ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ НОВА ЯРИС НА ЛИЗИНГ???

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 07 Фев 2011 08:19

KaterinaK написа:
foho написа:И новият Ярис и лизинговата схема са супер изгодни. Особено ако имаш възможност да платиш 30% от цената. Лихвата 4.25% + 3M EURIBOR е доста приемлива, като се има на предвид, че лихвите по евровите депозити достигат 6-6.5%, да не говорим за левовите. :thumbsup:
Да аз гледах схемата точно за 30% първоначална вноска... Стори ми се и на мен изгодно... но набутването май идва повече от застраховките... Мисля, че това е минуса на привилегията да караш нов автомобил!...
Иначе съм се спряла на Ярис, защото в нея ще се возим аз и дъщеря ми предимно и смятам, че за две дами, едната от които на година и половина това е добър избор...
Аз финансирах неналичните 60% с потребителски заем.
Сметките показваха еднакви месечни разходи по лизинга и по заема,
и предпочетох колата да си е моя още отначало.

Финансово най-изгодно е да намериш употребявана кола от човек, който познаваш и знаеш историята на колата му.
Стига това да не доведе до морални терзания по-късно у единия от двамата - не се ли прецаках, това ли е реалната цена.
Аз имах възможност да взвма една служебна Корса на 1 година от брат ми, но се отказах 'да въртя далавера' с него.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 07 Фев 2011 08:29

gh0s7r1d3r написа:nowyaris, как 144 лв? това къде? на мен в ТМА ми взимат 250/350 за тип А/Б.
във Варна А/Б е 160/310, плюс-минус няколко лева. за третото обслужване ми искаха мисля към 200 лева, ама аз го направих другаде, щото гаранцията ми така или иначе изтичаше.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 07 Фев 2011 09:07

didak написа: Финансово най-изгодно е да намериш употребявана кола от човек, който познаваш и знаеш историята на колата му.
Стига това да не доведе до морални терзания по-късно у единия от двамата - не се ли прецаках, това ли е реалната цена.
Аз имах възможност да взвма една служебна Корса на 1 година от брат ми, но се отказах 'да въртя далавера' с него.
Финансово най-изгодно е да се возиш на такси :)

KaterinaK
Мнения: 3
Регистриран на: 06 Фев 2011 12:06

Мнение от KaterinaK » 07 Фев 2011 09:09

Благодаря за отговорите...
Що се отнася до дизела, последно карах дизел и нямам много добри спомени, е верно че беше фиат, но все пак. Предпочитам си бензин, въпреки някои преимущества на дизела.
А какво мислите за ярис 1.0 69 к. с., 5-скоростна кутия? Или по-мощната е за предпочитане?

Аватар
Akima
Мнения: 7442
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Мнение от Akima » 07 Фев 2011 10:12

По-добре 1.33. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 07 Фев 2011 13:17

Не винаги по-мощната е по-добрият вариант, за града примернно малко е относително.

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 07 Фев 2011 15:04

Akima написа:По-добре 1.33. :thumbsup:
Подкрепям :thumbsup:.
1. Данъка за 1.0 е ~72лв, за 1.33 ~ 140лв(това ако не са сменили коефициентите за 2011) - разликата е двойна, ама не е кой знае какво за годината.
2. Гражданската е на кубици и за двата автомобила излиза около 190лв (при някои компании няма да има разлика, при други ще има до около 20лв, между 1.0 и 1.33)
3. Разхода на гориво няма да се различава (дори по каталог е 0.3л, а наистина, може и да е в полза на 1.33).
4. Обслужванията може да си ги видиш в Тойота, но предполагам повече от 30-40лв за 1.33, спрямо 1.0, няма да са.
5. Каското и то ще е по-скъпо за 1.33, но там зависи каква ти е първоначалната цена.

