Страница 2 от 2

Публикувано на: 17 Фев 2011 00:08
от gh0s7r1d3r
Аз правих тест драйв на 1.8 Valvetronic CVT и мога да кажа, че това е колата. Иначе за 10-15 к км годишно, според мен не си заслужава да се вкарва човек в излишни главоболия със скапани нафти, ЕГР-и, дюзи, ФАП-ове и двойно по-скъпо обслужване, които са присъщи за дизелите. Още повече, че колата ще се ползва за градско каране предимно, тук няма къде да се състезаваш, не се налагат някакви бързи изпреварвания и пр., но както казват, който плаща, той поръчва музиката :) мога само да кажа, че безключовото палене е изключително голямо удобство и изобщо недей да го подценяваш, като свикнеш веднъж да не мислиш за ключове, после ще ти е ужасно досадно, ако се качиш на кола без. А иначе, като разход, не вярвам бензина да надхвърли 9-10 на 100, а за вървене 140 кс са достатъчни.
Прави тест и на двете и си усети колата. Успех в избора и със здраве да си караш новата Тойота. :)

Публикувано на: 17 Фев 2011 00:20
от Raya
gh0s7r1d3r написа:... Още повече, че колата ще се ползва за градско каране предимно, тук няма къде да се състезаваш, не се налагат някакви бързи изпреварвания ..
Колата много добре си изпреварва в режим "спорт", а 180км/ч без този режим дори не се усещат, ако не погледнеш скоростомера.

Публикувано на: 17 Фев 2011 00:25
от gh0s7r1d3r
Raya написа:
gh0s7r1d3r написа:... Още повече, че колата ще се ползва за градско каране предимно, тук няма къде да се състезаваш, не се налагат някакви бързи изпреварвания ..
Колата много добре си изпреварва в режим "спорт", а 180км/ч без този режим дори не се усещат, ако не погледнеш скоростомера.
за ЦВТ-то ясно, аз имах в предвид ръчните скорости, където се налага да връщаш надолу, което в повечето случаи при дизела не е необходимо. иначе, както казах, ЦВТ-то е най-добрия избор според мен, уникално удоволствие от шофирането, добра динамика, супер като цяло.