Проблем - мистерия с окачването на Авенсиса ми

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 04 Авг 2011 10:10

zi_zi_top написа:
Червяк се казва на руски на безконечен винт т.е. спираловидно зъбно колело, който се използва в кормилната кутия. Така завършва кормилния вал и се зацепва със зъбното колело, което чрез лост движи кормилния трапец, а той има обикновено хебел и паразитен хебел. Такива ми ти работи за червяка и неговото участие в кормилната кутия.
Безконечен, безконечен, колко да е безконечен tongue.gif когато кормилния вал опре в ограничителите и той спира да е безконечен ...
И понеже обичаш да правиш забележки по технически въпроси, което хич не ти е работа, сега пък аз да те поправя ..
Когато говорим за кормилна кутия наистина имаме червяк, но пък няма зъбно колело на кормилния вал, а имаме ролка, която червяка придвижва наляво и надясно, чрез въртеливото си движение и така движи кормилната ос, която не знам защо наричаш вал .. tongue.gif
То и аз като дойда в болницата, на задника ми викат анус laugh.gif ма до сега не съм правил забележки .. :thumbsup:
Последно промяна от martod на 04 Авг 2011 13:58, променено общо 1 път.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
max-2
Мнения: 2090
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 04 Авг 2011 12:39

zi_zi_top написа:
max-2 написа:Докторе, зъбното колело, което влиза в гребена е с доста наклонени зъби, рейката и оста на зъбното колело не са перпендикулярни, а на 70 градуса примерно. Затова му викат червяк, защото прилича малко на червяк biggrin.gif
Червяк се казва на руски на безконечен винт т.е. спираловидно зъбно колело, който се използва в кормилната кутия. Така завършва кормилния вал и се зацепва със зъбното колело, което чрез лост движи кормилния трапец, а той има обикновено хебел и паразитен хебел. Такива ми ти работи за червяка и неговото участие в кормилната кутия.

А наклона на зъбите на рейката и зъбното колело няма нищо общо с това. Този наклон се прави за по-лесно мазане и по-малко натоварване на триещите се повърхности. wink.gif Става въпрос за обикновено зъбно колело с 12-15 градуса наклон на зъбите.
Виждам, че си чел нещо, но няма нужда от лекции. Важното е ти да си ги знаеш нещата.
Колега martod, това горе не съм го писал аз, ако искаш направи поправка, че има грешка в цитирането. :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 04 Авг 2011 14:02

max-2 написа: Колега martod, това горе не съм го писал аз, ако искаш направи поправка, че има грешка в цитирането. :thumbsup:
Оправено е .. :thumbsup:
Сори, ама и аз май съм чел/чул някъде, как се ползва цитат .. laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Igniter
Мнения: 16
Регистриран на: 10 Дек 2010 22:37

Мнение от Igniter » 05 Авг 2011 13:49

MetaliuM написа:Същият проблем имам и аз. След като загрее колата и трябва да правиш маневриране за паркиране започва едно доста грозно скърцане на волана сякаш нямаш никаква хидравлична течност. Като я оставиш в покой и това изчезва. Когато е студена колата няма и следа от подобно нещо....
Имах същия проблем- много напомня на триеща се гума в метал. Реших го, като смазах 2та кардана и гуменото уплътнение на купето, през което минава вала. Тук, в toyodiy.com има картинка, но но няма позиции: http://www.toyodiy.com/parts/diag_1riudJ6.png

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта