Страница 2 от 5
Публикувано на: 15 Яну 2012 09:35
от miLen4o
LiakaDJ написа:miLen4o написа:ctpyrap написа:Според теб?
Хммммм....
Семейна - много тясна ще дойде.
Ежедневка - доста трябва да и се налива У резервУарУ biggrin.gif
Писта - като гледам не ги карат много по пистите ,ама това ще е един добър опит.
Сватосване - Много отдавна и е минало времето.
Ти пък много ги разбираш . Можем да поспорим за последните две точки (в неделя).
Подготви се ,че един голфаджия ме е надъхал и ме държи 2-ри ден

Публикувано на: 15 Яну 2012 18:48
от plam_ko_
i kvo ti kazva Golfarcheto?
...
Публикувано на: 15 Яну 2012 19:43
от rudolf
колата фабрично е към 100-105 коня на тон на колелата..,,,няма как да е особено динамична. в бг незнам 2ри ген мр2,която да дава времена на писта.
Публикувано на: 15 Яну 2012 19:48
от -Kris-
Специално за писта мр2-ката е доста подходяща, но не бих казал същото за драг гонки, защото на атмосферката наистина конете й идват малко.
Публикувано на: 15 Яну 2012 19:58
от plam_ko_
ako se podgotvi mr2 shte dava dobri vremena ti na drag koq kola e bez turbo za kvi atmosverki govorish oshte poveche che dvigatelq e otzad shte kasa na pistata samo da ima nqkoi da q podgotvi samo che trebvat kinti za tova
Публикувано на: 15 Яну 2012 20:27
от -Kris-
plam_ko_ написа:ako se podgotvi mr2 shte dava dobri vremena ti na drag koq kola e bez turbo za kvi atmosverki govorish oshte poveche che dvigatelq e otzad shte kasa na pistata samo da ima nqkoi da q podgotvi samo che trebvat kinti za tova
На драг половината коли са атмосферки, не си запознат а говориш като експерт. МР2-ката е около 1300кг по спомен, а на тия коне трябва по-сериозна мощност, ако колата не е олекотена.
Публикувано на: 15 Яну 2012 20:35
от plam_ko_
zavisi koq generaciq mk2 sa 1250kg i nai malkiq motor e 2.0 156kc. atmosveren. Ne znam za kakav drag stava vapros sas atmosverki lubitelski li ili?
Публикувано на: 15 Яну 2012 20:41
от -Kris-
Най-малкия мотор на МР2 е 118 коня.
Публикувано на: 15 Яну 2012 21:03
от plam_ko_
cheti be kolega

Публикувано на: 16 Яну 2012 03:28
от rudolf
мойте наблидения за 2ри ген традиционно в бг са 3сге атмосверни 156 коня,,неревизирани и с незначителни хом мейд модове.което значи че колата е посредствена както за драг,така и за всичко друго.
факт че в бг не съм виждал бърза и настроена мр2,ме кара да мисля че не е много евтина за тунинг.
Публикувано на: 16 Яну 2012 05:35
от Japanese_fever
Е как ше е ефтин като отзад едвам бъркаш да си смениш въздушния филтър примерно.
Една кола, ако ще се тунингова серизоно независимо каква е, дори и Голф да е пак ще е доста скъпо. То само клетката вътре сигурно ще е около 1000 лв, ако не и повече. Не съм запознат с цените в БГ.
Една олекотена MR2 с 3S-GE с до добър пилот, примерно Chapster biggrin.gif, не виждам по какво може да отсръпи на която и да е друка кола на Time Attack, да речем.
А, ако е подготвена за писта, не виждам по-какво би отстъпила на една наточена Лада 5-ца, освен че ще има много по-добър баланс от Ладата.
Публикувано на: 16 Яну 2012 14:51
от -Kris-
Има една МР2ка турбо, ако не се лъжа е на колегата alex72 която е постигнала доста добри времена на Калояново, много подценявате тоя модел. Да не говорим, че изобщо Лада 5ца не се класира с подготвена мр2-ка.
Публикувано на: 16 Яну 2012 16:36
от Japanese_fever
-Kris- написа:Има една МР2ка турбо, ако не се лъжа е на колегата alex72 ....
Да, това е един от хората, който може да каже дали MR2 става за писта и защо?

Публикувано на: 16 Яну 2012 18:46
от alex72bg
според мен става за писта - даже и Калояново
Атмосферката - миналата година беше тестова - тунинга се изразяваше в премахването на излишните за писта неща. Тази година ще се направят и някои нови неща и би трябвало да се слезе с лекота под 1.00.00 (само предполагам де). Подробности имам в блога -
http://tuning-parts.bg/blog/toyota-mr2-time-attack-car
Турбо-то - също има смисъл, но се иска доста по-сериозна подготовка
Като цяло е една от най-евтините и здрави коли за тракдей - имам няколко серии по 15-20 обиколки със сликове, обикновени спирачки и съединител без да има промяна в работата им. В Англия ги карат много, но там имат писти за тях.
...
Публикувано на: 16 Яну 2012 19:45
от rudolf
алекс: всичко става с необходимата подготовка.,а което не става ,става с много инвестиций/докато основния замисъл на инженерите се затрие.
разбирам че колата е едва в началото на модифицирането си,и не може да се иска много от нея, но този резултат до момент би бил постижим и с сивик, пежо 106,саксо,клио,-без тежки модове. вие в момента лекувате и се борите с недостатъка на колата която има пред по горните мъничета,,,а имено 200-300 кила по голяма маса,заради което си мисля че по горните коли имат предимство.,освен предимствата ,че са в всяка морга и имат евтини тунинг части.
дано имам късмета да се засечем на някое каране тази година,че от извстно време само си говоря:)