Страница 2 от 5

Публикувано на: 20 Юни 2011 15:20
от scorpion
baba_metca написа:............(на единия от Ягуарите му насичаше отварячката за предните чашкодържачки, а цената му беше 6 цифрена)..........
ОФФ но все пак:
В края на май бяхме наели единия от новите Ягуари XJ за бала на дъщеря ми (кумецът ми работи в Мото-Фое и затова). Автомобилът е невероятен с невероятно изпълнение. Вътре е страшно удобен и всичко е много елегантно и пипнато. Не знам как на изложението бяха разрешили да се влиза, излиза, тръшкат врати капаци, ръчкат копчета и пр. Може и това да е била причината ...

Снощи гледах по National Geographic точно филм за производството на Ягуар (този модел) и според мен качеството е на високо ниво.

Авенсиса на фона на XJ зглежда точно като Great Wall до Авенсиса
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 20 Юни 2011 15:38
от muf
nowyaris написа:За колите не знам,ама цените въобще не са добри.Така дъмпинг на нов пазар не се прави.
Пикапа почва от 24 000 лв с ДДС
Колко трябва да струва за да ти хареса?

Повечето хора, които коментират за пластамаси, счупени детайли и т.н. все още не са ги виждали наживо tongue.gif
Няма такова нещо, покарайте малко и ще се убедите.
който мисли че пластмасата е долнокачествена да покаже кола за 15 000 лв с табло от кожа и интериор от махагон wink.gif
По нищо не отстъпват на коли с цени 40-50% по-високи.

Публикувано на: 20 Юни 2011 15:46
от NIXON
Тези коли, които сте гледали, не съм сигурен дали са сглобени в завода край Ловеч. По данни на ловчалии още не е готов. Но доколкото съм запознат, Гришата е страхотно амбициозен и едва ли ще позволи супер некачествени коли да излизат на пазара /поне това, което зависи от сглобчиците/. В подкрепа на това си твърдение - справка- футболният Литекс. Каквото и да е, важно е че е някакво начало. Дано само не свърши като с FIAT 850, RENAULT 8 и 10 и т.н. :violent1: и отново Москвичи.

Публикувано на: 20 Юни 2011 16:17
от digitalpr
scorpion написа:Авенсиса на фона на XJ зглежда точно като Great Wall до Авенсиса
:thumbsup:

Публикувано на: 20 Юни 2011 18:42
от jim_beam
аве тия по-новите ягуари са индийски,особено откакто им слагат и форд двигатели ги забрави.но интериора намери с какво да го сравниш. biggrin.gif
преди време x-type ги раздаваха за 30к малкия дизел с кожен салон и бая се зачудих.ама добре че избрах надеждната. rolleyes.gif

Публикувано на: 20 Юни 2011 20:39
от muf
NIXON написа:Тези коли, които сте гледали, не съм сигурен дали са сглобени в завода край Ловеч.
Разбира се че не са български, китайски са си
И далеч не са толкова зле, както драматично ги описват колегите.

Публикувано на: 21 Юни 2011 11:19
от scorpion
jim_beam написа:аве тия по-новите ягуари са индийски,особено откакто им слагат и форд двигатели ги забрави.но интериора намери с какво да го сравниш. biggrin.gif
преди време x-type ги раздаваха за 30к малкия дизел с кожен салон и бая се зачудих.ама добре че избрах надеждната. rolleyes.gif
Нека да раздават XJ и няма да се зачудя въобще biggrin.gif
Все още на капака на пише ТАТА моторс biggrin.gif , нищи, че индийците с акихнали над 1,5 милиарда евро (ако не се лъжа). Заводите не са в Бангалор, както за съжаление повечето програмни разработчици на използваните от нас софтуерни специализирани или не продукти biggrin.gif

Публикувано на: 24 Юни 2011 13:56
от Nily_p
Ето и продължението на темата:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/na ... -koli.html

Публикувано на: 24 Юни 2011 21:36
от nowyaris
Целят се в клиенти с по-високи изисквания?Няма да могат да ги уцелят тез клиенти,гаранция.

Публикувано на: 24 Юни 2011 21:59
от slowtraveler
Защо пък да не уцелят?
Българина не е свикнал да се цели в най-евтиното...
Ако предложат добър баланс в 'златната среда' на ниския клас - ще имат успех..
Под 'високи изисквания' явно имат предвид за ниския непретенциозен клас :whistle:

Публикувано на: 24 Юни 2011 22:58
от BIS
nowyaris написа:Целят се в клиенти с по-високи изисквания?Няма да могат да ги уцелят тез клиенти,гаранция.
+1 :thumbsup: И аз така мисля. Клиентите с по-високи изисквания много добре знаят за какво да си дават парите. Китайците ги интерисува пробива на ЕВРОПЕЙСКИЯ пазар. Нашият пазар не е толкова интересен,защото няма голям потенциал. Почти съм сигурен, че след година цените за България ще паднат.

