Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Мар 2011 21:54
от optimise_13
kokojambo2 написа:Аз докато карах на метан ми гореше 10лв/100км градско и около 5.5-6лв/100км извънграда с обикновенна метанова уредба на 1.35лв/1гк метан,значи сега трябва да е с 70-80ст повече на 100км.Имах адванс процесор,дирекно прехвърляше на 2000 об от бенз на метан.Това е на тежък автомобил 1600кг и 2000cc двигател 120к.с.
При всички случаи трябва да ти гори доста по-малко колата.





Да колега прав си wacko.gif нямам престава, защо сеполучава така, ходихпри един майстор само да го попитам тъй като в момента нямам парички :censored: та той ми каза да си видя свещите щото най жероятно да било от тях, някаква идея дали може да с оправи от евентуална смяна на гореспоменатите свещи ??“??

Публикувано на: 03 Мар 2011 23:19
от kokojambo2
От свещи може да има промяна ,но в рамките на нормалното.Не очаквай чудеса.
А това за разни топлини числа по-малко и прочие не знам колко е вярно.Аз след смяна на стандартните свещи послушах един тип в ауто плюс да взема свещи с едно топлино число по-малко(денсо) и започнаха разни детнации.После сложих свещи по каталог и нямаше проблеми повече.

Публикувано на: 04 Мар 2011 14:57
от mafiota
Колега,
прегледай я тая кола да не е удошена. Много майстори за да вкарат в режим (с малък разход) бензиновия двигател на метан намаляват сечението някъде по всумукателния кръг. Това е така когато не е сложен ТАП, и става така че по никакъв начин на тази кола не може да и нагласиш оборотите без да намалиш сечението на всмукателя.
И другото което е много важно - какъв смесител е сложен (аз не видях да не си с ГИ). При обикновенна система на метан трябва много добре да се подбере смесителя и точната добавка на предварението на двигателя.