Ако изключим каското се връзва около 100-120лв годишни разходи повече за версията 1.33, спрямо 1.0. Но кефът от 30-те коня в повече сигурно също не е малък. Не съм ги карал, но само мога да кажа, че 10к.с. в повече и 6-та скорост на Авенсис се усещат, представям си 30к.с. на Ярис.

Не забравяй едно много важно нещо - 5-те звезди на EuroNCap са дадени за Ярис, който в България се продава с оборудване Luna. По-точно, за да получи Яриса 5 звезди за сигурност трябва да е оборудван с предни и странични въздуни възглавници, предни и задни странични въздушни завеси и възглавница за коленете на водача. С оборудване луна колата има 35т. Ако липсват страничните завеси се махат автматично 2т., а при липсата на възглавница за караката не е ясно, какво ще стане при фронтален сблъсък. Което означава, че шанса колата да стане с 4-ри звезди (32т.) е много голям, при липсата на завесите и възглавницата за краката.

Аватар
alexandargv
Мнения: 139
Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
Местоположение: София

Мнение от alexandargv » 07 Фев 2011 16:04

Определено по-добре е 1,33. Скоростите са 6, което според мен за малка кола е много хубаво, защото по магистралата ще е по тиха. И при включен климатик няма да е спъната. Все пак по каталог ускорението е достатъчно голямо доказателство. За 1,0 е около 15 сек. а за 1,33 май го даваха 11,7 сек. Най-добре някой с Ярис 1,33 да си каже мнението, моята е 1,5 :whistle:
Toyota Yaris 2008 1.3VVT-i LUNA

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Мнение от dimpex_01 » 07 Фев 2011 16:07

Един глас и от мен за нова кола. Стига да можеш да си го позволиш.

П.с.: Имам някакъв начин да се направи гласуване, но това може би модераторите ще кажак как се прави. Там най - лесно ще видиш мненията.
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 07 Фев 2011 16:52

добре тогава - 1 за нова кола, куписи малко по стара и един велосипед

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 07 Фев 2011 18:24

nowyaris написа:
desSs написа:предполагам щото е навъртял като мен само 10 хиляди за една година, и ще не ще трябва да я обслужи
Щот съм навъртял 15 000 за три и щяха да ми клъцнат гаранцията,хубавците.Ама сега ще ме хванат за.... .Турям напролет EDGE 5W30 за 100 лв. и докато не мина 15 000 никаква смяна.Колкото години-толкова.Иначе на Яриса поддръжката е наистина срамно евтина/поне на моя/.
Колега СЕГАЯРИС, как такла ще ти клъцнат гаранцията. Гаранционното обслужване е на 15,30 и т.н километри или при изтичане на 1 година, или което настъпи първото.
Може колата ти да е минала за 1 година и 5 км. но щом изтече годината следва да се ходи на ТО. Или обратно може за 1 г. да минеш 45 хил.км, което означава, че следва да се направят 3 ТО е рамките на годината?!?

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 07 Фев 2011 18:47

Auris 1.33 Terra, Месечна вноска от 260 лв.
Условия за финансов лизинг с опция за прехвърляне на собствеността, чрез лизингодател „Сожелиз-България” ЕООД: цена на автомобил Toyota Auris 1.33 Terra с включена продуктова такса – 25 098.00 лв. с ДДС; променлив годишен лихвeн процент – 5.25%, формиран от 3-мес. EURIBOR + надбавка 4.25% (промяната се отчита в края на всяко тримесечие); срок на лизинговия договор – 60 месеца; месечна вноска – до 265.53 лв. с ДДС; стойност на опцията 30% – 7 529.40 лв. с ДДС; финансирана стойност (общ размер на кредита) – 20 078.40 лв. с ДДС; авансова вноска (самоучастие) 20% – 5 019.60 лв. с ДДС, ГПР – 15.70%; общи разходи по кредита: 1) еднократна такса управление 1.5% – 301.18 лв. с ДДС, 2) разходи за застраховки в ЗАД "Алианц България": „Пълно автокаско” (на 1 вноска, ежегодно) – 1 228.80 лв. за 1-та година при тарифно число 4.896% и "Гражданска отговорност" (ежегодно) - 244.60 лв. за 1-та година, 3) данък МПС (ежегодно) – 140.90 лв. за 1-та година, 4) лихви за целия период – 3 102.32 лв., 5) други еднократни първоначални разходи (регистрация в КАТ, комплект КАТ) - 250.00 лв.; Общо дължима сума, включваща такса управление, авансова вноска, главница, лихви и всички свързани с кредита първоначални и ежегодни разходи (в т.ч.застраховки и данък МПС за целия период на кредита) – 35 090.36 лв. Промяна в лихвения процент или разходите по кредита може да доведе до по-високи ГПР и общо дължима сума
Ако не се лъжа, това е цената на опцията за изкупуване на автомобила след изтичане на лизинговия срок, която никак не е малка.

