За проблема с маслото на VVT-i

naskos
Мнения: 4
Регистриран на: 14 Юли 2006 09:36

Мнение от naskos » 21 Юли 2006 19:31

Задължително ли е при смяна на буталата при 1.8 VVT-i да се сменя щеката на маслото , защото в сервиз-частен ми казаха че нивото на маслото не се променя. Нали новите бутала се различават от предишните-2001 г. Възможно ли е да ме лъжат , че са сменени , и какви са старите-като размери , нещо хич ме няма по двигателите , ако някой може пак да ме светне - благодаря. :help:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 21 Юли 2006 19:58

За 1.8 не съм 100% сигурен, но проблема бил същия като при 1.6 VVT-I.
На мен ми смениха изброените неща (за буталата и аз не съм сигурен дали са ги сменили реално, но казаха че ги сменят, а и го написаха в сервизната книжка)
Няма как да разбереш истината ако не им висиш на главата докато ти затворят двигателя, което не винаги е осъществимо.
По обяснения от сервиза: буталата са същия размер(ами то няма как да е иначе), но били с допълнителни маслени отвори за по-добро маслено охлаждане на буталото.
Щеката със сигурност при мен (1.6) я смениха (новата беше маркирана с боя) и маслото трябва да е с около 0.5 л повече.
Още не съм сменял масло от тогава за да проверя със собствените си очи колко масло ще налеят.
За 5000км след ремонта колата е без никакъв проблем (маслото все още е бистро без никаква промяна на нивото). А експлоатацията (и разработването де)беше сериозна - жалих я само първите 250км до Велико Търново, а после ГАЗ!!! :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта