Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Юли 2011 17:22
от galant
В Тойота ще се ходи,няма как.Току що се прибрах и ето наблюденията ми:Докато изляза от София колата си загря и на караулката тругвам до към 2500об и чек-а светна по-рано,на около 2200-2300об.Карах до 100км на 2500об и спрях на Мак доналдс,вадя "-",едно кафе със жената и тръгвам.В момента който прескочи 2000об и си светна,т.е колкото е по-загряла,толкова по-рано отчита грешката.Дано утре в Тойота ме приемат за една диагностика че много ме нерви това.
Колега,къде е 5-ят инжектор и как се чисти,т.е. с какво и има ли нещо което да е така да се каже"чалъмлийската",да не прекарам по-здраво biggrin.gif .Просто ме гложди това много.Имам мерак на колата,много ми харесва и затова искам по-скоро да разбера какво му е,ама това(с чека където ми свети) ме притеснява да не прецакам нещо повече.Просто не съм наясно с Тойота,с БМВ-тата ми е като бял ден,ама тука разчитам на Вас!

Публикувано на: 03 Юли 2011 17:42
от jim_beam
питай ги тях,някъде преди катализатора по изпускателната тръба.
изчакай диагнозата просто!
красива е колата,аз също бая се чудих,но заради задното предаване се отказах.и тоя дкат,не е много подходящ особено при лоши горива.
слагал ли си му добавка за дизела,няма да е лошо?

Публикувано на: 03 Юли 2011 17:47
от galant
ОК,събирам търпение и утре рано-рано в Тойота.Много ти благодаря колега!Да се надявам че всичко ще е ОК.Поздрави!

Публикувано на: 05 Юли 2011 15:24
от galant
Днес беше развръзката с Лексуса.Оказа се че имам запушена една от тръбичките(те са 2бр.) която мери налягането(ако не се лъжа) в катализаторите и поради това ЕКУ-то се шашка.Колата се оправи,регенерира се и да "чукам на дърво" всичко е ОК и дано си е така за напред :thumbsup: Най-важното е че за 1-ви път съм "ВЪЗХИТЕН" от фирмен сервиз(нека да не звучи като реклама а като 100% истина).Нямам думи за вниманието което ми оказа приемчика Виктор,за диагностика Благо,адски си разбира от работата,обяснява ти нагледно,а бе така трябва да се работи.Само заради хора като тях си заслужава да караш Тойоти.Много здраве и успехи им пожелавам!Благодаря и на всички колеги които ми писаха в темата,много здраве и безаварийни км :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 05 Юли 2011 16:58
от zi_zi_top
galant написа:.... Най-важното е че за 1-ви път съм "ВЪЗХИТЕН" от фирмен сервиз(нека да не звучи като реклама а като 100% истина).Нямам думи за вниманието което ми оказа приемчика Виктор,за диагностика Благо,адски си разбира от работата,обяснява ти нагледно,а бе така трябва да се работи.Само заради хора като тях си заслужава да караш Тойоти.Много здраве и успехи им пожелавам!... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
+1
И аз съм много доволен от ТМ Ауто Запад! :thumbsup:

Публикувано на: 05 Юли 2011 18:20
от jim_beam
jim_beam написа:...Sollte nochmal die Warnlampe aufleuchten, so ist der Bypass ( Messrohr im Kat ) verstopft.
Dies ist ein Herstellungsfehler und wird in der Regel auf Kulanz getauscht.
...
браво колега,значи точно този байпас е бил запушен,както обяснява немеца.интересно на такова лесно за почистване място ли се намира,аз предполагах някъде вътре в катализатора?
успя ли да видиш поне как става,да можеш следващия път сам да си го почистиш?
ако колата беше в гаранция,щяха да ти подменят катализатора,който малко след това е променен.просто тия байпаси им увеличават диаметъра.
щом всичко е ок,честито и умната с това задно на зима! wink.gif

Публикувано на: 05 Юли 2011 19:46
от galant
Мерси колега! Не гледах как става,но със сигурност въпросните тръбички са извън катализатора.Вижда ми се трудничко.Тези тръбички омаскаряват всичко.Също и това че няма датчик кога влиза в цикъл на почистване да разбереш кога е започнала и да я оставиш да се почисти.Новите вече били с датчик и така можеш да си я следиш и изчакваш да завърши.При новите 2.2 д кат е решен и проблема с тръбите,с повече дебит са.Колата ми беше собственост на банка и е минала всички сервизни кампаний,за ЕГР(нов е),за 5-ият инжектор,единственно ЕКУ-то не беше препрогрограмирано,но вече е :thumbsup:

Публикувано на: 06 Юли 2011 05:16
от p_zarkov
колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?

Публикувано на: 06 Юли 2011 09:08
от galant
p_zarkov написа:колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Около 1.30ч,не знам точно,но бързо си беше.

Публикувано на: 06 Юли 2011 16:27
от scorpion
galant написа:
p_zarkov написа:колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Около 1.30ч,не знам точно,но бързо си беше.
Ха колега, май сме се засякли сутринта в ТМ ЗАПАД. Рано рано устринта към 8.00 часа и аз бях там. Патладжанения авенсис точно до Лексъса biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Аз бях обслужен за около цигара-две време (смениха ми леща и уплътнение на задното гърне, че ме дразнеше няква вибрация cool.gif ).

Публикувано на: 06 Юли 2011 17:27
от galant
Точно по това време бях там :thumbsup: Бързички са момчетата!След профилактиката забелязвам днес че разхода ми на дневния падна и е 8.5л/100км(това не е в най-големите задръствания).Явно се е шашкала колата с това подпушване.