Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Ное 2011 16:13
от Petar
Е много добрe виждам че колата му е ВВТи ама ти не четеш какво пиша

Публикувано на: 07 Ное 2011 16:22
от Владислав
Говоря за това, че VVТ-i мотора не е като 4A-FE, който е по-култивиран и спокоен мотор, и според мен нямат много общо като поведение.

Публикувано на: 07 Ное 2011 16:32
от Petar
А аз исках да обесня на колега че този проблем или по точно недостатък го има и при двигателите 4а-фе на Авенсис въпреки че нямат нищо общо

Публикувано на: 07 Ное 2011 20:01
от mihail19871987
mihail19871987 написа:http://roverbulgaria.com/index.php?topic=4124.10
Колега я погледни тук аз съм със същиая проблем знам за какво говориш, това абсурд да е така и на мен ми свети чека и грешките ми идва от катализатора.Моята не е Тойота, но имаме един исъщ проблем
:help:
Колеги някой обърна ли внимание на моята тема , аз бас хващам че и на него графиката на впръскване ну е със моментно закъснение като я закаччих на компютър гледахме диаграма на инжектори и тяхната времева стойност как като дам рязко газ и времето на затворено положение се увеличава за момент

Публикувано на: 08 Ное 2011 11:39
от ceko26
Запушен катализатор спъва колата във високите обороти с много натисната газ.

Публикувано на: 08 Ное 2011 20:07
от mihail19871987
Аз си мисля че проблема ще е някой датчик то бил Map сензор ,дебитомер TPS абе нещо казва на компютъра ми , кактои на колегата че като подадеш газ дюзите да затворят и след това да отворят, Аз сега си търся Map сензор да сменя с моя да видим какво ще стане

Публикувано на: 03 Яну 2012 11:42
от pretorian
mihail19871987 написа:Аз си мисля че проблема ще е някой датчик то бил Map сензор ,дебитомер TPS абе нещо казва на компютъра ми , кактои на колегата че като подадеш газ дюзите да затворят и след това да отворят, Аз сега си търся Map сензор да сменя с моя да видим какво ще стане
Колега докъде стигна с този сензор?Смени ли го,и дали има ефект?

Публикувано на: 03 Яну 2012 12:00
от raider_yaris
Проблема наистина е в Дебитомера. Сваляш и ги почистваш. След това виж разликата. Откачаш и акумулатора преди това.

Публикувано на: 04 Яну 2012 12:43
от pretorian
raider_yaris написа:Проблема наистина е в Дебитомера. Сваляш и ги почистваш. След това виж разликата. Откачаш и акумулатора преди това.
Ще го направя,щото сега след дългите пътувания по празниците взе да ме изнервя(та да питам колегите за добър сервиз в София,различен от ТМ).Пък ако е възможно да тествам и катализатора,щото на по-високи обороти нещо заглъхва.

Публикувано на: 19 Яну 2012 18:26
от pretorian
raider_yaris написа:Проблема наистина е в Дебитомера. Сваляш и ги почистваш. След това виж разликата. Откачаш и акумулатора преди това.
Да си жив и здрав колега.Точно това беше проблема.След като изчистихме дебитометъра колата заработи по съвсем различен начин.Благодаря.

Публикувано на: 20 Яну 2012 00:10
от CuMo
И аз да добавя моите 20 стинки, за да не остане някой с грешно впечатление за 4A-FE.
Не знам дали монитран на авенсис забавя при ритане на газта, но при карина не забавя.

На този клип ритам газта точно в 10-тата секунда и ето какво става:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... k--wY#t=7s

Реагира мигновено при всяко рязко подаване на газ.