Страница 2 от 3
Публикувано на: 05 Апр 2011 15:40
от mitoko
CVT e най добрата кутия в момента като концепция, принципно на субару за много добри

Публикувано на: 05 Апр 2011 15:43
от Raya
Десс, ето защо не са ти направили голяма отстъпка, при вас Равките се пазаруват като топъл хляб...........то какво друго да се очаква с известните Варненските дупки laugh.gif
Публикувано на: 05 Апр 2011 16:14
от slowtraveler
Хм... На ярето давах ток, ама Десс помисли ли като падне акумулатора на 'жипката откъде ще търсиш ток

laugh.gif
Публикувано на: 05 Апр 2011 16:38
от Владислав
Абе,
Slow ти виждал ли си TOYOTA да не запали?

Публикувано на: 05 Апр 2011 16:44
от desSs
slowtraveler написа:Хм... На ярето давах ток, ама Десс помисли ли като падне акумулатора на 'жипката откъде ще търсиш ток

laugh.gif
е нали ти казах, че вече аз ще ти давам ток laugh.gif
Владислав - виждал е laugh.gif
Публикувано на: 05 Апр 2011 16:50
от Владислав
biggrin.gif Странно-в рекламата се твърди,че такива не съществуват...Сигурно причината не е в автомобила (я извънземни,я някакво магнитно поле)...Или не е била истинска TOYOTA,а някакво менте...
Публикувано на: 05 Апр 2011 20:41
от zi_zi_top
От написаното разбирам, че не Тойотата е била проблем, а акумулаторът и. След като е получила достатъчно ток е запалила.
Тойота не произвежда акумулатори (за съжаление

).
Публикувано на: 05 Апр 2011 20:55
от desSs
проблема всъщност беше в батерията на дистанционното. сутринта не можах да запаля със старт-бутона, обаче явно е останала на контакт, и така е заминал и акумулатора, та следобед като се върнах с нова батерия пак не ми се получи

но жорето като даде малко ток и всичко се оправи

Публикувано на: 05 Апр 2011 21:24
от Kiki
desSs написа:Executive /чисто черното не ми хареса/
И добре не ти е харесало " това чисто черно", защото, ако искаш да ти е хубава колата задължително трябва да я полираш поне два пъти годишно.

Честито и със здраве да си я караш.

Публикувано на: 05 Апр 2011 21:34
от zi_zi_top
На мен напоследък ми е "легнал на сърцето" Авенсиса на Скорпион, но времето ще покаже! laugh.gif
Лично аз предпочитам комфорта на големия автомобил. Джипките ми създават чувство на нестабилност в завоите и определено трябва да си пренастройвам шофьорските навици, когато управлявам SUV. Още повече стилът ми на живот не предполага нужда от "4х4 преживяване".
Все пак всеки сам решава. Пък и от друга страна не си купуваш кола за цял живот...

Публикувано на: 05 Апр 2011 22:21
от nowyaris
Вие сте болни.
Публикувано на: 05 Апр 2011 22:23
от miLen4o
nowyaris написа:Вие сте болни.
Не,бъркаш се ,те са СПАМЕРИ biggrin.gif
Публикувано на: 06 Апр 2011 16:31
от scorpion
zi_zi_top написа: На мен напоследък ми е "легнал на сърцето" Авенсиса на Скорпион, но времето ще покаже! laugh.gif
Лично аз предпочитам комфорта на големия автомобил. Джипките ми създават чувство на нестабилност в завоите и определено трябва да си пренастройвам шофьорските навици, когато управлявам SUV. Още повече стилът ми на живот не предполага нужда от "4х4 преживяване".
Все пак всеки сам решава. Пък и от друга страна не си купуваш кола за цял живот...

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ами освен да те поканя като ходя живот и здраве в края на май за 2-то сервизно обслужване да я огледаш biggrin.gif Така и така ще се заинтересувам каква цена биха ми дали от ТМ ...

Публикувано на: 07 Апр 2011 22:42
от lakov
каквато и да избереш, гледай да я има в наличност ! аз поръчах през м .02. една рав-ка /с две деца съм, отзад ми се видя достатъчно/ и още не е доставена ! заради трагедията в Япония заводите не работят - не се знае кога ще възобновят производство и доставки ... вече ми се " изчака чакането" и ми минава мерака, но ще потрая още малко...на японците не им е до коли точно сега... нека не ти шикалкавят от ТМ за доставката - в сайта на ТМС /японския/ ясно пише, че не са възобновили производство.
Публикувано на: 08 Апр 2011 05:23
от Akima
jim_beam написа:MiNDHAQR написа:...За CVT чета все хубави работи, но и много лоши, като одраскване на самите конуси в механизма след време и че подмяната не е никак евтина. Доколкото четох, Ауди се отказвали от CVT след близо 10 години приложение ...
не намесвай ауди тук,те степенните им автоматици са консуматив,камо ли CVT.
дай някакво инфо за недостатъците на този автоматик,че ми стана интересно.доколкото ми е известно степенните автоматици са по-подходящи за теглене на тежки ремаркета от cvt,но защо не разбрах.имаше нещо с въртящия момент май.
http://ecomodder.com/forum/showthread.php/cvt-disadvantages-6293.html написа:CVT Disadvantages
- CVTs operate smoothly and efficiently, without spending energy to jerk the car during a shift. This can give a perception of low power, because many drivers expect a jerk when they begin to move the vehicle. However, the expected jerk of a non-CVT can be emulated by CVT control software, thus eliminating this marketing problem.
-Since the CVT keeps the engine turning at constant RPM over a wide range of vehicle speeds, pressing on the accelerator pedal will make the car move faster but doesn't change the sound coming from the engine as much as a conventional automatic transmission gear-shift. This confuses some drivers and, again, leads to an impression of a lack of power. This can be considered a disadvantage if the driver desires to hear the engine change tone.
-CVT torque-handling capability is limited by the strength of their transmission medium (usually a belt or chain), and by their ability to withstand friction wear between torque source and transmission medium (in friction-driven CVTs). CVTs in production prior to 2005 are predominantly belt- or chain-driven and therefore typically limited to low-powered cars and other light-duty applications.
Units using advanced lubricants, however, have been proven to support any amount of torque in production vehicles, including that used for buses, heavy trucks, and earth-moving equipment.
По въпрос-а смяна на верига на по-новите CVT-а/ако въобще са с верига,а не магнитни,хидростатични и т.н./ ще направиш,когато смениш и верига на VVT-i двигател - аз не мога да разбера колко века искат някой хора да карат една кола?!
По повод това,че с помощта на лубриканти са постигнали напредък и могат да правят такива кутии и за камиони и багери не знам какво да кажа освен,че с
Мечо май ще станем дилъри на Хадо за CVT-а. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
@Dess
Честито за Рав-а - чакаме да се похвалиш като дойде.Сега в КАТ Варна вървят номера от типа B 5XXX РР така че ще се оглеждам за ново чернеещо Равче и да знаеш 5678 вече е на муцунката на една Селика.
@mitoko
Който е карал Lineartronic си знае!
За незапознатите с кутията на Субару -
[YouTube]Subaru Lineartronic
@scorpion
Аз съм ти казал,че вземам Schwacke и по цена и от там плащам без да се пазаря - демек купувам я като руснак без да я гледам,а ако взема Кики да огледа боята и не намери забележки черпя здраво.Спира ме само това,че е дизел - да беше взел един бензин да те отърва от него 100 пъти до сега.Не съм чувал за друг човек като теб - да ходи на работа пеш през зимата,за да не си цапа колата!
