Страница 2 от 4
Публикувано на: 09 Май 2011 21:57
от stamski
Мерси за съвета! Между другото доста хора вече ми препоръчаха Сивик и май към него съм се насочил най-много засега и в частност към Civic Vtec sedan 1.5 - 115 коня. Ако намеря такава кола в добро състояние мисля че тя ще е. Но все пак малко трудно се намира и трябва да помисля за резервен вариянт - та ако отида до Германия да не се върна с празни ръце

А какво мислите за същия Сивик 1.4 90 коня - малко ли ще му е?
Публикувано на: 09 Май 2011 22:27
от Uncle Dido
Сивик-а има само едно слабо място - ръждата...Гние от предните врати - назад, не знам защо, но е факт.
Публикувано на: 09 Май 2011 22:59
от Japanese_fever
stamski написа:Hint - не съм състезателен тип)
stamski написа:Мерси за съвета! Между другото доста хора вече ми препоръчаха Сивик и май към него съм се насочил най-много засега и в частност към Civic Vtec sedan 1.5 - 115 коня.
Не знам защо си се насочил към VTEC двигател. VTEC двигателите са с променливо газоразпределение и зависи от кой вид точно VTEC e, разполага с повече мощност във високите, наистина високите, което е над към 6000 rpm, зависи от кой вид точно е VTEC-a, предполагам e D15Z6. Предвид системата VTEC се предполага, че кола с такъв двигател е юркана повече и е карана редовно във високите, разбира се това е условно. Мисля, че също и погорват поече масло.
Старият ми Сивик беше D15B7 - обикновен 1.5L, 16-клапанов двигател с 101 к.с., без VTEC.
Моя Сивик с този двигател гореше масло като накрая към към 250 000 км пробег гореше около 1 л на 5000 км.
Fido Dido написа:Сивик-а има само едно слабо място - ръждата...Гние от предните врати - назад, не знам защо, но е факт.
Да, така е.
5-тата генерация, към която се е насочил колегата има проблем с гниенето на задните вежни и праговете като цяло. Поне за моделите продавани в САЩ. Това 100% гаранция виждал съм десетки с едни и същи раждясали места. 6-та генерация, обаче не съм забелязал да има проблеми с ръждата по тези и други места.
Сегашния ми Сивик е с двигател D16Y7. Не съм забелязал да гори прекомерно масло.
Ето малко да се образоваш за D-серията на Хонда двигателите, които са слагани във Сивика.
Ако вземе- 5-та генеразия ще е с D15(1.5L), ако вземеш 6-та ще е D16(1.6L):
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_D_engine
Ето как изглежда щампата с номера на двигателя, която е точно там където е маховика и в ляво малко под главата на двигатела:
http://media.photobucket.com/image/rece ... 220008.jpg
Публикувано на: 09 Май 2011 23:13
от Japanese_fever
Моето мнение е, ако имаш пари да се насочиш към Сивик 6-та генерация. Това са моделите произвеждани от 1996 до 2000 година.
Нека сега колегите да напишат нещо малко по-подробно за Корола.
p.s.
Не си взимай Мазда!
Публикувано на: 09 Май 2011 23:16
от jim_beam
така е,след 2000-2001 няма проблеми с ръждата сивика.един приятел имаше такъв комби 1.4 90 к.с. 10г. го кара само консумативи.накрая го продаде с ориг. накладки и дискове дори.разход на масло 0,това много зависи от шофьора де.само VTEC търси-може хем да е икономичен,хем да е бърз.
още нещо -626 до края също има проблеми с ръжда,поне там,където се соли.иначе двигателите са 6.
събери кинти и вземи по-големия клас кола,няма да съжаляваш!

Публикувано на: 09 Май 2011 23:37
от digitalpr
stamski написа:Между другото доста хора вече ми препоръчаха Сивик и май към него съм се насочил най-много засега...
Първо прецени какъв тип кола искаш да караш. В едната седиш, в другата лежиш.
Публикувано на: 10 Май 2011 00:48
от Bass_Man
Трябва да се отбележи за кои генерации става въпрос защото така се обхващат огромни периоди от време !
Публикувано на: 10 Май 2011 01:08
от stamski
Еми става въпрос за 10-тина годишна кола, тоест около 2000 година. Не ги знам генерациите.
Публикувано на: 10 Май 2011 01:27
от Uncle Dido
По отношение на ръждата - 4-та генерация, 5-та генерация, 6-та генерация, както и всички мазди.
7-ма генерация е грозна.
8-ма има ядове с рейката.
Седма и осма генерация на Сивик са с различно окачване от предните.
И нисани-те са ръждилници.
Ако искате да карате читава каросерия - вземете си италианка. Поне три години ще изкара в Бг.
Публикувано на: 10 Май 2011 03:37
от cokata
KiLLeR написа:1. Откажи се от Нисаните след 2000г. са повече френски от колкото японски

