Страница 2 от 4
Публикувано на: 15 Юни 2011 13:58
от zi_zi_top
Имаш ЛС.
Публикувано на: 15 Юни 2011 20:16
от nowyaris
мехаННика написа:Чак пък нож в кокала...Стандартен ремонт цил глава(проверка водачи,смяна гумички,пасване и регулиране клапани) плюс смяна сегменти и евентуално модифициране/смяна бутала.Възможно е да потрябват биелни лагери,течности и филтри,комплект гарнитури.3-5 дни без кола и това е горе долу стандартния случай.
.... , основни лагери,ангренажен комплект,водна помпа,...... . И доста много пари за ремонта.По добре да я хариже на някого и да търси нещо друго,защото това ще му обърне джобовете.Дружески съвет.
Публикувано на: 15 Юни 2011 21:31
от мехаННика
За разлика от агнешкия комплект,ангренажния такъв не винаги трябва за кола на 150 х км ако правилно съм запомнил.Също и другите изброени части.
Публикувано на: 16 Юни 2011 09:39
от kumeto13
Колата е много запазена, от последните написани коментари се обърквам, да я продам ли, да я поправя ли, много съвети много приказки.
Просто искам да знам за един стандартен такъв ремонт, кои части се сменят и колко грубо излиза.

Публикувано на: 16 Юни 2011 09:55
от slowtraveler
kumeto13 написа:Със сигурност ще се ползва сервиз, някакви идеи за такъв, където хората си разбират от работа?
Навярно вече си проучил вариантите със сервиза.
'Стандартен' ремонт имаше само при 'стандартната' смяна на бутала/сегменти в официалния сервиз на автомобили типично с малък пробег. По памет - цена около 800-1000лв (май някой колега бе споменал такава цена в темите за 'маслата и VVT-i). Но по цени на официалния сервиз
А твоя случай съвсем не е такъв.
Така, че едва ли има някой гадател тук, който да може да ти сметне дори ориентировъчно какъв ти е проблема, какви части ще ти трябват и колко ще струва ремонта/частите.
Публикувано на: 16 Юни 2011 13:22
от Pioneer_
Колега, не се занимавай с глупости... Аз така като теб реших да го отворя защото харчеше масло и като теглих чертата ми стана лошо, близо 1000лв, абсолютно всичко смених(като включвам 2 бутала и 1 разпр. вал). Биелите незнайно как бяха разтеглени и не можеха да затегнат, а вала като го свалих беше пукнат......... и бях 1 месец без кола. Просто отвориш ли я трябва да имаш някви резерви, освен тия дето си ги приготвил, защото 100% ще излезнах хиляда неща за смяна..... Моя съвет е карай, сипвай качествено масло и ти дреме на шапката.
Публикувано на: 16 Юни 2011 13:42
от kumeto13
Благодаря на всички за съветите, горе долу се ориентирах в проблема.За сега мисля да доливам масло 10В-40 и да следя разхода, мисля си да пробвам и с 5В- 40, ако и тогава има голям разход ще се ориентирам към сервиз.
Публикувано на: 16 Юни 2011 15:08
от gicho
Все пак не забравяй че мотора не се радва на тоя режим. Ако си го прежалил, карай само с доливане. Ако искаш да го оправиш, по-добре не чакай много да не стане за шлайфане блока (ако приемем че сега не е ...)
, или да замине нещо друго.
Публикувано на: 16 Юни 2011 22:13
от мехаННика
Този блок шлайфане няма ,ако излезе извън размера -нов.A с 5/40 разхода на масло предполагам ще се увеличи,затова ако си прежалил колата карай и доливай ,но ако не търси някакво решение.
Публикувано на: 17 Юни 2011 01:26
от toyo_bg
колега смени гумичките на клапаните и ако искаш и сегментите и ще се оправи, казвам ти го от опит.На 150 000 не може да се е износил блока та да сменяш и бутала все пак това е Тойота
Публикувано на: 17 Юни 2011 09:11
от slowtraveler
Буталата се сменяха с нови не заради износване...
Старите бутала имаха по-малко каналчета за охлаждащото ги масло, което според тойота води до локално прегряване на части от буталото.
Публикувано на: 17 Юни 2011 14:35
от НиКо
Хубаво де на този мотор няма ли възможност да се набият втулки(ризи) , вместо да се купуват евентуално бутала?
Питам защото не съм отварял никога такъв мотор.
Публикувано на: 17 Юни 2011 15:10
от slowtraveler
Конструктивно този мотор няма ризи
Стандартния проблем (запичането на сегментите) е заради самата конструкция на буталата, а не заради износване на цилиндрите, въпреки, че с навъртането на километри и това е възможно....
Знаеш, че с достатъчно оборудване и желание - може да се пригоди риза, разстъргвайки целия блок. Но играчката е голяма и едва ли си заслужава...
Публикувано на: 17 Юни 2011 20:48
от saho
toyo_bg написа:колега смени гумичките на клапаните и ако искаш и сегментите и ще се оправи, казвам ти го от опит.На 150 000 не може да се е износил блока та да сменяш и бутала все пак това е Тойота

Бих направил същото. Първо гумичките!
Не плашете човека трябват му три гарнитури за клапани, глава, картер и сегменти и гумички и труд. Тъкмо ще види дали струва мотора
Публикувано на: 18 Юни 2011 00:27
от мехаННика
Абе пич, този двигател няма и гарнитура на картера а освен това само гумички на клапани се сменяват и без сваляне на глава.Стига с тия "дружески съвети" като бакшиши на стоянка.