Страница 2 от 2

Публикувано на: 24 Ное 2011 10:28
от sledge
Аз също имам корола 1.6 vvti, и аз имам тези показатели. Питал съм в ТМАуто - София. Получих обяснение от приемчика, който казваше, че заради ниски емисии, на празен ход се поддържат ниски обороти. Хайде де ... за 50-100 оборота повече колко повече ще са вредните емисии ?? И как останалите го правят без това. Чистил съм дроселова клапа в тойота, от там ми казаха, че моторчето ми работи отлично. Въпреки това почистих и моторчето, отново клапата, MAF сензора, смених свещи. Водил съм я на диагностика. Всичко това без ефект. Един начин, който ми казаха е, че може да помогне е да се навие един винт за жилото. Симулира все едно, че е натисната малко газта. Аз лично мисля, че това не е съвсем правилен начин.
Карам я вече 2 години така и нямам проблеми.

Публикувано на: 24 Ное 2011 12:23
от LEXUS
Лекото притрисане е напълно нормално за тези двигатели. По-старите не са така. Приемчикът добре ти е обяснил, но си се убедил,че е бил прав. Само си си дал парите за разни почиствания.

Публикувано на: 24 Ное 2011 18:45
от sledge
LEXUS написа:Лекото притрисане е напълно нормално за тези двигатели. По-старите не са така. Приемчикът добре ти е обяснил, но си се убедил,че е бил прав. Само си си дал парите за разни почиствания.
Ми ... да разбрах, че е нормално.

Почистванията бяха за друга цел. Но въпреки тези процедури оборотите не се промениха. За това да го напиша и поне аз като съм дал пари, другите от форума да си ги спестят.

Всъщност проблема, за който ходих е че като е по-студена оборотите са доста нестабилни падат на 1000-1100 (обикновено държи 1400 - 1500 в началото), колата сякаш ще изгасне. Като спъната е, заглъхва.
Ако подам газ и задържа известно време на към 2000 и малко отгоре оборота, колата се оправя. Понякога и сама се оправя. Като рестарт се получава - сама се форсира и после си нормализира оборотите спрямо температурата.

И това го прави до третата чертичка на температурата (не съм смятал колко градуса са това). След това сякаш нищо не се е случило.

Ако до третата чертичка не направя нещо, сама не се е оправила или не е изгаснала, колата сама ги фиксира по начина, по който описах по-горе.

Има още 2 особености - ако колата стои без да се кара и загрее на място - няма проблем. Второто е, че ако стане въпросния проблем и изгася колата и пак я запаля, все едно се рестартира и проблема го няма.

Ако някой има идея за това ... адски ми е любопитно да разбера от какво е. Колата я карам така вече втора година и и посвикнах, но все пак искам да оправя това нещо. Направените неща от предишния ми пост са все по тази причина.

Публикувано на: 24 Ное 2011 19:04
от LEXUS
Тя държи различни обороти след запалване взависимост от външната температура. Надявам се това го отчиташ. Ако и при студове не вдига оборотите, прегледай първо свещите дали са по спецификация и на колко км. са. Това са мои предположения само.

Публикувано на: 24 Май 2012 17:10
от primus
Аз също имам проблема с притрисането на двигателя 1.6 vvti на корола
Е12. Като я взех преди 2 години ми направи впечатление, разучих и ми
стана ясно, че е що годе нормално за тоя двигател. Проблема обаче, е че
притрисането се увеличи осезаемо последния месец. Т.е. вече като спра
на светофар кормилото и таблото видимо си се тресат, преди не беше
толкова очевидно.
Това, което установих за момента: от филтри (маслен/въздушен) и масло
(беше дошло време да ги сменям) проблема си остава както и е написано
по-горе. Опционално мога да сменя свещи и горивен филтър за да видя
дали ще се повлияе, като не възлагам големи надежди. В сервиза, който
ходя ми препоръчаха чистене на стъпковия мотор, но и те не бяха силно
уверени, че проблема е 100% решим.

Публикувано на: 24 Май 2012 20:08
от max-2
Не знам дали има нещо общо, но двигателя на карината държи винаги 750 об./мин. на празен ход, но когато времето е много горещо падат на 600-650 без никакви включени консуматори. Под горещо разбирайте 30 и нагоре градуса температура.

Публикувано на: 25 Май 2012 11:14
от lubooo
почистване на МАФ сензора не решава проблема , тези дни го чистих с спецялен спрей за маф сензори на CRC , но оборотите отново са ниски . Остана почистване на дросела , но в друга подобна тема един колега каза уж че са го чистили неговия но нямало резултат , знам ли и аз вече , ако решиш да чистиш дросел пиши за резултата да знам дали да се захващам :thumbsup:

Публикувано на: 25 Май 2012 18:16
от stenly27
Конструктивно са си така бензините VVTI. Оправия нема. Компа си поддържа 650 плюс минус 50 оборота. Челна стойка да направиш файда нема.Може би със смяна на тампоните на двигателя ще има осезаемо намаляване на тресенето biggrin.gif Все пак за 9г. са омекнали.

Публикувано на: 25 Май 2012 18:24
от stenly27
stenly27 написа:Конструктивно са си така бензините VVTI. Оправия нема. Компа си поддържа 650 плюс минус 50 оборота. Челна стойка да направиш файда нема.Може би със смяна на тампоните на двигателя ще има осезаемо намаляване на тресенето biggrin.gif Все пак за 9г. са омекнали.

А и другия вариант е модул за авто включване на фаровете за 30лв. поне е полезно :thumbsup:

Публикувано на: 27 Май 2012 21:57
от toyota_corolla
Моят съединител на Королата ми е доста тежък и даже често ми се случва да я гася без да искам. Преди това карах Астра с доста мек съединител и като се качих на Королата си беше доста по-добре. Другото което е аз също забелязах,че на светофар от време на време тресе като е на свободна, но не виждам до сега да се е оказало някакъв проблем. :thumbsup:

Тресене на Тойота Корола при изключена скорост

Публикувано на: 11 Ное 2020 19:28
от накатта19990
някой успял ли е да отстрани проблема с претрисането че и аз го имам същия проблем ohmy.gif ohmy.gif