от което следва, че са доста по-чупливи от колкото очакваш
Колега, на Нисаните след 2000г. са им френски само дизелите!

Бензитите са си ОК от всякъде! Незнам как реши, че са повече френски ?
Примерата се е прославила с пластмасовите втулки на носачите си, въпреки което не съм имал проблеми с тях!
Според мен Алмера н16 е отличен избор

Публикувано на: 10 Май 2011 08:34
от max-2
Ако търсиш икономия вземи Корола, не Сивик. Королата е по-здрава отвсякъде. Може би двигателите са равностойни, но при Тойота са с по-надеждно управление, докато хондите са клиенти на елкона по-често.
Публикувано на: 10 Май 2011 11:15
от martod
Fido Dido написа:
8-ма има ядове с рейката.
То не че 5-та и 6-та нямат .. biggrin.gif
Тази седмица сменях и на 5-та и на 6-та генерация рейките ..
Ама той колегата е пуснал тема и в хонда форума и познай там на какво са го насочили да се качи, като имаш в предвид, че там от Сивик по убаво нЕма ..laugh.gif
Та май няма нужда да си хабите повече тебеширите biggrin.gif
То и аз отивам да си продавам Акорда и да донадя някой лев за Сивик .. laugh.gif
Публикувано на: 10 Май 2011 12:27
от scorpion
Колега, за тези пари, които си посичил и години (около 10 годишна ) въпросът не е коя японска кола да си взема, а въобще каква кола да си взема ?!? В конкретния случай скромния ми съвет е да се насочиш към възможно най-запазения автомобил, който отговаря за критерииите ти за употреба, независимо от производителя и марката.
Ако примерно решиш за свалиш с едно ниво калса на автомобила и екстрите вероятно може да намериш около 7 годишен автомобил за тези пари в мн.добро състояние. Лично мнение !
Успех !
Публикувано на: 10 Май 2011 13:27
от KiLLeR
cokata написа:
Колега, на Нисаните след 2000г. са им френски само дизелите!

Бензитите са си ОК от всякъде! Незнам как реши, че са повече френски ?
Примерата се е прославила с пластмасовите втулки на носачите си, въпреки което не съм имал проблеми с тях!
Според мен Алмера н16 е отличен избор

P11 Са сравнително здрави, но имат проблеми с некачествена сглобка, прав си за двигателите аз гледах за дизелов и за това сигурно съм с лошо впечатление, но по мое лично мнение P10 е последния баш японски, здрав автомобил. След това, когато се намесват Рено ми се струва че нещата отиват малко на зле. А да не говорим за P12

Публикувано на: 10 Май 2011 14:49
от stamski
martod написа:Fido Dido написа:
8-ма има ядове с рейката.
То не че 5-та и 6-та нямат .. biggrin.gif
Тази седмица сменях и на 5-та и на 6-та генерация рейките ..
Ама той колегата е пуснал тема и в хонда форума и познай там на какво са го насочили да се качи, като имаш в предвид, че там от Сивик по убаво нЕма ..laugh.gif
Та май няма нужда да си хабите повече тебеширите biggrin.gif
То и аз отивам да си продавам Акорда и да донадя някой лев за Сивик .. laugh.gif
Не е само Хонда форума, просто и от други хора, с които съм приказвал директно - най много ми е била препоръчвана Хонда за сега - Сивик и Акорд. Иначе аз нямам никакви пристрастия - както казах не разбирам много от коли. Просто се допитвам до хора които разбират и съм готов да чуя всяко мнение. Казах, че се насочвам към Сивик тъй като ми е била препоръчвана най много (и мисля че това е критерия за човек който не разбира). Благодаря ти все пак, но аз продължавам да събирам мнения защото наистина от 1-2 форума, които се въртят покрай определени марки коли доста често мненията са субективни - просто се опитвам да намеря истината
