Публикувано на: 07 Ное 2011 16:13
Е много добрe виждам че колата му е ВВТи ама ти не четеш какво пиша
Колеги някой обърна ли внимание на моята тема , аз бас хващам че и на него графиката на впръскване ну е със моментно закъснение като я закаччих на компютър гледахме диаграма на инжектори и тяхната времева стойност как като дам рязко газ и времето на затворено положение се увеличава за моментmihail19871987 написа:http://roverbulgaria.com/index.php?topic=4124.10
Колега я погледни тук аз съм със същиая проблем знам за какво говориш, това абсурд да е така и на мен ми свети чека и грешките ми идва от катализатора.Моята не е Тойота, но имаме един исъщ проблем
Колега докъде стигна с този сензор?Смени ли го,и дали има ефект?mihail19871987 написа:Аз си мисля че проблема ще е някой датчик то бил Map сензор ,дебитомер TPS абе нещо казва на компютъра ми , кактои на колегата че като подадеш газ дюзите да затворят и след това да отворят, Аз сега си търся Map сензор да сменя с моя да видим какво ще стане
Ще го направя,щото сега след дългите пътувания по празниците взе да ме изнервя(та да питам колегите за добър сервиз в София,различен от ТМ).Пък ако е възможно да тествам и катализатора,щото на по-високи обороти нещо заглъхва.raider_yaris написа:Проблема наистина е в Дебитомера. Сваляш и ги почистваш. След това виж разликата. Откачаш и акумулатора преди това.
Да си жив и здрав колега.Точно това беше проблема.След като изчистихме дебитометъра колата заработи по съвсем различен начин.Благодаря.raider_yaris написа:Проблема наистина е в Дебитомера. Сваляш и ги почистваш. След това виж разликата. Откачаш и акумулатора преди това.