Страница 2 от 2
Публикувано на: 09 Апр 2011 20:18
от PESHO OT MARS
Кихалките честно казано не могат да компенсират липсата на "здравина" на колектора. Те са гадни сами по себе си защото в зависимост от начина за измерване на въздуха са потенциален източник на проблеми. Да можи и да отърват колектора но за мен не са опция.
А относно ГИ-то, разликата е че при него газ има само в един относително малък участък на колектора (разбира се в зависимост от монтажа и кадърноста на газаджията) между щуцера на дюзата и клапана.Пак може да припука но почти няма газ за да направи поразия. При обикновенната целия колектор е пълен с газ и енергията на "кабума" е сериозна. Имал съм Ауди 5000 с мех.инжекцион и се бях вкарал в многосерийна високобюджетна сапунка заради гърмежи и калпави ремонти.
Публикувано на: 09 Апр 2011 22:54
от Bass_Man
mafiota написа:.............
За калпаните и LPG при VVT и аз съм чувал неблагоприятни неща
Всички са чували ама тия дето са ги виждали явно веднага след това умират защото живи свидетели няма . И пак да си кажа любимия ми случай на брат ми с ладата . Та на него му прегоряха 2 клапана на бензин ! И ся ко праиме ? Спираме бензина защото гори клапани ? Не просто сменяваме майстора !
Публикувано на: 10 Апр 2011 20:13
от Petar
Колега мотора е 1.6 4а-фе и този разход от 5.8/100 е много ясно чее езвънградско
Публикувано на: 10 Апр 2011 20:48
от mafiota
Ето една примерна графика за разхода на карината, която дават руснаците. И междо другото си е много вярна !

Публикувано на: 10 Апр 2011 23:52
от jim_beam
@mafiot
браво!направо не е за вярване,бензинова кола с такъв разход.
можеш ли да откриеш втората графика за моя рав?

Публикувано на: 11 Апр 2011 01:21
от Bass_Man
С тази аеродинамика най-вероятно оптималната скорост за РАВ-ката ще е под 90км/ч.
Иначе по простата логика дизела би трябвало да даде около 4л/100км при подобни условия .
Аз лично съм правил под 4л/100км с дизел но скоростта беше между 40км/ч-80км/ч .
Публикувано на: 11 Апр 2011 08:32
от slowtraveler
Отбележете, че графиката ще е подобна за всеки автомобил, но това не значи, че на 60км/ч автомобила е по-неикономичен отколкото при движение с 90км/ч....
Причината е проста: при смесен режим (градско/извънградско) правя средна скорост 40-45км/ч, но тази средна скорост е постигната с много спирания (загуба на енергия) и ускорявания. Ако в града направя средна скорост 30км/ч то разхода ми ще е около 10л/100км не заради друго, а заради многото работа на място..
Докато ако карам с 90км/ч извънградско (за да постигна такава средна скорост) то въпреки че разхода е по-висок, но цялата енергия на горивото отива само за покриване на загубите от съпротивление/триене, и нямам загуби за греене на дисковете и спирачките...
Ако извънградско карам с 40-50км/ч на 6-та извънградско, средния ми разход ще е под този с 90км/ч.
Публикувано на: 11 Апр 2011 17:29
от mafiota
Със сигурност са вярни графиките, защото тзи руснак къде ги е правил е болен на темата карина.