Публикувано на: 25 Юни 2011 09:24
от nowyaris
slowtraveler написа:Защо пък да не уцелят?
Българина не е свикнал да се цели в най-евтиното...
Ако предложат добър баланс в 'златната среда' на ниския клас - ще имат успех..
Под 'високи изисквания' явно имат предвид за ниския непретенциозен клас :whistle:
Ти или не си българин,или харчиш на някой друг парите.Запомни-българина винаги и навсякъде се цели в най-евтиното.Винаги когато харчи своите пари.Ако реши да се отпусне,то е или с парите на някого,или с пари,които откъдето са дошли,пак там ще отидат.Така че,нова китайска кола само ако е на половин цена спрямо аналозите си.Иначе абсурд.С всички други китайски стоки в България е така. Не виждам причина с автомобилите да е друго.А дори и някой да се сети да ги обяви за българско изделие,националния нихилизъм ще ги обрече на провал,ако цената им не е наполовина.

Публикувано на: 25 Юни 2011 10:16
от slowtraveler
nowyaris написа:.......българина винаги и навсякъде се цели в най-евтиното.Винаги когато харчи своите пари.Ако реши да се отпусне,то е или с парите на някого,или с пари,които откъдето са дошли,пак там ще отидат.....
Та какво казваш - тук никой не е българин, защото не всички са се хвърлили на най-евтиното и да карат Застави, а са купили Тойота, която не е най-евтината марка?!?!?
Избира се баланс между предлагани екстри+качество+цена според личните си възможности....

Т.е. жертваш част от цената (парите, които според теб явно са само три типа: подарени от тати,мама или паднали отнякъде) за да получиш качество и удобства, които те устройват.
А не се хвърляш сляпо на най-евтиното...

Та къде е противоречието.
Оставяйки настрана лиричното ти отклонение - ако струва 15х.лв китайския автомобил, наблъскан с екстри (пък били те и китайски) това ще е над 2 пъти по-евтино от един ярис, наблъскан с екстри....
И ако качеството е поносимо - супер....
За екстрите - имам едни съмнения, че може и да ни поизненадат в добрия смисъл китайците. Колко от тук присъстващите имат китайски GPS-и и колко са с оригинални, или маркови? И кой е по-доволен?
Да, китайското не доставя такова 'душевно удоволствие' с известни недомислици си, но пък върши работа, като в някои случаи - дори по-добре от оригиналното.

Публикувано на: 25 Юни 2011 16:50
от drishko
Трябва да подкрепяме българското производство, макар и на китайски продукт. Англичани, германци, французи и италианци са доста крайни на тази тема. В Америка нещата стоят по същия начин.
Имаме склонност да не се доверяваме на българското и да тачим в повече от необходимото чуждото.

Двигателите са на Мицубиши доколкото съм чувал, което не е никак лошо. Имат и на Тойота двигатели, сега видях.

Публикувано на: 25 Юни 2011 19:45
от nowyaris
slowtraveler написа:
nowyaris написа:.......българина винаги и навсякъде се цели в най-евтиното.Винаги когато харчи своите пари.Ако реши да се отпусне,то е или с парите на някого,или с пари,които откъдето са дошли,пак там ще отидат.....
Та какво казваш - тук никой не е българин, защото не всички са се хвърлили на най-евтиното и да карат Застави, а са купили Тойота, която не е най-евтината марка?!?!?
Избира се баланс между предлагани екстри+качество+цена според личните си възможности....

Т.е. жертваш част от цената (парите, които според теб явно са само три типа: подарени от тати,мама или паднали отнякъде) за да получиш качество и удобства, които те устройват.
А не се хвърляш сляпо на най-евтиното...

Та къде е противоречието.
Оставяйки настрана лиричното ти отклонение - ако струва 15х.лв китайския автомобил, наблъскан с екстри (пък били те и китайски) това ще е над 2 пъти по-евтино от един ярис, наблъскан с екстри....
И ако качеството е поносимо - супер....
За екстрите - имам едни съмнения, че може и да ни поизненадат в добрия смисъл китайците. Колко от тук присъстващите имат китайски GPS-и и колко са с оригинални, или маркови? И кой е по-доволен?
Да, китайското не доставя такова 'душевно удоволствие' с известни недомислици си, но пък върши работа, като в някои случаи - дори по-добре от оригиналното.
Първо,тука всички сме българи,защото сме си купили най-евтината кола за качеството което предлага-ТОЙОТА.Второ,не е два пъти разликата в цената,щото Китайските колички са почти 16 хилки/друг въпрос е че ценоразпис при дилър никой не е виждал/,а моя ярис е 21 хилки,наблъскан с предостатъчно екстри за мен.Качеството и на самите коли,и на екстрите им ще е както на всички други китайски неща-пълен ташак.Единственото,за което ще са пригодни ще е за служебни коли,с които ще се избиват по пътищата шофьорчетата,докато шефовете им си карат Авенсисите или Маздите.Ти да имаш познат,който да си е купил Дачия за лична кола и лично ползване?И с китайските боклуци ще е същото.Пък за душевно удоволствие няма изобщо какво да говорим-ти що си купи Мазда,а не един супер луксозен и качествен китайски дувар ? /стена на турски, за незапознатите/.На колегата muf бих препоръчал да огледа ценовите оферти за баничарки на Рено,Пежо,Ситроен и Дачия.Апропо,тез калпазани от Тойота защо не предлагат баничарки?