Страница 2 от 2
Публикувано на: 19 Мар 2011 10:19
от CuMo
Снимай едно клипче на празен ход - снимай оборотомера, снимай и двигателния отсек така че да се виждат пистовите ремъци. Докато си в колата снимайки оборотомера включи фаровете, и вентилатора на купето да духат. При мен при загряла и такъв товар минава над 800 оборота някъде и не тресе.
Така ще сме сигурни, че ти работи окей.
А иначе значи, че бай японец така прецизно го е сметнал, че няма накъде повече. biggrin.gif
Публикувано на: 19 Мар 2011 10:52
от Mirkovi4
CuMo написа:Снимай едно клипче на празен ход - снимай оборотомера, снимай и двигателния отсек така че да се виждат пистовите ремъци. Докато си в колата снимайки оборотомера включи фаровете, и вентилатора на купето да духат. При мен при загряла и такъв товар минава над 800 оборота някъде и не тресе.
Така ще сме сигурни, че ти работи окей.
А иначе значи, че бай японец така прецизно го е сметнал, че няма накъде повече. biggrin.gif
Пропуснах да напиша, че докато слагах акумулатора (първо минуса, после плюса) и едната от жиците за ксенона даде накъсо и се появи малка искра, след което едината крушка не ми свети на къси и дълги, другата е ОК. Не е оставало време да разгадая дали е изгоряла крушката, дали проблемът е в изгорял бушон (ако има такъв към ксенона), или някой баласт направо е за смяна. Та всичко това го пиша, че като включа фаровете за къси/дълги се чува едно по-различно щракане, от което си мисля, че може би някъде или прехвърчат още искри, или е нещо друго, но ме е страх да паля светлините, че да не се подпалят кабелите (чувал съм, че ксенона вдига напрежението до 20 000 волта).