biggrin.gif biggrin.gif
Re: Авенсис 1 "+ -"
Публикувано на: 01 Дек 2015 11:26
от SAMOOEL
Здравейте колеги.
Моето скромно мнение за Авенсис 1 (след 8 години и малко повече от 90 х. км. из милата Родина) е, че плюсовете са много повече от минусите. Говоря за бензинов автомобил със стария двигател (4А-FE), а не за VVT-i (нямам преки наблюдения). Авенсис 1 е кола със много здраво и стабилно окачване, возията е мека и комфортна. Разхода на гориво е доста добър за такава голяма кола. Сложих газов инжекцион преди 25 х. км. и мога само да кажа, че съжелявам, че не съм го сложил веднага след покупката . . . Въпреки, че карам доста малко километри за година - определено си заслужава (мое мнение).
От Авенсис 1 не може да се очаква да е кола със спортен дух, но и предназначението й не е такова. От тази кола можете да очаквате да придвижвате Вас и семейството Ви безпроблемно, комфортно и с ниски експлоатационни разходи. Мнението ми е за автомобила, който купих преди доооста . . . дооооста време и който беше в много добро състояние. Не знам обаче сега ако човек си купи толкова стара кола в какво състояние ще е и какво може да очаква новия й собственик . . .?!?!?
Като цяло Авенсис-а е изработен доста качествено - вътре материалите на 17 годишен автомобил изглеждат много по-добре отколкото на по-съвременните пластмасарки (т.нар. еднодневки), тапицерията на седалките е от материал, който не се захабява, протрива и къса с времето, таблото е солидно и качествено - не съм виждал Авенсис 1 със спукано или скърцащо табло.
Е, разбира се всичко зависи от това кой и как е поддържал колата . . . Без да обиждам притежателите на други марки автомобили, но Авенсис не си купува човек, който е безхаберен към колата си, към себе си и към околните . . . .
Грижете се за автомобила си (не му робувайте) и той ще Ви се отплати подобаващо с времето!
Много безаварийни километри на всички колеги!!!
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Публикувано на: 03 Фев 2016 10:55
от Petar
SAMOOEL написа:Здравейте колеги.
И аз съм на същото мнение с изключение на пластмасата на таблото по
-точно към предното стъкло /обдухването на предното стъкло/.
Тази пластмаса е много некачествена бързо се пука и решетката на въздуховодите се руши от топлината.
Всичко друго си е на ниво
.
Съвет за покупка на Авенсис Т22 2.0 дизел
Публикувано на: 31 Мар 2016 08:59
от dimitrov_m
Здравейте,колеги моля ви за съвет,тъй като след изчетените теми съм леко раздвоен.Въпросът ми е за Тойота Авенсис т 22 комби,насочил съм се към дизеловия двигател 2.0 110 к.с.,(от какви "болежки" страдат масово и на кое,освен състоянието на двигателя да обърна внимание при огледа?) и то към конкретен автомобил,бихте ли хвърлили едно око на тази обява:
http://www.cars.bg/c1560140
Благодаря предварително
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Публикувано на: 19 Май 2016 15:08
от dodoss
Здравейте,
кандидат колега съм в този форум. Харесах си една Toyota Avensis 1.6 110 к.с, 4A-FE мотор, 1999 година, комби.
Капарирах я дори от частно лице в Пловдив. Но има няколко неща, които ме притесняват и реших да ви попитам тук докато изчаквам да станат документите за прехвърлянето преди да я взема.
1. При движение на скорост при отпускане педала на газта се чува странен шум в двигателният отсег - отпред в дясно. Шума е наподобяваш виене или бучене като при неизправно гърне. Това се случва единствено при отпускане на газта (ако натисна съединителя - всичко изчезва при отпусната газ) - при подаване на газ - няма такъв шум. Майстор на продавача каза, че това било от тампоните на двигателя, които били рециклирани, а не оригинални. Рециклирали ги някъде в Пловдид - каза мястото но не го запомних. Въпроса ми е: възможно ли е причината да бъде тази или има нещо по-сериозно, което да излезе след това - съединител, скоростна кутия или нещо друго?
2. Газовата уредба е италианска REG и забелязах, че на празен ход при почти загрял двигател (около 90%) има постоянно колебание на оборотите - не много но се усеща в купето. Някой знае ли дали имат някъде по сервизите софтуер за тази марка, защото по-думите на "майстора" трябвало да се закачи и да се оправят през компютър.
3. търся си предна горна броня (черната) - съвет от къде да я взема - нова или може да се намери от някъде втора употреба? Гледам по сайтовете е около 120 лв само горната част:
http://store.emk-33.com/product/413942/ ... -1997.html
Ще се радвам да споделите мнения за проблемите, които наблюдавам и ако не са толкова страшни и могат да се оправят - ще ставам собственик на тази кола.
Благодаря Ви!