Страница 2 от 4

Публикувано на: 19 Апр 2011 17:48
от CuCuTo
Здравейте... :) Тук е доста интересно. Тъй като и аз скоро си поръчах RAV4 реших да попрочета тук - там . И аз очаквам да си получа ключовете до 1 месец , но ... Това, което съм си поръчала е RAV4 2,2 D-CAT 150 k.c. 6 AUT ; ниво на оборудване - Luxory ...
Надявам се да излезе добра кола ... Когато я подкарам - ще ви разкажа повече ;)
А искам да питам - някой има ли впечатления от безконтактното отключване... На мен много ми допадна като идея - да не си търся ключа 5 минути пред колата...

Публикувано на: 19 Апр 2011 17:53
от mitkoa
Брей, що жени с РАВ4 се навъдиха из форума.......

Публикувано на: 19 Апр 2011 21:26
от desSs
CuCuTo написа:А искам да питам - някой има ли впечатления от безконтактното отключване... На мен много ми допадна като идея - да не си търся ключа 5 минути пред колата...
на яриса бях с безконтактно, голямо удобство. сега на рав-а ми е малко терсене с тоя ключ, ама ще свикна rolleyes.gif

Публикувано на: 20 Апр 2011 15:08
от Vesko
Безконтакното отключване си е удобно, но паленето с бутон си има и недостатъци smile.gif

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:00
от CuCuTo
Бързо да ни разкажеш за недостатъците... :)

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:47
от Vesko
CuCuTo написа:Бързо да ни разкажеш за недостатъците... :)
Този който най-много ме дразни е че не можеш да отвориш вратата на пътника и да се пресегнеш да запалиш колата :thumbsup:

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:57
от CuCuTo
rolleyes.gif Дано да е само това ... Сигурно и спътника до шофьора ще може да запали колата, но това не са съществени недостатъци ... wink.gif

Публикувано на: 21 Апр 2011 10:39
от Владислав
CuCuTo написа:rolleyes.gif Дано да е само това ... Сигурно и спътника до шофьора ще може да запали колата, но това не са съществени недостатъци ... wink.gif
Няма да може!За да се запали трябва да се натисне докрай спирачния педал при автоматиците,или съединителя при механичните скорости!Не е много удобно от пасажерското масто!Иначе тази екстра е много удобна! smile.gif

Публикувано на: 21 Апр 2011 10:53
от Vesko
Владислав написа:
CuCuTo написа:rolleyes.gif Дано да е само това ... Сигурно и спътника до шофьора ще може да запали колата, но това не са съществени недостатъци ... wink.gif
Няма да може!За да се запали трябва да се натисне докрай спирачния педал при автоматиците,или съединителя при механичните скорости!Не е много удобно от пасажерското масто!Иначе тази екстра е много удобна! smile.gif
Достатъчно е и леко д натиснеш спирачката при автоматиците.... което според мен все пак е излишно, нали автоматика е на Паркинг за да запали smile.gif

Публикувано на: 21 Апр 2011 11:16
от Владислав
Може май и на "неутрална"! wink.gif

Публикувано на: 22 Апр 2011 00:02
от rudolf
мен ме притесняват недостатъци които се появяват след потегляне....тия при пушене,палене,опипване някак не ми пречат много

Публикувано на: 24 Апр 2011 17:00
от desSs
вчера направих първото си извънградско с РАВ-а. по компютър среден разход 7.1 /на завоите на Сл.бряг дори падна до 6.6, но там има доста каране по инерция/. днес пък имаше малко офроуд. много съм доволна от автомобила, комфортно ми е вътре, возията не е твърда, разхода е идеален. като натисна копчето "спорт" направо излитам, чак ме е страх да го ползвам laugh.gif багажника е голям, и на мен лично ми е много удобен именно щото се отваря настрани като врата.
единствените ми забележки са за копчето на горната жабка, струва ми се малко паянтово, и това за аварийните, много вдясно са го сложили и трябва да се пресегна, за да го натисна rolleyes.gif
това е засега :)

Публикувано на: 22 Май 2011 02:31
от LEXUS
Честито, десс, много се радвам за новата ти придобивка. Тоя Рав4 страшно много ми харесва- има много сериозен дизайн и отчетливи, стилни линии. :thumbsup:

Публикувано на: 22 Май 2011 10:53
от desSs
благодаря колега biggrin.gif и аз много му се радвам biggrin.gif

Публикувано на: 23 Май 2011 17:48
от Itzo
Здравейте,
страхотен автомобил, аз имам от старите модел 2005-та Поздравявам новите собственици :).
@desSs, Stalin - споделете малко повече мнение относно CVT трансмисията, сигурно много удобно се шофира? Как се държи РАВ-ката при изкачване на стръмен наклон от спряло положение, форсира ли се много двигателя? А ако спреш на наклон и после пуснеш спирачката, колата тръгва ли назад, когато е на скорост? А тия лостчета на вола за смяна на виртуални "предавки", има ли някаква полза от тях или са предимно за играчка?
Разпитвам, защото и за съм се замечтал точно за този модел :).