Страница 2 от 3

Публикувано на: 27 Юли 2011 15:30
от kumeto13
Да предположим, че се монтират подобни ризи(качествено). Какво може да се очаква от работата на такъв двигател и какъв ресурс(км) може да има такъв?

Публикувано на: 27 Юли 2011 16:44
от мехаННика
Ей,ама ти не се отказваш да"ге.Ами питай майстора ти, щом се е захванал той да даде прогноза.Може и да изкара докато я продадеш за пИрфектна.

Публикувано на: 27 Юли 2011 18:10
от gicho
Че стените са по-тънки, ясно. За бутала +0.5мм дали ще е проблем толкова, стените ще отънеят с 1мм. Вярно, не е хубаво, но по принцип май са 5 или 6мм, така че трябва да е поносимо?
Ако говорим за случаите с овални цилиндри, ясно че там ще иска доста по-дълбок шлайф да се възстанови кръгчето.
Тъй де, ако говорим за мотор който започне да гори масло (т.е. знае се че не е каран дълго така), и ако няма овалност, какъв проблем може да има?
Ако става въпрос за vvti масларка на клиент, влизаща в сервиза, с неизвестна история, сигурният отговор е блок.
Но има ли проблем в другия случай - когато се знае че мотора е бил ок и тъкмо започва да гори масло, и предполагаемо все още само сегментите са проблемни? (абе то в тоя случай май само бутала и сегменти се сменят, за справка "гаранционните" ремонти на тмауто...)

Публикувано на: 27 Юли 2011 20:13
от мехаННика
Всеки може да прави каквото реши с колата си.

Публикувано на: 27 Юли 2011 20:31
от Kiki
[quote="gicho"]Че стените са по-тънки, ясно. За бутала +0.5мм дали ще е проблем толкова, стените ще отънеят с 1мм. quote]
Ако отвора на ризите се увеличи с 0,5мм., стената ще стане по-тънка с 0.25мм.

Публикувано на: 27 Юли 2011 21:08
от zi_zi_top
мехаННика написа:Всеки може да прави каквото реши с колата си.
+1
Форумът има препоръчителен характер, а не задължителен. Послушай разума си! :thumbsup:

Публикувано на: 28 Юли 2011 01:12
от Bass_Man
Kiki написа:
gicho написа:Че стените са по-тънки, ясно. За бутала +0.5мм дали ще е проблем толкова, стените ще отънеят с 1мм.
Ако отвора на ризите се увеличи с 0,5мм., стената ще стане по-тънка с 0.25мм.
:thumbsup:

Публикувано на: 28 Юли 2011 09:22
от mirott
Имаше(сега не знам вече) "Дружба" АД - Разград.Попитай тях.Те произвеждат всякакви компоненти по поръчка-ризи,бутала,сегменти...И бяха доста навътре с информациите.На мен са ми правили ризи за Голф 1.6 турбо дизел и смених само сегменти и лагери.Колата стана перфектна, колкото перфектен може да е 1 голф:)))!За твоята кола питай по-добре.

Публикувано на: 28 Юли 2011 16:07
от Bass_Man
Има си ги още ама вече дори и Лада-джийте не искат да ги ползват .

Публикувано на: 29 Юли 2011 09:47
от gicho
Дали smile.gif ?
Да, +0.5мм е диаметър, така че сметката ми е грешна.
Само че на съседния цилиндър имаш 0.25 в твоята посока, ако стената между двата цилиндъра е 5мм, махаш 0.25 от единия и 0.25 от другия, и май излиза 0.5мм по-тънка стена?

Публикувано на: 29 Юли 2011 16:18
от zi_zi_top
Механника е професионалист и е ремонтирал над 100 такива ДВГ и казва "не може". Ама не, събрали са се няколко умове, които не са виждали отворен такъв ДВГ и смятат ли смятат. rolleyes.gif

Вслушайте се в съвета му и не експериментирайте с предварително обречени каузи. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Юли 2011 18:21
от kumeto13
Колата е ремонтирана, ще я взема утре. Да се надяваме, че ремонта е качествен и няма да има проблеми, поне още 100 000км cool.gif

малеееееее

Публикувано на: 29 Юли 2011 19:59
от mar29
малееееееееее :censored: :censored: :censored: tooth.gif tooth.gif :rolleyes:
Много ми е интересно как е докарал вътре в цилиндъра "циментацията" ?
Чакам да чуя отзивите и последващите коментари за този ремонт от самия собственик

Публикувано на: 29 Юли 2011 21:11
от zi_zi_top
Ако не успее да я шитне за пирфектна след около 10 000 км ще чуеш отзиви... :whistle: А ако я продаде ще чуем новия собственик. :censored:

Публикувано на: 30 Юли 2011 09:04
от kumeto13
zi zi, много си ми недоброжелателен бе пич, що така. Дай ми шанссссссс.
Пиши по същество по темата, без безмислици. cool.gif