Страница 2 от 2

Публикувано на: 27 Юли 2011 09:08
от gicho
Чакай сега. Тоя датчик за нивото (казваш жълта лампа - ниво, ако е от датчика за налягането ще е друга, червена лампа) има смисъл да работи само ако мотора е угасен? Като запалиш, нивото в картера пада много, така че смисъл от мерене йок.
На "скапаните" французойки датчика за нивото е съвсем друг тип, но показва само в момента на даване на контакт, преди за запалиш.
Някой няма ли идея тук как е? Компа ли спира да следи след запалването, или има някаква верига която не би трябвало да позволи лампата да светне на запален мотор, дори ако поплавъка слезе долу?
Или самия ход на поплавъка е предвиден да не светва в диапазон, т.е. да светне когато нивото в картера падне под минималното допустимо на запален двигател?

Публикувано на: 27 Юли 2011 09:20
от Vesko
При мен на 2.2Д4Д(150кс) лампичката с лейката светваше в движение. На едно БМВ 3хх, което карах за няколко дни също в движение му светваше лампичката. При БМВ-то хубавото беше, че във Франция ти доливат масло безплатно в сервиз-а biggrin.gif

Публикувано на: 27 Юли 2011 15:05
от Kiki
А какво гарантира, че източваш цялото масло и тогана сипваш новото по литраш, а не па пръчка?
Ако колата не е на съвсем равно място, не източваш цялото масло и после като сипеш по литраж, му идва много по пръчката.

Публикувано на: 27 Юли 2011 15:24
от slowtraveler
На опела също индикацията му излизаше на дисплея в движение (особено при рязък завой наляво - явно датчика бе малко по-вляво от центъра на картера).
Така, че няма проблем да светне при движение (особено като си я понастъпал колата и остане повече масло извън картера...
Но в конкретния случай си мисля дали щеката да не е повредена?
Може ли конструктивно на тази щека да се е преместила 'тапата' и щеката да е потънала по-надолу?
На някои щеки може да стане този номер (особено ако е натисната по-силно при мерене)..
Защото и на мен 3.7 ми изглежда малко количество...

Публикувано на: 30 Юли 2011 09:40
от klemfi
Mersi kolega i as se setix za 6tekata i 6te ia proveria imam edin po3nat sas sa6tata toyota sa6tia dvigatel i triabva da sravnime 6tekite mersi 3a saveta nesam se setil. A kolkoto do dat4ika mislia 4ee gre6ka koiato moje da se nulira.

Публикувано на: 30 Юли 2011 09:41
от klemfi
Ama poprincip iskam da mi kaje niakoi kolko maslo slaga v dvigatelia 3s-fe 2.0 128 k.s.

Re:

Публикувано на: 02 Сеп 2014 17:24
от klemfi
NIama problem ve4e minax 20 xiliadi a dat4ika go opravix izgasix lampi4kata i smenix 3 pati masloto i samo na 6teka.
VSE PAK MERSI KOLEGI

Re: Re:

Публикувано на: 03 Сеп 2014 21:58
от Japanese_fever
На няколко места прочетох, че на 3S-FE капацитета е 3.7л масло, така че трябва да си О.К., ако си налял толкова.
Ако е малко повече няма проблем, това е неизтекло се старо масло. По принцип чакай да се изтече старото 20-30 мин., а не по-малко, за да не остава много от него после.