Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Мар 2011 00:20
от Dizzle
мехаННика написа:Ами добре Dizzle,да чуем твоя тойотски съвет тогава...
съвети нямам- имам препоръки. да дава акъл,който знае нещо по проблема и може да помогне. има и такива хора тук

Публикувано на: 03 Мар 2011 00:28
от mirott
Bass_Man написа:Така де ! Според теб превърта загасения двигател нали така ? Демек няма компресия ( миротт да каже защо :) ) ? А аз те питам сигурен ли си , че двигателя не си държи компресия , а не ти изпуска съединителя и за това да се движи колата !
Няма компресия,щото му е паднала степента на сгъстяване biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ... брей,аз съм могъл да пускам цитати като хората biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif.Малко вероятно е да е съединител,аз залагам на клапани-от тях пада компресията,а степента на сгъстяване-басчо да каже за нея... :whistle:

Публикувано на: 03 Мар 2011 02:02
от Uncle Dido
radoslav, колата гори ли ти масло? Дори да е минимално количество, лесно можеш а го провериш, като бръкнеш с пръст в тръбата на задното гърне. После разтрий пръсти - ако чернилката пада на прах и не е омазнена - значи не гори.....много. smile.gif

Пушекът отзад синее ли?

Публикувано на: 03 Мар 2011 02:23
от rudolf
мехаННика написа:Ами добре Dizzle,да чуем твоя тойотски съвет тогава...
камък или тухла под гумата:)

самата диагностична процедура с наклонената улица според мен е булшит.

Публикувано на: 03 Мар 2011 05:27
от Bass_Man
mirott написа: Няма компресия,щото му е паднала степента на сгъстяване biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ... брей,аз съм могъл да пускам цитати като хората biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif.Малко вероятно е да е съединител,аз залагам на клапани-от тях пада компресията,а степента на сгъстяване-басчо да каже за нея... :whistle:
Сега си се научил да цитираш по натам ще се научиш и за степента няма страшно няма да те насилваме biggrin.gif !

Публикувано на: 03 Мар 2011 09:24
от scorpion
Dizzle написа:
мехаННика написа:Ремонтирай си ръчната спирачка и я ползвай.Тя е точно затова.Не може да очакваш че компресията на един цилиндър ще задържи тоя икарус по наклон.
тея съвети ги дават за москвичите. човека иска да оправи проблема,не да не го вижда
Да бе да, москвичите. То ако беше така всички московци да са били по деретата по татово време biggrin.gif Как обиди съветската Тойота biggrin.gif

Ако се съмнявам в съединител ... бих я подпрял с предните колела до по-височък бордюр и ще си покаже ... ако е ОК тогава ... ами ще я обърна обратно на наклона; включена задна скорост с изключен двигател ако се "сурка" надолу ... rolleyes.gi

Публикувано на: 03 Мар 2011 11:50
от mafiota
Според мен е нормално при голям наклон на първа да си "отпуска" по малко. И при мен е така, а колата ми скоро направи 200 000. А според моите наблюдения и други хора имат такъв проблем - ако може да се нарече проблем (дори и тук в форума). В руските форуми също споделят за подобно държание на колите.
Според мен всичко си е нормално, карай и не обръшай внимание, а и све пак кораба ти не е на малко години. За всеки случай дърпай ръчага в баирите.

Публикувано на: 03 Мар 2011 15:54
от mirott
Тва с цитата без да искам ми се получи biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif !Ама научих, че ако има човека проблем с клапаните ще му падне степента на сгъстяване,нали така,басчо?!Примерно не е вече 10,5:1 а 8,5:1,нали?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 08 Мар 2011 16:51
от radoslav
Измерих компресията, 11.5 на всички цилиндри. :thumbsup:
Май ще си натегна ръчната и ще я ползвам по-често.