Страница 2 от 2

Публикувано на: 02 Авг 2011 14:50
от Me4oKyX
EMPEROR - правилно си ме разбрал все пак - трудно са залепят за земята... То няма невъзможни неща, но колко пари си дал, за да ги вкараш "в релси" тези коне?!? това се имаше предвид, иначе Focus RS е 300к.с. предно и е направен със страхотно управление, но там отиваш на специален диф, електроники и какво ли още не... Скъпо ще му дойде, да направи 200+к.с. предно и да им се радва пълноценно. Иначе може и сток да си ги кара, но тогава няма да е същото... И 4х4 съм карал с толкова коне, задно също тоже, но както знаеш - With GREAT POWER, comes GREAT responsibilities biggrin.gif Лесно нема, но пък кефа го има...

Swap-a ще му е най-лесното решение, въпроса е дали му се дават парите, за такава разлика...

Публикувано на: 02 Авг 2011 16:07
от Georgimitrovich
Lu4o ne sym syglasen s teb za tiq Audita i pr. ama 6te se razberem na skype :thumbsup:

Публикувано на: 02 Авг 2011 16:15
от miLen4o
Georgimitrovich написа:Lu4o ne sym syglasen s teb za tiq Audita i pr. ama 6te se razberem na skype :thumbsup:
ОФФ: Ако всеки се разбираше така нямаше да има такива теми в ОФФ Топика......
Браво, Митрович похвално!
По темата:
И аз съм на мнение ,че повече от 200 к.с. на предно няма смисъл.

Публикувано на: 02 Авг 2011 17:24
от xtreme
Проблема не е в конете проблема е в тягата. Съвсем спокойно се управляват и 400 коня на предно стига тягата да не е над 300нм :) Което реално е трудно за постигане освен с някой 11К оборотен 2.5 литров матор. Ма пък тогава предавките стават дълги ставаш лаком за повер, и търсиш начин да ги скъсиш щото 110 на първа не си е работа................ и така до безкрай :)

Публикувано на: 02 Авг 2011 23:21
от Nedkow
EMPEROR написа:
Me4oKyX написа:Жорката е прав .... 180к.с. и повече на предно се управляват мнооогооо трудно.... има начини, но са доста кинти, за да се "узаптят" тия коне бесни....
Не се заяждам, ама какво значи "се управляват много трудно"??? Ако имаш впредвид "се слагат на земята много трудно" донякъде си прав, макар че не е толкоз трудно. Ако имаш впредвид хендлинг си много далеч от истината. Имах Ауди А3 1.8Т ~420коня на вала, само държиш геврека с две ръце и колата си върви направо... Пробвай 400+ коня на задно и тогава пак ще си говорим...
Аз да добавя и 450 са малко на задно :thumbsup:

Публикувано на: 02 Авг 2011 23:31
от EMPEROR
Georgimitrovich написа:Lu4o ne sym syglasen s teb za tiq Audita i pr. ama 6te se razberem na skype :thumbsup:
Ем разбрахме се, ама не в скайп, не знам защо все ми пишеш в тоя глупав ГейБук laugh.gif
xtreme написа:Проблема не е в конете проблема е в тягата. Съвсем спокойно се управляват и 400 коня на предно стига тягата да не е над 300нм :) Което реално е трудно за постигане освен с някой 11К оборотен 2.5 литров матор. Ма пък тогава предавките стават дълги ставаш лаком за повер, и търсиш начин да ги скъсиш щото 110 на първа не си е работа................ и така до безкрай :)
Сигурно искаше да кажеш някой 1.5л, щото тоя 2.5 сигурно ще ги има над 300нм още към 4к wink.gif Та съвсем спокойно се управляват колкото щеш коне на предно, номера е и да има кой да ги сложи на земята, защото от много коне и въртене на гуми на място файда никаква...
Nedkow написа: Аз да добавя и 450 са малко на задно :thumbsup:


Абе ти си трай са, тва че не ни слушат главите е съвсем друга ракия :whistle: laugh.gif

Публикувано на: 03 Авг 2011 14:22
от xtreme
Ба говорим за атмосферни магарета бре, вие с GTE-тата нема да участвате :)