Страница 2 от 2
Публикувано на: 03 Юли 2011 17:22
от galant
В Тойота ще се ходи,няма как.Току що се прибрах и ето наблюденията ми:Докато изляза от София колата си загря и на караулката тругвам до към 2500об и чек-а светна по-рано,на около 2200-2300об.Карах до 100км на 2500об и спрях на Мак доналдс,вадя "-",едно кафе със жената и тръгвам.В момента който прескочи 2000об и си светна,т.е колкото е по-загряла,толкова по-рано отчита грешката.Дано утре в Тойота ме приемат за една диагностика че много ме нерви това.
Колега,къде е 5-ят инжектор и как се чисти,т.е. с какво и има ли нещо което да е така да се каже"чалъмлийската",да не прекарам по-здраво biggrin.gif .Просто ме гложди това много.Имам мерак на колата,много ми харесва и затова искам по-скоро да разбера какво му е,ама това(с чека където ми свети) ме притеснява да не прецакам нещо повече.Просто не съм наясно с Тойота,с БМВ-тата ми е като бял ден,ама тука разчитам на Вас!
Публикувано на: 03 Юли 2011 17:42
от jim_beam
питай ги тях,някъде преди катализатора по изпускателната тръба.
изчакай диагнозата просто!
красива е колата,аз също бая се чудих,но заради задното предаване се отказах.и тоя дкат,не е много подходящ особено при лоши горива.
слагал ли си му добавка за дизела,няма да е лошо?
Публикувано на: 03 Юли 2011 17:47
от galant
ОК,събирам търпение и утре рано-рано в Тойота.Много ти благодаря колега!Да се надявам че всичко ще е ОК.Поздрави!
Публикувано на: 05 Юли 2011 15:24
от galant
Публикувано на: 05 Юли 2011 16:58
от zi_zi_top
+1
И аз съм много доволен от ТМ Ауто Запад!

Публикувано на: 05 Юли 2011 18:20
от jim_beam
jim_beam написа:...Sollte nochmal die Warnlampe aufleuchten, so ist der Bypass ( Messrohr im Kat ) verstopft.
Dies ist ein Herstellungsfehler und wird in der Regel auf Kulanz getauscht.
...
браво колега,значи точно този байпас е бил запушен,както обяснява немеца.интересно на такова лесно за почистване място ли се намира,аз предполагах някъде вътре в катализатора?
успя ли да видиш поне как става,да можеш следващия път сам да си го почистиш?
ако колата беше в гаранция,щяха да ти подменят катализатора,който малко след това е променен.просто тия байпаси им увеличават диаметъра.
щом всичко е ок,честито и умната с това задно на зима!

Публикувано на: 05 Юли 2011 19:46
от galant
Мерси колега! Не гледах как става,но със сигурност въпросните тръбички са извън катализатора.Вижда ми се трудничко.Тези тръбички омаскаряват всичко.Също и това че няма датчик кога влиза в цикъл на почистване да разбереш кога е започнала и да я оставиш да се почисти.Новите вече били с датчик и така можеш да си я следиш и изчакваш да завърши.При новите 2.2 д кат е решен и проблема с тръбите,с повече дебит са.Колата ми беше собственост на банка и е минала всички сервизни кампаний,за ЕГР(нов е),за 5-ият инжектор,единственно ЕКУ-то не беше препрогрограмирано,но вече е

Публикувано на: 06 Юли 2011 05:16
от p_zarkov
колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Публикувано на: 06 Юли 2011 09:08
от galant
p_zarkov написа:колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Около 1.30ч,не знам точно,но бързо си беше.
Публикувано на: 06 Юли 2011 16:27
от scorpion
galant написа:p_zarkov написа:колега за колко време ти почистиха тези тръбички на катализатора ?
Около 1.30ч,не знам точно,но бързо си беше.
Ха колега, май сме се засякли сутринта в ТМ ЗАПАД. Рано рано устринта към 8.00 часа и аз бях там. Патладжанения авенсис точно до Лексъса biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Аз бях обслужен за около цигара-две време (смениха ми леща и уплътнение на задното гърне, че ме дразнеше няква вибрация

).
Публикувано на: 06 Юли 2011 17:27
от galant
Точно по това време бях там

Бързички са момчетата!След профилактиката забелязвам днес че разхода ми на дневния падна и е 8.5л/100км(това не е в най-големите задръствания).Явно се е шашкала колата с това подпушване.