Страница 2 от 3
Публикувано на: 26 Юли 2006 22:14
от El Camino
Вярваш ли, че постоянно се налага да влизам в режима?
Дали изпреварване на ТИР на магистралата, което е рязко, щото е натоварено - често тия 60км дет ги карам са задръстване или на излизане от детелините на магистралата или на половината ринг (околовръстно) дет е в ремонт и са две платна дет се чупят успоредено и са по тънки от 2 метра...
Ляв и десен след тва си е самоубийство, ако не се внимава.
Нема да му свикна, ама ще гледам да ги изтъркам бързо. Па темата да не стане толкова песимистично отчаяна може да пишем в нея, кои НОВИ гуми НЕ СТАВАТ.
Почваме със Тойо Проксис 185/64/14.
Публикувано на: 26 Юли 2006 22:52
от slowtraveler
ЕЕЕеее, направо ми уби детските мечти
Скоро карах една мазда 6 със Toyo Proxes T1R - добре се държеше.
И като свърша GoodYear-а смятах да мина на Тойо, щото не беше толкова еластичен..
Публикувано на: 27 Юли 2006 01:30
от max-2
Май е най-добре 4овек да даде пове4ко пара за Бриджстоун, Мишелин или Йокохама(не съм карал с последните, но съм 4ел, 4е са добри)
El Camino, имаш Л.С.
Публикувано на: 27 Юли 2006 09:00
от cj
slowtraveler написа:дори да я караш така ще видиш, че въпреки първоначалната мудност, след 'опъването на ластика' (здраво натоварване на гумата) гумата стига до едно положение, след което не мърда. С забавянето на реакцията се свиква - наистина се променя стила на каране. Предполагам след една седмица въобще няма да ти прави впечатление.
Моите наблюдения са същите, с тази разлика, че продължваше да ми прави впечатление докато не ги смених. Между другото тези гуми издържаха най-малко от всички, с които съм карал до момента - 22000 км.
Публикувано на: 28 Сеп 2006 22:41
от El Camino
Te тва са гуметата. Както се вижда от 185 см ширина едва ли има и 90, дето да стъпват на пътя. Да не говорим, че профила като нови беше към сантиметър

. Ся ще сменям амортисьори, последен шанс, ако не е от тва ги правя зимни тия. Ша катери кат багер по алпите с тях

Публикувано на: 29 Сеп 2006 17:12
от nickolov
El Camino сигурно си прави някакъв майтап с нас
Първо не бих си чупил Toyo за такива скорости - никога.
Второ - 3.0 за 4 пътника е абсурдно за 185/65/14 - най-много 2.4
Майтапиш се нали
Публикувано на: 29 Сеп 2006 17:52
от ugabuga
az imah toyo-ta (spectrum mislia) i biaha strahotni gumi.
Публикувано на: 29 Сеп 2006 19:48
от El Camino
nickolov написа:El Camino сигурно си прави някакъв майтап с нас
Първо не бих си чупил Toyo за такива скорости - никога.
Второ - 3.0 за 4 пътника е абсурдно за 185/65/14 - най-много 2.4
Майтапиш се нали
Absurdno? Koe teji poweche - kilogram pamuk ili kilogram jelqzo?
Skorosten index 240 e skorosten index 240.
Публикувано на: 29 Сеп 2006 20:46
от punkara
abe El Caminski, slozi gi na 2.2 atmosferi, i nyama veche da imash problemi!
Obeshtavam ti!

Публикувано на: 29 Сеп 2006 21:21
от El Camino
punkara написа:abe El Caminski, slozi gi na 2.2 atmosferi, i nyama veche da imash problemi!
Obeshtavam ti!

Punky, te na 2 atmosferi se klateha ujasno mnogo. Sega na 3 gore dolu dobi nqkakwa stabilnost, no wse oshte wnimawam.
Problema ne e w gripa! Naprotiw - grip ima, ta mychi spirachkite! Problema e, che se klati kato patka.
Kato smenq amortisiorite shte pisha otnowo

.
Публикувано на: 29 Сеп 2006 21:35
от V35GTR
Tia gumi kak se vodiat? All season? Zimni? kakuv e tozi compound tolkova mek che chak se nosi kolata pri 3 amtosferi???
BTW pravil li si allignment na koleata sus novite gumi, zashtotot pri mene sus letni taka se chuvstvashe kolata s nad 200 kmh!
Публикувано на: 29 Сеп 2006 21:47
от El Camino
V35GTR написа:Tia gumi kak se vodiat? All season? Zimni? kakuv e tozi compound tolkova mek che chak se nosi kolata pri 3 amtosferi???
BTW pravil li si allignment na koleata sus novite gumi, zashtotot pri mene sus letni taka se chuvstvashe kolata s nad 200 kmh!
Letni, proxies nekwi

. Ne sym q allignwal, shtoto s drugi gumi ne se dyrji taka. Dori sys zimnite 175/14 e super stabilna pri spirane.
Публикувано на: 03 Окт 2006 16:06
от nickolov
Ето малко подробни тестове на летни гуми, в които е видно Toyo къде се намира сред конкуренцията.
http://www.autobam.ru/language/?page&id=44
Колеги четете преди да купувате!
Публикувано на: 03 Окт 2006 16:12
от El Camino
Oswen na ruski ima dosta statii na eng. kakto i nemski, deto sme procheli predi towa. Edinstwenoto sigurno neshto w tqh e, che nqma 2 w koito rezultatite da si sywpadat!
A Toyo sa principno izwestni na AE86 scenata.
Публикувано на: 03 Окт 2006 16:45
от NIK_4E
Избирам си гуми по това колко е твърд страничния борд колкото борда е по-твърд вози по-твърдо но се люлее много по малко ако пък на човек му трябва возия е добре да вземе гуми с колкото се може по-мека странична зона , разликата в поведението с твърд и мек борд се усеща веднага
PS. Просто хващаш борда и пробваш да го обърнеш навън