Аз също съм на лизинг в Хипо, но нямам остатъчна стойност на опцията за изкупуване (т.е след изтичане на лизинговия срок и плащане на последната вноска, ползвайки се опцията за придобиване на автомбила стойността и ще бъде 0.00.

Това е трика при тази реклама. Плащаш ужким малко, но след изтичане на срока на лизинга следва да се плати една немалка сума за придобиването му, т.е трябва да имате тези средства. В случая 7 529.40 лв. Или с други думи за да имате тези пари ви трябва всеки месец освен за лизинга да спестявате и по около 125 лева.

Или 265 лизинга + 125 (събиране на сума за заплащане на опцията за закупуване) = 390 лева.
Разбира се това са опростени сметки. Ако приложим ефективни лихв.проценти, сегашната стойност на парите в бъдеще ще има вариация.

Аз бих избрал лизинг, в който вкарвам авансово Х % и погасителен план по който в края на лизинговия период стойността на опцията да е НУЛА или максимум 2 до 5 %.

Надявам се да съм помогнал ! Иначе няма съмнение, че новата кола е най-хубава (Х.Форд biggrin.gif )

Поздрави!

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 07 Фев 2011 20:13

scorpion написа:
nowyaris написа:
desSs написа:предполагам щото е навъртял като мен само 10 хиляди за една година, и ще не ще трябва да я обслужи
Щот съм навъртял 15 000 за три и щяха да ми клъцнат гаранцията,хубавците.Ама сега ще ме хванат за.... .Турям напролет EDGE 5W30 за 100 лв. и докато не мина 15 000 никаква смяна.Колкото години-толкова.Иначе на Яриса поддръжката е наистина срамно евтина/поне на моя/.
Колега СЕГАЯРИС, как такла ще ти клъцнат гаранцията. Гаранционното обслужване е на 15,30 и т.н километри или при изтичане на 1 година, или което настъпи първото.
Може колата ти да е минала за 1 година и 5 км. но щом изтече годината следва да се ходи на ТО. Или обратно може за 1 г. да минеш 45 хил.км, което означава, че следва да се направят 3 ТО е рамките на годината?!?
Ходил съм 2 пъти-на 4900 и на 9300-въобще нищо не беше за смяна,ама те сменяха,аз плащах,щот иначе изгаря гаранцията,а дявола по принцип си няма работа.Вече съм извън гаранция и ще си правя каквото преценя-описал съм го по-горе.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 07 Фев 2011 20:20

KaterinaK написа:Благодаря за отговорите...
Що се отнася до дизела, последно карах дизел и нямам много добри спомени, е верно че беше фиат, но все пак. Предпочитам си бензин, въпреки някои преимущества на дизела.
А какво мислите за ярис 1.0 69 к. с., 5-скоростна кутия? Или по-мощната е за предпочитане?
Мойта е ниво TERRA +,нещо като LUNA,ама с 998 кубика и трицилиндров двигател-имаше само една такава по него време и аз я сгънах-късмет.Двигателчето си е бомба,ама сега май го слагат само на ниските нива,затова ти препоръчах 1,33.Уверявам те,че екстрите доставят огромно удоволствие,дори и в такъв клас кола,а и малко по-голям двигател никога не е излишен.Просто преди три години го нямаше,а това което го имаше в шоурума не ставаше за коледен подарък.КУПУВАЙ.

