Страница 2 от 2

Публикувано на: 22 Авг 2006 12:42
от пламен 77
днес си взех равчето от сервиза в габровоrolleyes.gif и се чудя аз ли съм луд или тия от сервиза wacko.gif първо отидох при майстора който прави колата и той ме "зарадва" че трябвало да сменям всичко ,а не само феродовият диск както съм им казал sad.gif от пружините на маховика нещо тракало ,притискателният диск не бил надран но бил на петна (на каква температура трябва да се е нагрявал че да има структорна промяна на стоманата ??? )за лагера неразбрах защо mad.gif отидох на касата и ме сметнаха за още 2700 лв ,но реших да я покарам малко и тогава да поръчвам sad.gif тръгнах от сервиза и не усетих никакво тракане при натискане на съединителя (само я угасих при потегляне защото съединителя отделя на 3-4 см ,а аз бях свикнал доста по отгоре ,също така в момента е доста по мек от преди) и така направих 45 км до търново и никакво тракане или биене не усетих...ПРОСТО НЕЗНАМ КАКВО ДА МИСЛЯ ЗА ТИЯ ОТ СЕРВИЗА НА ВЕНЦИ ГАБРОВО !!! на всичкото отгоре единия от монтьорите ми каза че като не съм искал да давам 3 бона за смяна на съединител да съм карал жигули...сутринта пък приемчика го гоних да си взема ключовете на колата ,щото се прави на разсеен и не ме помни... ЗА МЕН ТОЯ СЕРВИЗ Е ПРОЧЕТЕНА СТРАНИЦА mad.gif надявам се по скоро да направят сервиз на тойота в търново ,че незнам къде да си ремонтирам колата sad.gif

Публикувано на: 22 Авг 2006 14:24
от Scott
пламен 77 написа:...ПРОСТО НЕЗНАМ КАКВО ДА МИСЛЯ ЗА ТИЯ ОТ СЕРВИЗА НА ВЕНЦИ ГАБРОВО !!!
Пламене, не искам да звуча назидателно, но има две много важни неща, които трябва да имаш предвид в случая:
1. Ако сервиза в Габрово е фирмен на Тойота, то процедурата която се следва при замяна на съединител е такава, каквато Тойота предписва. А именно: ако Тойота казва за твоя случай 'смяна на целия комплект', то би трябвало целия комплект да се смени, за да нямаш главоболия по-късно. Друг е въпроса кой БИ трябвало да плати за ремонта.
2. От каквото прочетох по английските форуми, има много случаи в които съединителя си умира 'тихо и безвъзвратно', т.е. без много шумове и тракане просто се прекъсва силовата връзка между двигателя и трансмисията при маховика(най-вероятно между двете плочи на маховика, които имат известна свобода на приплъзване)

Парите са твои и ти решаваш дали да ги дадеш в този или друг сервиз, но съвета ми е да провериш още веднъж при компетентен човек, на когото имаш доверие, а не форумни слухове, какво се прави в твоя случай и дали можеш да си караш така.

Публикувано на: 22 Авг 2006 19:14
от пламен 77
тойота наистина препоръчват смяна на всичко (маховик , лагер , феродов и притискателен диск) но това всичко ще ми струва 3000 лв sad.gif колата е на 75000 км затова рискувам с смяна само на феродов диск за 440 лв с труда,ако ме изкара още 50 -60 хл км - добре, това са още 4-5 години за моето каране :thumbsup: според мен си заслужава рискуването на тези пари , А поведението на фирменият сервиз за мен си е недопустимо!

Публикувано на: 23 Авг 2006 07:44
от jury
Малко offtopic.gif

ама кажете какви са белезите, по които се разбира, че съеднителя е за смяна