
Е ти като имаш опит и с двата двигателя, които споменавам, защо се опита да отречеш,че такива не съществуват? Много си ми интересен с хаотичните си отговори.
Публикувано на: 16 Сеп 2011 23:41
от lederman
LEXUS написа:
И понеже няма никакъв смисъл от високооборотните двигатели, затова сега Lexus LFA е V10 na 9000 ob./min., пък и на Ферари двигателите все ги гледам много нискообортни бе,щото германците така казали,че е добре. Хаха
Двигателя на LFA не беше ли разработка на YAMAHA? което пак си е TOYOTA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
та като говорите за бързо-оборотни двигатели, ето малко RU+JP Power:
http://www.youtube.com/watch?v=FJ0zYJaB1Oo
и това е от двигател 1l хихихи
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:02
от LEXUS
lederman написа:LEXUS написа:
И понеже няма никакъв смисъл от високооборотните двигатели, затова сега Lexus LFA е V10 na 9000 ob./min., пък и на Ферари двигателите все ги гледам много нискообортни бе,щото германците така казали,че е добре. Хаха
Двигателя на LFA не беше ли разработка на YAMAHA? което пак си е TOYOTA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Разработка със YAMAHA, но не на YAMAHA. Идентична е разработката на този 1.8 VVTLI на Corolla TS.
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:05
от V35GTR
LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
lol, takiva dvigateli e imal/ima pochti vseki major proizvoditel zanimaval se sus motorsport. Ne sporim che e losh dvigatel! Prosto ne e tova koeto ti si predstavqsh!!
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:09
от V35GTR
LEXUS написа:lederman написа:LEXUS написа:
И понеже няма никакъв смисъл от високооборотните двигатели, затова сега Lexus LFA е V10 na 9000 ob./min., пък и на Ферари двигателите все ги гледам много нискообортни бе,щото германците така казали,че е добре. Хаха
Двигателя на LFA не беше ли разработка на YAMAHA? което пак си е TOYOTA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Разработка със YAMAHA, но не на YAMAHA. Идентична е разработката на този 1.8 VVTLI на Corolla TS.
Glavata na tezi dvigateli e razrabotka na Yamaha! Yamaha ne e Toyota!
BTW ti nqkoga chuval li si za M3? ili R8?
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:11
от LEXUS
V35GTR написа:LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
lol, takiva dvigateli e imal/ima pochti vseki major proizvoditel zanimaval se sus motorsport. Ne sporim che e losh dvigatel! Prosto ne e tova koeto ti si predstavqsh!!
Не е въпросът да го има всеки Мейджър производител, занимаващ се с моторспорт за едно или две състезания.Въпросът е да го предложи в продаваем продукт на купувачите, при това да е надежден. Има доста ключови моменти, които пропускаш. При серийните автомобили, които предполагат дълговечност в експлоатацията, а не 5 обиколки само японците проектират такива агрегати. Нищо странно след като нямат конкуренция във високооборотните мотори.
Всеки прави масовки двигатели до 6000 оборота, японците проектират и произвеждат надеждни двигатели с 1/2 по-висок оборотен диапазон и предлагат сериозни конски сили при минимално тегло и големина на агрегата. Това именно е инженерно изкуство.
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:15
от V35GTR
LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
Koe vurvene prikluchva? Moje li da budesh po specifichen?