Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Апр 2011 09:19
от Климент
max-2 написа:Климент, значи при теб са били без метална част семери
нгите, така ли?
Нямаха метална част ,бяха от тефлон (пластмаса). Под тефлона може да е имало метал .Бяха доста твърди.

Публикувано на: 05 Юли 2011 21:08
от max-2
Обещах да докладвам за ремонта, на който му се чете да заповяда. Лагерът вече е сменен. За избиването на стария и набиването на новия използвах винтова преса-самоделка. При избиване на лагера му помогнах да тръгне с чука, не и стигна силицата на 14 мм. шпилка. Оригиналната бяла грес на новия лагер НСК я измих с газ, подсуших със сгъстен въздух, след това гресирах с искрящо зелена водоустойчива грес за лагери с ЕП свойства. Намазах и новите семеринги с нея. Не бива да се прекалява с греста, трябва да остане и свободен обем за разширение.
Стария лагер имаше малко смазка, на главината имаше леки следи от превъртане на вътрешната чашка, не от този лагер(Nachi), но размерът и беше в норма. Семерингите бяха работили почти на сухо, но не бяха зле и не бяха пропуснали вода. Тъй-като имах нови ги смених. Семерингите са много добри - имат по три уплътнителни ръба.
За мен причината да си отиде лагерът е недостатъчно смазка, т.е. небрежен механик при предишната смяна и/или недостатъчно стегната гайка на карето, защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред. След обилно намазване на шлиците на карето с медна грес и стягане на гайката с точния момент пукането изчезна. :thumbsup:

Публикувано на: 07 Юли 2011 14:28
от desotodorov
miLen4o написа:E ,че то реалните може да са повече biggrin.gif
Сменял съм преден ляв.Но не помня как точно.Помагах на баща ми докато го сменяше tongue.gif
Иначе преден ляв СКФ 140 лв.И ако имаш АБС гледай как сглобяваш после ,че иначе може да си свети постоянно на таблото АБС-а!
Голема грешка е да си купиш лагер СКФ за японска кола :)
Перфектен лагер NSK + комплекта семеринги струва 70лв... така е заради различните стандарти масово произвеждани лагери в Европа и Япония...щото на СКФ лагери по другия стандарт са дребни серии съответно цените им са високи...освен това и трудно се намират...аз също смених предните лагери с NSK 60к км вече не са мръднали...преди това търсих SKF - същото каквото си написал към 140-150лв бройката при това трябваше да чакам 2 месеца да дойдат при това без семерингите...и те така те :)

Лагер на предна лява главина на Карина Е

Публикувано на: 02 Сеп 2016 09:09
от clownposs
Здравей колега max-2

Това което описваш:

"защото имаше едно изпукване в шлиците при качване на бордюр назад и при следващото потегляне напред."

го има и при мен при потегляне на 1ва малко по рязко (припукване) от дясно, като съм на волана. Обаче при мен ми загрява допълнително и джантата доста почвече от колкото от ляво. Смених апарат, дискове и продължава. Та след като изчетох темата се зачудих дали няма луфт в лагера или просто главината е крива? Ако си обърнал внимание, при теб имаше ли значително греене на джантата от страната на луфта? Мерси

Лагер на предна лява главина на Карина Е

Публикувано на: 02 Сеп 2016 21:20
от max-2
Не е имало загряване.