Страница 2 от 2

Публикувано на: 26 Яну 2011 20:25
от diesel_power
Johnny_Page написа:Здравей
Да не би когато са ти сложили по голям акумулатор като ампераж имам предвид да е изгоряла някоя пътечка в електрониката за километража
Какво чакате?

Ръкопляскайте! bow.gif

Публикувано на: 26 Яну 2011 21:08
от preslei
мехаННика и Акима - в сервиза са проверили бушоните, всичко уж било наред

СиМо - и аз това мислех, че може да не съм бил затегнал клемите добре и да е дало искра mellow.gif може и това да е било

александъргр - при обърнат акумулатор колата въобще нямаше да пали като я тествах, това мислех и аз! напълно съм сигурен че не съм обръщал акумулатора. освен това, допреди злополучната случка никой не беше отварял капака освен мен а колата е била карана

Espace&Yaris ^

Johnny_Page и diesel_power - възможно е biggrin.gif ако е това някой в сервиза на тойота ще се пенсионира млад

благодаря на всички до момента! ще ви зарадвам с окончателната диагноза веднага щом я получа laugh.gif

Публикувано на: 27 Яну 2011 12:48
от BURN OUT
Ако клемите не са затегнати толкова че да прескочи и искра, едва ли ще мине и толкова ток, че да запали колата, според мен това с прескачането на искра е laugh.gif . нали винаги като сваляш и слагаш клемите прескача искра, тогава по сервизите щеше да е пълно с коли за ремонт заради прескочила искра. Иначе за обръщането на поляритета наблюдения нямам, имам такива само за откачане на акумулатора при работещ двигател - НЕ ГО ПРАВЕТЕ.

Публикувано на: 27 Яну 2011 19:51
от diesel_power
preslei написа:Johnny_Page и diesel_power - възможно е biggrin.gif ако е това някой в сервиза на тойота ще се пенсионира млад
Мисля,че не си разбрал .Изказването на Johnny_Page беше тъпо и не го подкрепям ,а ми стана смешно.

Публикувано на: 27 Яну 2011 23:21
от Akima
BURN OUT написа:Иначе за обръщането на поляритета наблюдения нямам, имам такива само за откачане на акумулатора при работещ двигател - НЕ ГО ПРАВЕТЕ.
Трябва да си голям фен на електрошока,арабски терорист или пациент на психиатрично заведение - и трите случая си луд! cool.gif

Иначе това е редовен номер по автокъщите поне във Варна съм се нагледал на такива изпълнения и подскоците и псувните към тях. biggrin.gif

Публикувано на: 31 Яну 2011 17:26
от BURN OUT
biggrin.gif бях млад и зелен тогава

Публикувано на: 02 Мар 2011 16:09
от preslei
здравейте колеги

в крайна сметка се оказа, че колата е претърпяла късо съединение

дългата история е следната: когато трябваше да се отиде до сервиз на тойота колата не запали. акумулаторът беше абсолютно разреден. беше откарана с камион до сервиз
днес говорих с механика, който е втори да се изкаже по въпроса. късо съединение, ключ оставен в контактния ключ или акумулатор свързан наобратно. абсолютно съм сигурен че не беше свързан наобратно понеже колата запали а и никой не е отварял капака след мен допреди да се стигне до сервиз
ключ в контактния ключ значи. казаха ми че въпросният модел дава контакт дори без да се завърта ключа


благодаря за съветите, честит първи март на патерици! biggrin.gif