Страница 2 от 2
Публикувано на: 04 Сеп 2006 23:12
от AE 111
Публикувано на: 05 Сеп 2006 12:07
от punkara
takuv variat, kogato glavnite i bielnite lageri ostavat bez maslo, se poluchaa ako karash dvigatelya na maksimuma za dulgo vreme. principno masloto se kachva v glavata i e po maslenite putishta, vkliuchitelno i v ohladitelya (ako imash takuv) zatova e hubavo da karash za 2-3min s niska skorost, ako produlzitelno si bichil po magistralata s maksimalna skorost, tova shte nakara masloto da se vurne v kartera, zashtot pompata na masloto shte namali oborotite na rabota.
ako spresh kolata i vednaga proverish masloto, shte vidish che pruchkata e suha, zashtot masloto e gore, i mu tryabva vrem da slezne v kartera, sigurno si chuval edno "kapane" kogato spersh kolata i izleznesh, tova e masloto koeto se sticha oatno v kartera.

Публикувано на: 05 Сеп 2006 12:13
от punkara
kogato ste razglobyavali maslenata pompa, siguren li si che e sglobena kakto tryabva? sushto na samata pompa ima edno butalo s pruzina, koeto regulira nalyaganeto, to ponyakoga zayazda i blokira v kanala, porati masleni nagari, a i poradi iznosvane.
otvorete i pogledneete dali ima naranyavaniya po butaloto, ako e taka, smenete cylata pompa, ako ne smenete butaloto i pruzinata, i pochistete vsichko!