Аватар
foho
Мнения: 73
Регистриран на: 08 Окт 2007 19:19
Местоположение: Пазарджик

Мнение от foho » 07 Фев 2011 20:23

scorpion написа:
Auris 1.33 Terra, Месечна вноска от 260 лв.
Условия за финансов лизинг с опция за прехвърляне на собствеността, чрез лизингодател „Сожелиз-България” ЕООД: цена на автомобил Toyota Auris 1.33 Terra с включена продуктова такса – 25 098.00 лв. с ДДС; променлив годишен лихвeн процент – 5.25%, формиран от 3-мес. EURIBOR + надбавка 4.25% (промяната се отчита в края на всяко тримесечие); срок на лизинговия договор – 60 месеца; месечна вноска – до 265.53 лв. с ДДС; стойност на опцията 30% – 7 529.40 лв. с ДДС; финансирана стойност (общ размер на кредита) – 20 078.40 лв. с ДДС; авансова вноска (самоучастие) 20% – 5 019.60 лв. с ДДС, ГПР – 15.70%; общи разходи по кредита: 1) еднократна такса управление 1.5% – 301.18 лв. с ДДС, 2) разходи за застраховки в ЗАД "Алианц България": „Пълно автокаско” (на 1 вноска, ежегодно) – 1 228.80 лв. за 1-та година при тарифно число 4.896% и "Гражданска отговорност" (ежегодно) - 244.60 лв. за 1-та година, 3) данък МПС (ежегодно) – 140.90 лв. за 1-та година, 4) лихви за целия период – 3 102.32 лв., 5) други еднократни първоначални разходи (регистрация в КАТ, комплект КАТ) - 250.00 лв.; Общо дължима сума, включваща такса управление, авансова вноска, главница, лихви и всички свързани с кредита първоначални и ежегодни разходи (в т.ч.застраховки и данък МПС за целия период на кредита) – 35 090.36 лв. Промяна в лихвения процент или разходите по кредита може да доведе до по-високи ГПР и общо дължима сума
Ако не се лъжа, това е цената на опцията за изкупуване на автомобила след изтичане на лизинговия срок, която никак не е малка.

Аз също съм на лизинг в Хипо, но нямам остатъчна стойност на опцията за изкупуване (т.е след изтичане на лизинговия срок и плащане на последната вноска, ползвайки се опцията за придобиване на автомбила стойността и ще бъде 0.00.

Това е трика при тази реклама. Плащаш ужким малко, но след изтичане на срока на лизинга следва да се плати една немалка сума за придобиването му, т.е трябва да имате тези средства. В случая 7 529.40 лв. Или с други думи за да имате тези пари ви трябва всеки месец освен за лизинга да спестявате и по около 125 лева.

Или 265 лизинга + 125 (събиране на сума за заплащане на опцията за закупуване) = 390 лева.
Разбира се това са опростени сметки. Ако приложим ефективни лихв.проценти, сегашната стойност на парите в бъдеще ще има вариация.

Аз бих избрал лизинг, в който вкарвам авансово Х % и погасителен план по който в края на лизинговия период стойността на опцията да е НУЛА или максимум 2 до 5 %.

Надявам се да съм помогнал ! Иначе няма съмнение, че новата кола е най-хубава (Х.Форд biggrin.gif )

Поздрави!
Лъжеш се колега, това е сумата, коато заплащаш като първоначална вноска. В края на посочения лизинг автомобила е твоя собстеност. Лично самоучастие 30% – 7 529.40 лв, размер на кредита 20 078.40 лв. с ДДС. кратко точно и ясно е написано.
Toyota Yaris P10 998 VVT-i '01
ex Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i '03
ex Toyota Corolla E10 2.0 D '96

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта