Страница 2 от 8

Публикувано на: 19 Апр 2011 13:35
от scorpion
BIS написа:В крайна сметка от какво е било това изчукване/изпукване и прихлопване на волана?
Уверихаме, че няма проблем с рейката, както и с преднот оокачване и това изпукване (така да го наречем) било съвсем нормално и в рамките на допустимото, като при загасен автомобил също било нормално да се усеща/чува повече.
В крайна сметка си запазвам правото да я вкарам пак за преглед.
Поздрави !

Публикувано на: 19 Апр 2011 14:03
от BIS
scorpion написа:
BIS написа:В крайна сметка от какво е било това изчукване/изпукване и прихлопване на волана?
Уверихаме, че няма проблем с рейката, както и с преднот оокачване и това изпукване (така да го наречем) било съвсем нормално и в рамките на допустимото, като при загасен автомобил също било нормално да се усеща/чува повече.
В крайна сметка си запазвам правото да я вкарам пак за преглед.
Поздрави !
:thumbsup:

Публикувано на: 19 Апр 2011 16:45
от scorpion
Колеги, и ако някой се интересува ето ви следната информация:

По сервизна поръчка:
проверка на чукане във волана - 60 лв. С ДДС
Оглед ходова част - 30 лева С ДДС
(горната сума не съм заплащал, заради гаранционнот обслужване !)

Ето какво видях на таблото за ТО и по специално за второ ТО (30К);
Цена: 568 лв с ДДС; Смяна на масло, маслен филтър, гарнитура, горивен филтър, въздушен филтър, филтър климатик. Тази сума ме чака в ТМ АУТО СОФИЯ rolleyes.gif

Публикувано на: 19 Апр 2011 16:55
от CuMo
Майко мила. biggrin.gif

За същото обслужване карината се вмества в 100лв rolleyes.gif

Дори одеве пазарих части и аз:

1.Маслен филтър - 8лв
2.Въздушен - 14лв
3.Горивен - 23лв
4.Климатик/купе - 26лв

Масло още не съм взел.

А каква гарнитура ти сменят?

Публикувано на: 19 Апр 2011 17:23
от mitoko
на пробката на картера :thumbsup:

Публикувано на: 19 Апр 2011 17:29
от CuMo
Ей, т'ва си го мисля всеки път и все забравям... мама му стара!

mitoko, мерси! smile.gif

Публикувано на: 19 Апр 2011 17:48
от mafiota
И защо трябва да се сменя тази медна дефтунка, сплесква ли се ?
При мен никога не е сменяна, а и на нито една кла която съм имал до сега не е сменяно.

Публикувано на: 19 Апр 2011 18:19
от max-2
Тя не е медна, а алуминиева с клингерит от двете страни. Преди години бяха нещо като фибростъкло с мекичко уплътнение по уплътнотелните повърхности. С такава дихтунга даже боята на картера под нея ми беше непокътната.

Публикувано на: 19 Апр 2011 19:10
от mirott
Зависи от колата, на повечето е медна... :whistle:

Публикувано на: 19 Апр 2011 21:39
от zi_zi_top
И да не я смениш няма да ти изтече от там маслото. wink.gif
Най-много да ти виси капка масло на пробката на картера. Все пак през 3 смени е препоръчително да се сменява. Аз я сменявам така. :whistle:

Публикувано на: 19 Апр 2011 22:56
от nowyaris
scorpion написа:Колеги, и ако някой се интересува ето ви следната информация:

По сервизна поръчка:
проверка на чукане във волана - 60 лв. С ДДС
Оглед ходова част - 30 лева С ДДС
(горната сума не съм заплащал, заради гаранционнот обслужване !)

Ето какво видях на таблото за ТО и по специално за второ ТО (30К);
Цена: 568 лв с ДДС; Смяна на масло, маслен филтър, гарнитура, горивен филтър, въздушен филтър, филтър климатик. Тази сума ме чака в ТМ АУТО СОФИЯ rolleyes.gif
ТМ АУТО в София са като гладни тапицери-работят с кожа на клиента laugh.gif laugh.gif laugh.gif .Я им таковай майката и си смени всички неща както ти е описал Сиmо.Аз Миналата седмица така направих и с възможно най-качествените консумативи се побрах в 100 лв.за всеки случай смених гарнитурата на пробката/оная другата дума ми звучи педерастски/.

Публикувано на: 19 Апр 2011 23:04
от ceko26
Може да чука от лагерите на тампоните на Макферсона.

Публикувано на: 19 Апр 2011 23:41
от stivi
nowyaris написа:
scorpion написа:Колеги, и ако някой се интересува ето ви следната информация:

По сервизна поръчка:
проверка на чукане във волана - 60 лв. С ДДС
Оглед ходова част - 30 лева С ДДС
(горната сума не съм заплащал, заради гаранционнот обслужване !)

Ето какво видях на таблото за ТО и по специално за второ ТО (30К);
Цена: 568 лв с ДДС; Смяна на масло, маслен филтър, гарнитура, горивен филтър, въздушен филтър, филтър климатик. Тази сума ме чака в ТМ АУТО СОФИЯ rolleyes.gif
ТМ АУТО в София са като гладни тапицери-работят с кожа на клиента laugh.gif laugh.gif laugh.gif .Я им таковай майката и си смени всички неща както ти е описал Сиmо.Аз Миналата седмица така направих и с възможно най-качествените консумативи се побрах в 100 лв.за всеки случай смених гарнитурата на пробката/оная другата дума ми звучи педерастски/.
А какво става с гаранцията ако не иде при главорезите от ТМ ??

Публикувано на: 20 Апр 2011 09:00
от scorpion
И аз съм нан мнение, че независимо от скъпото облсужване, докато автомобила е в гаранция е по-добре да се облсужва в официалния/оторизирания сервиз, защото:

15К (1г)- 320
30К (2г) - 570
35К (3г) - 320
Общо - 1210 лева или за 3 години или около 3 % от цената на автомобила като нов.
В моя случай понеже минавам малко километри вероятността за дефект по време на гаранцията е по-малка, но тези които минават повече, респективно увеличават повече вероятността за дефект биха се възползвали от гаранционното обслужване.

Всеки сам си преценява обаче и поема риска, ако се откаже от гаранционното обслужване.

Публикувано на: 20 Апр 2011 09:51
от nikara
scorpion написа:Записах час за утре сутрни в ТМ София-Запад. Не съм ходил никога там. Надявам се да могат да направят бързо диагностика на проблема. При всички положения, ако следва да се ремонтира нещо ще е след празниците.
Някой има впечатления от ТМ София Запад !?!
Както и да е утре се надявам да мога да напиша какво е констаирано и какъв е проблема.

Приятен ден !
Лятото там ми откраднаха диск с музика.