Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Фев 2011 15:32
от stasinka
Хей, тази сутрин аурелията отлетя направо...довечера ако ми разрешат ще я покарам и утре на сервиз да я прегледат.

благодаря на всички за отзивите, да живеят гордите собственици на Toyota

Стаската

младши шофер, все още без книжка и горд собственик на Toyota Auris

Публикувано на: 10 Фев 2011 15:38
от Ael
Това ми прозвуча като "Аз съм на 16 ама мама и тати ми дават от време на време да карам Тойотката"

Моя акумулатор беше паднал сериозно преди 2 седмици. Никъв ток ,3-4 дена брах мъки ,сутрин не палеше ,не се и зареждаше хубаво дори и при по дълго каране (100км дневно). Свалих го, отворих го, видях че няма нужда да се долива дестилирана вода и го включих да се зарежда. Зарежда се около 8ч и сега нямам абсолютно никакви проблеми !

Публикувано на: 10 Фев 2011 18:23
от max-2
Ael написа:Това ми прозвуча като "Аз съм на 16 ама мама и тати ми дават от време на време да карам Тойотката"

Моя акумулатор беше паднал сериозно преди 2 седмици. Никъв ток ,3-4 дена брах мъки ,сутрин не палеше ,не се и зареждаше хубаво дори и при по дълго каране (100км дневно). Свалих го, отворих го, видях че няма нужда да се долива дестилирана вода и го включих да се зарежда. Зарежда се около 8ч и сега нямам абсолютно никакви проблеми !
Странно как не се е заредил при 100км. дневно ohmy.gif
Сигурно си палил по 20 пъти дневно.

Публикувано на: 10 Фев 2011 19:14
от nowyaris
Какви са тези Вашите акумулатори-чудя се направо.На нова кола оригинален акумулатор и да издъхне-не е истина направо. sad.gif sad.gif sad.gif

Публикувано на: 10 Фев 2011 19:37
от Dizzle
nowyaris написа:Какви са тези Вашите акумулатори-чудя се направо.На нова кола оригинален акумулатор и да издъхне-не е истина направо. sad.gif sad.gif sad.gif
4 годинишни не се класират за "нови" mellow.gif

Публикувано на: 10 Фев 2011 20:16
от jim_beam
Dizzle написа:
nowyaris написа:Какви са тези Вашите акумулатори-чудя се направо.На нова кола оригинален акумулатор и да издъхне-не е истина направо. sad.gif sad.gif sad.gif
4 годинишни не се класират за "нови" mellow.gif
така е,днешно време май ги проектират да изкарват 3-4 год. и да се скапват,особено т.н. необслужваеми.моя се държи още,но другата зима надали ще преживее,резил.аз си го обяснявам с много ниските температури през зимата.това влияе особено негативно на живота му.
и още нещо-макар и необслужваем моя си има въпреки това отвори за проверка на отделните клетки.досега не се забелязва липса на електролит след 4 год.(2,2D4D). cool.gif

ps:имах впредвид оригиналните OEM акумулатори. wink.gif

Публикувано на: 10 Фев 2011 20:17
от Bass_Man
Днешно време ? Че кога са се продавали батерии с 10 годишна гаранция ?

Публикувано на: 11 Фев 2011 01:35
от Akima
Аз пък чакам акумулаторите с гел да станат по-достъпни. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Фев 2011 11:28
от Ael
max-2 написа:Странно как не се е заредил при 100км. дневно ohmy.gif
Сигурно си палил по 20 пъти дневно.
100км извънградско каране и на другата сутрин при -4 нямаше никакъв ток в него.
Като цяло той се беше разредил до край и може би това беше най-големия проблем. Случваше ми се при запалена кола на място в покой да ми светне акумулаторчето че не зарежда и да ми изгаснат половината неща по колата ,музиката почва да прекъсва ,фаровете отслабват ,губи се обхвата на станцийте, колата почва да държи много ниски обороти (около 500). Абе обица на ухото ми остана ,батерията е много важна за автомобила ,много е важно да е в добро състояние и да е с достатъчна мощност иначе прави големи мизерий.

Да използвам офтокика да питам някой нещо да каже за така наречените "сухи акумулатори" ? Предимства ,живот ,много ли са скъпи и заслужава ли си ?

Публикувано на: 11 Фев 2011 11:35
от mirott
Bass_Man написа:Днешно време ? Че кога са се продавали батерии с 10 годишна гаранция ?
Никога,ама изкарваха и по над 10 години без проблем...

Публикувано на: 11 Фев 2011 19:16
от zi_zi_top
mirott написа:
Bass_Man написа:Днешно време ? Че кога са се продавали батерии с 10 годишна гаранция ?
Никога,ама изкарваха и по над 10 години без проблем...
Не съм чувал за някой щастливец с такъв късметлийски акумулатор. Моят рекорд е 6 години с ACDelco.

Публикувано на: 11 Фев 2011 19:27
от mirott
Еми е сега чуваш!Купен е от магазин Мототехника за шкода 120L през 1988-ма.И сдаде багажа 2000-та.

Публикувано на: 11 Фев 2011 19:35
от Akima
Ael написа:Да използвам офтокика да питам някой нещо да каже за така наречените "сухи акумулатори" ? Предимства ,живот ,много ли са скъпи и заслужава ли си ?
За това имах предвид в моя пост горе.

Ето ти линк - http://en.wikipedia.org/wiki/VRLA_battery.
Advantages

All AGM batteries boast some significant performance enhancement over traditional flooded lead acid cells:
-AGM construction allows purer lead in the plates as each plate no longer needs to support its own weight based on the sandwich construction with AGM matting. Traditional cells must support their own weight in the bath of acid.
-un-spillable
-high specific power or power density, holding roughly 1.5x the AH -capacity as flooded batteries based on purer lead
-low internal resistance allowing them to be charged and discharged quite rapidly
-never requiring addition of water
-acid is encapsulated in the matting
-will operate well below 0°F or -18 °C.
-UL, DOT, CE, Coast Guard, and Mil-Spec approved types vibration resistant based on the sandwich construction.

Disadvantages
-Cost. AGM automobile batteries for example, are typically about twice the price of flooded-cell batteries in a given BCI size group.
-AGM batteries have up to a 10 year lifespan, but must be sized to discharge less deeply than the traditional flooded batteries. For an AGM battery, the depth of discharge for optimal performance is 50% but flooded batteries can be rated up to 80% depth of discharge.
-AGM batteries do not tolerate overcharging.
-Overcharging dissociates the water in the electrolyte, which is unable to be replaced, leading to premature failure.
:whistle: