Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Сеп 2011 16:53
от bishan
В сервиза Bosch дизел беше пълно с проблемни коли с Bosch, та не искам да разпалвам спор, но мнението ми е продиктувано от тенденцията за все по-ниско качество на изработка на новите автомобили. Проблема според мен не е в нафтата в България защото, този авенсис е на 45 - 50 пълни резервоара, от които 10 - 15 са в Сърбия, Хърватска Италия, Словения, и Австрия. Като цяло въпреки доброто ми мнение за Тойота, разочарованието набира мощ.

Публикувано на: 07 Сеп 2011 23:38
от zi_zi_top
bishan написа:...
1. ...но мнението ми е продиктувано от тенденцията за все по-ниско качество на изработка на новите автомобили...
2. Проблема според мен не е в нафтата в България защото, този авенсис е на 45 - 50 пълни резервоара, от които 10 - 15 са в Сърбия, Хърватска Италия, Словения, и Австрия.
3. Като цяло въпреки доброто ми мнение за Тойота, разочарованието набира мощ.
1. Като цяло новите автомобили са много по-сложни и качествени от старите.
Илюзията за по-високото качество на автомобилите от преди 30-40 години идва от по-простата им конструкция и много по-малкото на брой компоненти, които са били сравнително лесни за ремонт/подмяна и относително по-евтини. Колко от нас обаче биха си купили чисто нова Тойота Корола модел 1980 г. в наши дни. rolleyes.gif

2. Прав си! Проблема не е от нафтата.

3. Такова разочарование изпитват още по-голям процент от собствениците на автомобили от всички други марки.

Публикувано на: 08 Сеп 2011 10:30
от bishan
Съгласен съм разбира се с колегата zi_zi_top . Като цяло обаче, превръщането на автомобилите в нещо различно от средство за сигурно придвижване от точка в точка, ги прави сложни и капризни, необслужваеми за обикновения потребител.
Всичко това е облечено във формата на дъвканите аргументи за икономичност и екологично съответствие, а всъщност единствената цел е пазара.
Единствено някои японски марки не вървят по тази "права" линия, но за съжаление ТОЙОТА вече не е между тях.
И в заключение имал съм Корола 1984 (с двигатела 4А, вече съм забравил и цена като нова мисля около 24 - 26000 CHF т.е сравнително висока цена ), която беше по качество на материали и изработка далеч от сегашната, както и далеч от всички европейски марки в по-горния клас.

Публикувано на: 08 Сеп 2011 11:05
от jim_beam
като алтернатива в класа засега остава хонда акорд,по-високата му цена е напълно оправдана от висококачествените материали както и безотказността му.
генерално би трябвало да се бяга от дизела,особено при калпаво гориво,това е моето мнение. wink.gif

Публикувано на: 08 Сеп 2011 16:34
от Not_active_user_1
jim_beam написа:като алтернатива в класа засега остава хонда акорд,по-високата му цена е напълно оправдана от висококачествените материали както и безотказността му.
генерално би трябвало да се бяга от дизела,особено при калпаво гориво,това е моето мнение. wink.gif
Акорд, само, ако не го бърка малкия багажник, защото това му е най-големият недостатък. В това отношение е много зле. Може би най-зле в този клас.
Иначе бих препоръчал, като алтернатива Мазда 6. Абсолютно балансиран автомобил във всяко едно отношение. smile.gif

Публикувано на: 08 Сеп 2011 18:22
от jim_beam
мазда 6 не може да се мери по надеждност с него,по-дългосрочно погледнато.има твърде лошо антикорозионно покритие.
иначе надали някой си купува комби,за да го пълни догоре с гуми,чушки или каквото и да било друго.
освен това моторите на хонда са несравними с никакви други,просто са вечни,както и скоростите им,ръчни или автомат.разхода е също уникален. wink.gif

Публикувано на: 08 Сеп 2011 20:16
от Uncle Dido
zi_zi_top написа:1. Като цяло новите автомобили са много по-сложни и качествени от старите.
Док, тук малко не съм съгласен. smile.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2011 11:43
от gicho
jim_beam написа: освен това моторите на хонда са несравними с никакви други,просто са вечни,както и скоростите им,ръчни или автомат.разхода е също уникален. wink.gif
Тука има изключения, провери за CVT-то на HR-V например :whistle: