Страница 2 от 2
Публикувано на: 25 Юни 2011 19:55
от nowyaris
drishko написа:Нито Форд, нито БМВ, нито VW или Тойота произвеждат масла, но продават такива под тяхно име. Нищо не пречи да се вземе масло със същите характеристики, на която и да е марка - стига да се знае произхода.
И как да му разбере човек произхода? То от портала на ПристаОйл си го взимаме и пак не знаем какво има в тубето,че от другаде....... . Всичко си е късмет-от маслата до жената.Иначе аз от Амсойл съм си доволен.
Публикувано на: 25 Юни 2011 22:34
от kiks
Мерцедес в Бургас работят с наливно Тексако, което може би е Приста, при положение, че има доста по реномирани марки, за кола която струва примерно над 10 000 Е. Положението при Тойота е същото както забелязвам. Оригинален въздушен филтър е 50 лв., а при желание за неоригинален Алко - 15 лв., при положение, че Ман може да се намери за 25 лв. с отсъпка от 20%. Продава се това при което има най-голям марж печалба, без да се гледа качеството.
Публикувано на: 26 Юни 2011 11:28
от nowyaris
kiks написа:Мерцедес в Бургас работят с наливно Тексако, което може би е Приста, при положение, че има доста по реномирани марки, за кола която струва примерно над 10 000 Е. Положението при Тойота е същото както забелязвам. Оригинален въздушен филтър е 50 лв., а при желание за неоригинален Алко - 15 лв., при положение, че Ман може да се намери за 25 лв. с отсъпка от 20%. Продава се това при което има най-голям марж печалба, без да се гледа качеството.
Абсолютно си прав,колега.Годините са гладни и всеки гледа да закърпи положението за момента-после майната му.Подкарах бусовете с MANNOL 10W-40 EXTRA DIEZEL за 6,20 лв/л. след като прочетох хиляда мнения по форумите,че е пълен боклук.Еми и на двата вече по 20 хил км.приблизително-по ми са тихи моторите отколкото с други марки.А за парите няма какво да говорим.Явно всичко е реклама,не е проблема в марката,а в цената която ни искат за техническото обслужване.При дилърите работят с кожа на клиента-това не подлежи на коментар.
Публикувано на: 26 Юни 2011 11:30
от mitoko
тихите мотори не доказват че маслото е хубаво
Публикувано на: 27 Юни 2011 06:26
от nowyaris
mitoko написа:тихите мотори не доказват че маслото е хубаво
Високите цени при дилърите също.
Публикувано на: 27 Юни 2011 12:34
от kiks
nowyaris написа:kiks написа:Мерцедес в Бургас работят с наливно Тексако, което може би е Приста, при положение, че има доста по реномирани марки, за кола която струва примерно над 10 000 Е. Положението при Тойота е същото както забелязвам. Оригинален въздушен филтър е 50 лв., а при желание за неоригинален Алко - 15 лв., при положение, че Ман може да се намери за 25 лв. с отсъпка от 20%. Продава се това при което има най-голям марж печалба, без да се гледа качеството.
Абсолютно си прав,колега.Годините са гладни и всеки гледа да закърпи положението за момента-после майната му.Подкарах бусовете с MANNOL 10W-40 EXTRA DIEZEL за 6,20 лв/л. след като прочетох хиляда мнения по форумите,че е пълен боклук.Еми и на двата вече по 20 хил км.приблизително-по ми са тихи моторите отколкото с други марки.А за парите няма какво да говорим.Явно всичко е реклама,не е проблема в марката,а в цената която ни искат за техническото обслужване.При дилърите работят с кожа на клиента-това не подлежи на коментар.
За бусове ти препоръчвам ARAL Turboral, като си избираш дали е за long life service или масло за DPF филтър или не!
Публикувано на: 27 Юни 2011 13:24
от mitoko
nowyaris написа:mitoko написа:тихите мотори не доказват че маслото е хубаво
Високите цени при дилърите също.
ams oil

Публикувано на: 27 Юни 2011 22:37
от nowyaris
mitoko написа:nowyaris написа:mitoko написа:тихите мотори не доказват че маслото е хубаво
Високите цени при дилърите също.
ams oil

Този път съм възхитен от мнението Ви,колега.

Публикувано на: 27 Юни 2011 22:40
от nowyaris
kiks написа:nowyaris написа:kiks написа:Мерцедес в Бургас работят с наливно Тексако, което може би е Приста, при положение, че има доста по реномирани марки, за кола която струва примерно над 10 000 Е. Положението при Тойота е същото както забелязвам. Оригинален въздушен филтър е 50 лв., а при желание за неоригинален Алко - 15 лв., при положение, че Ман може да се намери за 25 лв. с отсъпка от 20%. Продава се това при което има най-голям марж печалба, без да се гледа качеството.
Абсолютно си прав,колега.Годините са гладни и всеки гледа да закърпи положението за момента-после майната му.Подкарах бусовете с MANNOL 10W-40 EXTRA DIEZEL за 6,20 лв/л. след като прочетох хиляда мнения по форумите,че е пълен боклук.Еми и на двата вече по 20 хил км.приблизително-по ми са тихи моторите отколкото с други марки.А за парите няма какво да говорим.Явно всичко е реклама,не е проблема в марката,а в цената която ни искат за техническото обслужване.При дилърите работят с кожа на клиента-това не подлежи на коментар.
За бусове ти препоръчвам ARAL Turboral, като си избираш дали е за long life service или масло за DPF филтър или не!
Мойте са дърти кошници-не са заслужили такова.Ама обещавам да разпитам и да обобщя информацията за този ARAL.Благодаря за инфото.
Re: ALCO?
Публикувано на: 28 Юни 2011 16:17
от kiks
TATI написа:kiks написа:Това АЛКО знае ли някой къде е правено? На кутиите им нищо не пише, нито страна производител, нито фирма вносител, само Made in EU? Цените им доста по-ниски от Mann / Mahle
Бай Гугле знае сичко. Избери си където ти е кеф:
http://www.alcofilters.com/contact_en.aspx
Избрах си Кипър!