ScanTool (тестер) със такава букса има във всеки дилърски сервиз на тойота, само дет не виждам как това ще помогне за проблема с компресията?
Моята кола е с такъв двигател, и повярвай ми всеки компромисъс със частите излиза солено...
Но при добра поддръжка - двигателя си кара като при мен 500000+ км без особени грижи и без нужди от "основни" или "полвинчати" ремонти... т.е. 300лв които си спестил от семерингите, сега ще се наложи да ги дадеш пак + още отгоре най-вероятно

3S-GE е добър и надежден двигател, стига да се грижиш за него както трябва. А проблема с пушенето и боботенето идва най-вероятно от недобре зацепен ремък или делко (което само по себе си е доста претенциозно съшо)... тфа е, бегай в най-близкия СЕРВИЗ на ТОЙОТА, за да си нямаш проблеми за в бъдеще, и успех
