Страница 2 от 3

Публикувано на: 25 Фев 2011 17:01
от SFINKS
Хахах , тая тема е ебати веселбата laugh.gif
Всеки ден през зимата като е студено от много години и всякакви коли , преди да се кача да карам ги пускам да работят на място по 10-20 минути дая се постопли вътре и как досега никоя не е смесила горивото с маслото незнам laugh.gif

Тва като един смешко в Алфа форума дето научно ми доказваше как един студен старт на двигателя се равнявал на незнам си колко хиляди изминати километра и как като си сложил печка Webasto с която студеният старт ставал топъл и кочината му щяла да изкара към 1 000 000 км , щото видиш ли нямала да прави студени стартове от което пробега на двигателя му и ала бала ала бала laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 25 Фев 2011 17:25
от didak
http://mercedes-bulgaria.com/polezno/po ... stemi.html

http://store2.data.bg/trace/AutoBild/20 ... asloto.JPG

като правило - няма техника, обичаща да работи в преходен режим

Публикувано на: 25 Фев 2011 20:03
от nowyaris
miLen4o написа:
alexandargv написа:Айде заключвайте вече, знаех си, че с подобна тема ще тръгне спора! wacko.gif biggrin.gif
Спор ли?Това си е ежедневие тука.И без това сме малко,нека да се разведрява малко обстановката.
А иначе личното ми мнение по въпроса е ,че по добре 2-3 километра каране, не 15-20 мин работа на място.
Така е.По добре два-три тека,отколкото петнадесет-двадесет чикии.Аз от три години и нещо съм така и нямам никакви проблеми.Ако свърши акумулаторчето-бегом в аптеката да ми го дозаредят.Айде стига вече по темата.

Публикувано на: 27 Фев 2011 17:37
от LEXUS
nowyaris написа:
miLen4o написа:
alexandargv написа:Айде заключвайте вече, знаех си, че с подобна тема ще тръгне спора! wacko.gif biggrin.gif
Спор ли?Това си е ежедневие тука.И без това сме малко,нека да се разведрява малко обстановката.
А иначе личното ми мнение по въпроса е ,че по добре 2-3 километра каране, не 15-20 мин работа на място.
Така е.По добре два-три тека,отколкото петнадесет-двадесет чикии.Аз от три години и нещо съм така и нямам никакви проблеми.Ако свърши акумулаторчето-бегом в аптеката да ми го дозаредят.Айде стига вече по темата.
Е,не, типично в твой стил. biggrin.gif biggrin.gif Внимавай,че някой пак може да се възмути от нецензурирания ти език. cool.gif И отново в тема на alexandargv пускаш твоя стил, а мисля,че именно той не се кефеше на изразните ти средства. laugh.gif ахахха

Публикувано на: 27 Фев 2011 18:16
от alexandargv
Еми да много просташки пак се изказа, но не му обръщам внимание вече biggrin.gif Предполага се, че тук деца нямат работа. Да си говори на воля като му идва отвътре. Да не вкарам само и аз един северозападен (видински) диалект, че тогава ще стане страшно biggrin.gif

Публикувано на: 28 Фев 2011 00:34
от Dizzle
alexandargv написа:Еми да много просташки пак се изказа, но не му обръщам внимание вече biggrin.gif Предполага се, че тук деца нямат работа. Да си говори на воля като му идва отвътре. Да не вкарам само и аз един северозападен (видински) диалект, че тогава ще стане страшно biggrin.gif
не се ебавайте с градския -той лошо не мисли.

Публикувано на: 28 Фев 2011 07:42
от nowyaris
Просто исках да приключите темата.А иначе знам,че без книжка е гадно и човек се изнервя просто от нищото.Аз самия началото на месеца едвам се отървах при Ушинци.Всъщност някой от Вас запознат ли е с творчеството на Стоян Михайловски?

Публикувано на: 02 Мар 2011 22:13
от Nixter
Понеже съм със счупен крак от 3 седмици не бях карал колата. Направих й само едно запалване на място за 15-20 мин. в края на втората седмица. Та оригиналния й акумулатор (на 3 години и 50к км) умря и според човека, на който го занесох да го зареди - трябва да го махам и да взимам нов, защото не се знае кога ще ме остави на пътя. Та въпроса ми е колко амперчаса да взема? 1,6 vvt-i (3ZZ-FE) е двигателя, а огигиналния акумулатор беше само 40 амперчаса (Varta). Това не е ли малко?

Публикувано на: 03 Мар 2011 14:51
от stereo_man
Според мен в студа е по-добре ако се остави колата 5-6 мин да позагрее малко на място, за да не се кара на абсолютно студен двигател.

Публикувано на: 03 Мар 2011 18:36
от nowyaris
По-добре е като я запалиш първите 5-6 мин. да караш на ниски обороти и на ниска предавка.Не е добре да работи на място-поне така пише в моето ръководство за бензинов Ярис.За дизели не знам как е в ръководствата.Иначе дъртите бусове минимум 10 - 15 мин.на място при първо палене за деня.Ама те катализатор не са и сънували.

Публикувано на: 03 Мар 2011 19:15
от stereo_man
хм :) аз я изчаквам 3-4 мин да поработи и като тръгна я карам леко до към 2000 оборота докато позагрее малко

Публикувано на: 03 Мар 2011 19:23
от nowyaris
stereo_man написа:хм :) аз я изчаквам 3-4 мин да поработи и като тръгна я карам леко до към 2000 оборота докато позагрее малко
И така може,ама е безмислено.

Re: Работа на двигателя на място???

Публикувано на: 05 Мар 2011 20:05
от to4nia
alexandargv написа:Здравейте на всички! От 1-2 дни официално съм лишен от шофьорска книжка за 1 месец. Минах с 95 при ограничение 60 biggrin.gif

Въпросът ми е сега в тези студени дни като не мога да си карам колата вредно ли е за двигателя да работи на място пред блока за 10-15 мин. или е по-добре изобщо да не я паля. Акумулатора ми е сравнително нов и не мисля, че ще имам проблеми с него след 1 месец, но все пак ми се иска да поработва от време на време. Чувал съм, че не е хубаво колата да се оставя дълго да работи на място. Даже някои казват, че е най-добре като се качих и запалиш веднага да тръгнеш. Това исках да попитам, сигурно някъде из форума е дискутиран този въпрос, но не намерих много.

Благодаря на всички!
Ако колата е изправна нищо и няма да работи на място,но според мен е напълно излишно да я препалваш .Ако си с точното масло за твоя двигател/по каталог от завода производител-най -вероятно пълна синтетика/не е нужно да изчакваш преди да потеглиш.

Публикувано на: 05 Мар 2011 20:44
от nowyaris
Аз чета,чета и не мога да вдяна кое е маслото/точното за моя двигател по каталог от завода производител/което да ми позволява да направя това което си написал.Има си ръководство за експлоатация на нов автомобил и е хубаво да се спазва.Пиша хубаво,не задължително.Все пак колата си е твоя,нали?

Публикувано на: 08 Мар 2011 14:11
от Ael
Къде го давате за изследвания това масло и мога ли да дам да се изследва бензин колко октана е например и дали е годен ?