Страница 2 от 2
да
Публикувано на: 09 Авг 2011 15:28
от mar29
Нищо му няма-за лятото става
Публикувано на: 09 Авг 2011 15:50
от Bass_Man
newboba написа:
Понеже съм прост архитект и не разбирам много от коли, бихте ли ми казали какво му е лошото на полусинтетично 10w40 Mitsubishi от Ratola ?!?
Аве ти сигурно не си прост щом си архитект по-скоро си тарикат ! Но все пак трябва да знаем приказката : " .....видиш ли архитект удари му един шамар той си знае защо ...." !

biggrin.gif laugh.gif
Сега сериозно ако наистина искате да разберете разликата между полусинтетичните , минералните и синтетичните масла си има тема , която явно никой не чете :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14926 !
От , която явно се вижда , че минералните и полусинтетичните заедно с хидрокрекинг маслата са много по-нисък клас и с много по-лоши характеристики . Съответно и са по-евтини ! И също така е абсолютно задължително да се сменяват на по-къси интервали ! Но все пак за маслата е писано много потърсете малко из форума има информация колкото искате .
Но самата идея да караш уж спортна кола и да и наливаш масло тотална ширпотреба някак си ми се губи !
Публикувано на: 09 Авг 2011 18:10
от newboba
Bass_Man написа:newboba написа:
А ти понеже не искаш да имаш проблеми на тази бързооборотна и чувствителна към масло Селика и сипваш 10W40 най-вероятно полусинтетика, а твоя човек кара с 15W40 минерално и може би и двамата си мислите че си поддържате добре колите ? Или по-добре от Италианеца преди вас ? Не мога да ги разбера някой неща !
Понеже съм прост архитект и не разбирам много от коли, бихте ли ми казали какво му е лошото на полусинтетично 10w40 Mitsubishi от Ratola ?!?
Аве ти сигурно не си прост щом си архитект по-скоро си тарикат ! Но все пак трябва да знаем приказката : " .....видиш ли архитект удари му един шамар той си знае защо ...." !

biggrin.gif laugh.gif
Сега сериозно ако наистина искате да разберете разликата между полусинтетичните , минералните и синтетичните масла си има тема , която явно никой не чете :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14926 !
От , която явно се вижда , че минералните и полусинтетичните заедно с хидрокрекинг маслата са много по-нисък клас и с много по-лоши характеристики . Съответно и са по-евтини ! И също така е абсолютно задължително да се сменяват на по-къси интервали ! Но все пак за маслата е писано много потърсете малко из форума има информация колкото искате .
Но самата идея да караш уж спортна кола и да и наливаш масло тотална ширпотреба някак си ми се губи ![/quote]
"Видиш ли архитект със селика - подложи му крак"

Все пак майстор ме информира че по книжка го дават 5-ца но първите 100 или 150 хиляди (не си спомням) оттам 10-ка би било логично... Не? А и с 10-ка пристигна от Немеца. Пристигнаха и разпечатките от сервизното обслужване(не си го е налял той) Не че споря.. И аз търся най доброто решение
Публикувано на: 10 Авг 2011 01:59
от Bass_Man
newboba написа:
"Видиш ли архитект със селика - подложи му крак"

Все пак майстор ме информира че по книжка го дават 5-ца но първите 100 или 150 хиляди (не си спомням) оттам 10-ка би било логично... Не? А и с 10-ка пристигна от Немеца. Пристигнаха и разпечатките от сервизното обслужване(не си го е налял той) Не че споря.. И аз търся най доброто решение
Кажи му на този майстор , че аз съм казал , че ако ми намери такава книжка в , която вискозитета на маслото се определя от изминатите километри или моточасове на машина с ДВГ ще му дам 1000лв. Но ако не намери такава книжка той ще даде по 1000лв. на всичките си настоящи и бивши клиенти и ще ходи да си копа картофи или нещо друго сравнително безопасно !