
Може ли да караме бързо в мъгла?
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
V deystvitelnost e tochno taka, bez maytap!
Vesko e maystor v humora, no mnogo malko hora go razbirat...
Vesko e maystor v humora, no mnogo malko hora go razbirat...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Зависи колко точно, по-бързо искаш да караш. Ако ти караш със 100км/ч, а останалите с 40км/ч, едва ли ще ти помогне. Ако се загледаш в спецификациите на тези системи, те обикновенно спират в последния момент, до тогава правят сумати неща. Първо почват да те подсещат и подготвят спирачната система и останалите компоненти от активната защита на колата, после натискат леко спирачките, после по-силно и чак накрая коват. Тук идеята е шофьора да има контрол над ситуацията, ако има къде да избягаш в страни, да избяга, ако реши да спира, системата да е на макс и да спре възможно най-бързо, ако е толкова заспал или нещата се развият твърде бързо за него, тогава системата сама спира, но не е ясно дали ще спре напълно. Четох тестове за подобна разработка, но на Мерцедес (даже имаше и клипче с Е-Class и Жътваря). Там хората обясняваха, че при висока скорост системата няма да спре сама напълно, но ще намали скоростта значително, с надежда скоростта да стане под критичната за смърт, а от там насетне колкото по-малко наранявания, толкова по-добре. Но колата се подготвя максимално и ако водача натисне спирачките, шанса да спре е по-голям. При тяхната система те не само подготвят спирачките, ами и коланите, въздушните възглавници и седалките за сблъсъка, така че хората в колата да са в най-добра позиция и максимално защитени.
Все пак наистина тези системи се правят за извънредни случаи, а не да се кара безрасъдно и да се разчита, че те ще сработят, така че да предотвратят инцидент. Както същото важи и за ABS и ESP. Колкото по-рядко се включват, толкова по-добре.
Отностно сензорите за тези системи. Те не са като сензорите за Парктроник. Обикновенно се слагат от вътрешната страна на челното съкло, около сензора за автоматичните чистачки. Това е направено с цел сензора никога да не е зацапан (защото винаги има стъкло пред него), а стъклото там би трябвало винаги да е чисто, заради автоматичните чистачки. Факт, че ако не си пускаш чистачките става неприятно, също така пише, че при силен снеговалеж, дъжд, прах и други подобни ситуации, системите може да не работят.
Все пак наистина тези системи се правят за извънредни случаи, а не да се кара безрасъдно и да се разчита, че те ще сработят, така че да предотвратят инцидент. Както същото важи и за ABS и ESP. Колкото по-рядко се включват, толкова по-добре.
Отностно сензорите за тези системи. Те не са като сензорите за Парктроник. Обикновенно се слагат от вътрешната страна на челното съкло, около сензора за автоматичните чистачки. Това е направено с цел сензора никога да не е зацапан (защото винаги има стъкло пред него), а стъклото там би трябвало винаги да е чисто, заради автоматичните чистачки. Факт, че ако не си пускаш чистачките става неприятно, също така пише, че при силен снеговалеж, дъжд, прах и други подобни ситуации, системите може да не работят.
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Абе става донякъде - позволява ускоряване в по-дългите участъци и намаляване преди завоите biggrin.gif
Пробвано в мъгла. laugh.gif
Но дупките и другите препятствия ги няма въведени в GPS.
За мен си е пълна глупост да се разчита само на съществуващите в момента 'предпазни' средства от този вид...
Както се казва - разчитам само на 'гарнитурата между волана и седалката'...
Пробвано в мъгла. laugh.gif
Но дупките и другите препятствия ги няма въведени в GPS.

За мен си е пълна глупост да се разчита само на съществуващите в момента 'предпазни' средства от този вид...
Както се казва - разчитам само на 'гарнитурата между волана и седалката'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Примерът ти не е мн. подходящ - един от основните мотиви да взема кола от магазин е точно сигурността, че еърбеците ще сработят при необходимост.Vesko написа:От друга страна пък е разхищение на средства да плащаш сума пари за екстри, който не ползваш активно. Например повечето от нас така и не са пробвали въздушните възглавници (дай боже и да не ги пробваме), ама сме платили сумана ти пари за да имаме екстрата biggrin.gif
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Аз винаги съм се придържал към варианта - добър ДВГ и СК + базово оборудване (екстри)!Vesko написа:От друга страна пък е разхищение на средства да плащаш сума пари за екстри, който не ползваш активно. Например повечето от нас така и не са пробвали въздушните възглавници (дай боже и да не ги пробваме), ама сме платили сумана ти пари за да имаме екстрата biggrin.gif
Така не се чувствам прецакан, че имам един куп екстри, които или не се сещам да ползвам или не съм разбрал, че ги имам. Ама съм ги платил...

laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
+1zi_zi_top написа:...Аз винаги съм се придържал към варианта - добър ДВГ и СК + базово оборудване (екстри)!
Така не се чувствам прецакан, че имам един куп екстри, които или не се сещам да ползвам или не съм разбрал, че ги имам. Ама съм ги платил...![]()
laugh.gif

много правилно,допълнителни екстри може винаги да се добавят,но такива,от които има реална нужда.
иначе пакетите изобщо не ги одобрявам,искам кожен салон,ама трябва да взема навигация и сензор за дъжд и клима-автоматик за скромните 4-5к евро.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта